Stembaaa kirjoitti:Lahdentiellä just moikkailtu samanlaista bertonee kun ruoho666 omistaa. Olikko se sinä? hKF-*** mustalla calibralla vastaan tulin.
En ollut minäkään rekkarin perusteella.. Ja mulla on tota Irmscher lippaa ja musta-hopeiset vanteet erotteena. Plus että tuo ei ole (enää) titan gold, vaan eldorado metal gold tjsp., samaa sävyä kuitenni. Perkuleekseen noita kumminni piisaa.
Tulkaas muutkin Coupe-kuskit (ja tottakai muutkin kuskit) esitteleen tänään kalustoa Vehoniemen automuseolle klo 17.00 Pirkanmaan paikallismiitttiin!
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
Tummansinine Signumi ajeli ohitte Iittalan ja Parolan välissä tänää jotai 11.45 maissa Helsinkiä kohti.. Clupin piäni logotarra takalasissa ja oli aikas isot vanteet.
Ettei ois Jani Mukkalan?
Stembaaa kirjoitti:Lahdentiellä just moikkailtu samanlaista bertonee kun ruoho666 omistaa. Olikko se sinä? hKF-*** mustalla calibralla vastaan tulin.
En ollut minäkään rekkarin perusteella.. Ja mulla on tota Irmscher lippaa ja musta-hopeiset vanteet erotteena. Plus että tuo ei ole (enää) titan gold, vaan eldorado metal gold tjsp., samaa sävyä kuitenni. Perkuleekseen noita kumminni piisaa.
Tulkaas muutkin Coupe-kuskit (ja tottakai muutkin kuskit) esitteleen tänään kalustoa Vehoniemen automuseolle klo 17.00 Pirkanmaan paikallismiitttiin!
EDIT!!!! Niin siis oma rekkarini on HKF-***. Ajaessa vaikia kirjottaa..
|nyk. Opel vectra "veera" 2.5L v6 automat. ||ex. Opel calibra 2L 8v 91vm||ex.Opel astra 1.4 94vm| |ex. opel astra 1.6L 8v 96vm| |ex.opel a omega 2.6L dual ram||ex.Opel corsa 1.7 Diisseli|
Tiistaina tällä viikolla Nurmeksentiellä Joensuussa bongattu harma b2 veccu jossa etulippa, takaspoika ja taka ikkuna metzin spoika jarruvaloilla. Isompi vanteet jne, näytti
Ilmeisesti just tullu Lidlista? Ite olin tuolla bensaasemalla...
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Mahtoiko joku foorumilainen ajella eilen hoppeisella gastra farkulla Valkeakoskella Waltikalta kohti citymarkettia? Oli lippaa puskureissa ja helmoissa, spoileria ja tummaa takavaloa. Näytti ihan fiksulta
Ei muuta ihmissuhdetta kuin Esinahan ja sormien välinen hutera liitto.
Jos hinkkaat likaisella laikalla autoa, niin sama efekti kun yrittäisit naida löysällä munalla ja toivoa että tulisi tulosta, no can do!