Juu,, on niissä aika paljon eroa.ata kirjoitti:On tollanen Kabe muutenkin hienompi sisältäkin kuin vanha Solifer... meilläkin (tai siis porukoilla) on tuollainen about samannäköinen Kabe nykyään ja sitä ennen oli Solifer... ja eroa on havaittavissa.PS1 kirjoitti:Tässä kuva astra:sta kesällä 07.
Hieman suurempi mökki perässä kuin kesällä 06.
http://www.mutek.fi/astravan.jpg
Ja 06 kuva. http://www.mutek.fi/pictures/kesaloma.jpg
Astra F Caravan 3D
Juup... Vilkuttele valoja ens kerralla ensin...Rimmon kirjoitti:Vastaan tulit ja lapaa heilutin... Et vaan mahtanu hoksata.PS1 kirjoitti:Siellä suunnalla sitä reissattiin, enskesänä taas uudestaan..MEga3 kirjoitti:Tulit mua vastaan joskus kesällä kokkola-kaustinen välillä, hyvältä näytti yhistelmä
Tuun kyllä käymään heti kun saan auton liikkumaan tallistaPS1 kirjoitti:Juup... Vilkuttele valoja ens kerralla ensin...Rimmon kirjoitti:Vastaan tulit ja lapaa heilutin... Et vaan mahtanu hoksata.PS1 kirjoitti:Siellä suunnalla sitä reissattiin, enskesänä taas uudestaan..MEga3 kirjoitti:Tulit mua vastaan joskus kesällä kokkola-kaustinen välillä, hyvältä näytti yhistelmäOlit kumminkin liikkeellä kotterolla, jota en tunnista.
Re: Astra F Caravan 3D
Mitä tälle Astralle kuuluu nykyään? Vieläkö on PS1:n omistuksessa?
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Edelleen jokapäiväsessä ajossa. Ei ole ehtinyt kuin tehdä normi huollot.
Ok. Itse en raaskisi pitää noin hienoa kulkinetta käyttöajossa
Mutta onpahan nautinnollisia kilometrejä sitten ne käyttöajotkin! Vieläkö se Astran ilmastointisetti on tallessa? Joko olisit valmis luopumaan siitä, vai haenko saksasta oman?
(vaikka eipä tuo minun Astra ilmastointia kaipaa varmaankaan vielä kahteen vuoteen...)
Astra-F MV6 -94
Juup. Tietenkin se käyttö jättää jälkensä. On kiven iskeämiä keulassa/raarien reunoissa pientä alkavaa kuplaa. Täytyy varmaankin tänä kesänä korjailla kori kuntoon. Muuten yllättävän hyvin pysynyt, ei edes lommoja ole tullut.Wesku79 kirjoitti:Ok. Itse en raaskisi pitää noin hienoa kulkinetta käyttöajossaMutta onpahan nautinnollisia kilometrejä sitten ne käyttöajotkin! Vieläkö se Astran ilmastointisetti on tallessa? Joko olisit valmis luopumaan siitä, vai haenko saksasta oman?
(vaikka eipä tuo minun Astra ilmastointia kaipaa varmaankaan vielä kahteen vuoteen...)
Ilmastointi paketti on edelleen hyllyllä,jos tässä joskus sen laittais paikalleen...
Edelleen Astra kulkee. Ei oo pistetty paaliin. Jotain pientä kukkasta taas ilmestyny. Noup hätä. 
Justihin yks päivä kattelin kuvia teidän nettisivuilta ja ihailin kuinka komian näköiseksi on äffäläänen saatu muokattua
Aika harva tollaseen savottaan olis lähteny, hatunnosto

Aika harva tollaseen savottaan olis lähteny, hatunnosto
Noniin. Tuli pitkästä aikaa kurvailtua astralla pitkin etelä suomea. Hyvin laukkas vanha kottero 1500km. Eikä tarvinnut hinuria tai remonttia kesken matkan. Ihan hyvin noin 400tonnia ajetulle kotterolle.
Siitä on 10vuotta kun auto tehtiin. Taitaa nyt mennä syksyllä talliin, jos vielä kerran kuntoon uuteen.... 
ikiliikkuja 
Astra-F MV6 -94
Myydään, jos kiinnostaa, tarjoukset yv, nä tai s-postiin.