kokki46 kirjoitti:En usko että on kiinni tuosta laittomuudesta, koska autoihin myydään paljon muutakin laitonta/tehdään.
Saattaa siinä tekijällä käydä vastuuasiat mielessä jos pitää lähteä tekemään laittomia vanteita johonkin teinipommiin.
ja on työnäkin suht haastava ni ei kehtaa alkaa tekemään ku on pelko et menestys voi olla heikonlaista. On muuten Vannepajan vanteitakin hajonnut heikouttaan.
oon kuullu paljon huonoo tuosta vannepajasta. mm. työn laadusta. tämä toki täysin kuulopuheita eikä omakohtaista kokemusta niin olen mielelläni väärässä
Kyllähän se toki vanne kuin vanne menee paskaks kun huitastaan 100km/h oikeankokoiseen monttuun. Mutta joo, kyllähän nuo jälkeenpäintehdyt saumat vanteissa on tietenkin heikommat kuin ns kiinteä vanne. Ne kuitenkin kannattelee koko auton painoa. Voi olla mulju tunne kun vanne päsähtää 3 osaan vauhissa
-Mies voi lähetä Opelista, mutta Opel ei miehestä.
Ei siinä tarvitse ajaa edes monttuun kun miettii millaisia voimia tuollaiseen vanteeseen kohdistuu jossain mutkaradallakin. Meneehän ne Barzettan tinavanteetkin kieroiksi ihan ajamalla eikä tarvitse edes kuoppiin osua.
ite olen kans kuullut paljon vannepajasta negatiivista ja se tekee 2mm pellistä lisukkeet kun opelin vanteissa on 2.5mm oma paksuus ite olen vääntänyt aina 3mm pellistä lisukkeen väliin ja kunnon virralla kiinni että on läpi asti saumat sulanut
Hmm.. Ellen väärin muista niin kaveri puhu tuossa aikoinaan että hänellä olis jokunen litra mattamustaa. Mutta.. Kumminkospäin auton maalaisi, näin http://www.nettiauto.com/honda/civic/6747568 vai juuri päinvastoin valkoine ja musta?
-Mies voi lähetä Opelista, mutta Opel ei miehestä.
kokki46 kirjoitti:Hmm.. Ellen väärin muista niin kaveri puhu tuossa aikoinaan että hänellä olis jokunen litra mattamustaa. Mutta.. Kumminkospäin auton maalaisi, näin http://www.nettiauto.com/honda/civic/6747568 vai juuri päinvastoin valkoine ja musta?
Vedä joko kokonaan mattamustaksi tai jätä tekemättä.
Auton kattoa ei juuri kukaan ikinä näe ja mattamustasta konepellistä tulee lähinnä mieleen, että on pelti vaihdettu eikä ole jaksettu sen varastomaalin tilalle ruikkia oikeaa väriä.
Tai sitten vedät värien rajan alemmaksi kylkeen, niin näyttääkin siltä että on tarkoituksella maalattu...
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Telalla vetäset. En muista montako purkkia mulla meni Corsaan vaan oli näppärä homma kun päivällä alettiin touhuaan ja puolenyön jälkeen istuttiin jo ABC:lla hampparit kourassa..