Re: Opel Omega B 3.0 r6 caravan MYYTY
Re: Opel Omega B 3.0 r6 caravan
^Ok. Tuli tänää laitettua takakonttii noi 8" subit. Saa nähdä kui ne toimii siel vai ei ollenkaa... Jos ei toimi ni täytyy raksia irti sit. Täytyy viel piuhat vetää noille kaiuttimille.. Ja eristemattoa tarvis kans laittaa. Voi muuten pelti rämistä
http://s758.photobucket.com/albums/xx22 ... 011265.jpg http://s758.photobucket.com/albums/xx22 ... 011267.jpg
C Vectra 2.0t GTS
Re: Opel Omega B 3.0 r6 caravan Leimattu!
Hyvä juttu. 
Se olis kohta lähettävä tätäki viemää kulmiensäätöö...
C Vectra 2.0t GTS
Tuli tos yks päivä vaihdettua toinen suutintukki suuttimineen. Vanhassa tukissa oli siin paineenpoisto venttiilin paikal vaa pultti
No otin laipan sielt pois ni alapuolelta paljastui sitten tämmöisiä http://s758.photobucket.com/albums/xx22 ... 011271.jpg en sit tiedä mitä noilla rasvanipoilla on tuol haettu
Viides kohtaa oli nippa. Ykkösen kohta oli sit hitsattu umpee.. http://s758.photobucket.com/albums/xx22 ... 011272.jpg Virranjakajan asentoa tuli kateltua kans. Täältä löytyi topikki mistä löytyi ohjeet ja nitä katselles huomasin et oma jakaja on noin 90 astetta myöhäsellä
Käy ja kukkuu kuitenkii. Tarvis uus jakaja tos jossai vaihees rakentaa tuoho. Onko kellää tietoa mistä noita uusia hall antureita saa noihi jakajii...??
C Vectra 2.0t GTS
Ainakin Sutii OYjusa_^ kirjoitti:Onko kellää tietoa mistä noita uusia hall antureita saa noihi jakajii...??
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Oisko kellään korjauskäsikirjaa mistä näkis noi alipaineletkujen paikat? Tietäis et mis järjestyksessä niiden pitäis olla.....
C Vectra 2.0t GTS
Tuli tähänki tilattua TA-Technix:in coilover alustasarja 
C Vectra 2.0t GTS
Se oli b omegan opas ja siitä ei taida tätä konetta löytyä..Rookeri kirjoitti:Täällä jossain oli linkki suoraan pdf:ään toho korjausoppaaseen.jusa_^ kirjoitti:Oisko kellään korjauskäsikirjaa mistä näkis noi alipaineletkujen paikat? Tietäis et mis järjestyksessä niiden pitäis olla.....

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Joo ei tosta ole mulle mitää apua
A-Omegan linkki jos löytyis ni olis hyvä 
C Vectra 2.0t GTS
Prkl
Toinen koneenkorvakko murtunu alareunasta... Tartee uutta alkaa ettii..
C Vectra 2.0t GTS
siinä moottorissa on ollut maakaasu vehkeet paikoillaan siksi siinä on ne rasvaanipat tulppana...olen itse sen nähnyt. ne koneen korvakot on 2.3 tubro diesel rekordista.
Vectra b 2,0 16 DTI -00. Vectra 2000 16v -90. Vectra 4x4 16v -89. Manta "400" rojekti. Kadett Avo -89. Wartburg 353w -79.
pitäs itellekin etttiä noi reksan korvat.. ja vaihtaa b omegan omat kannakkeet palkkiin kun on vähän hepposen näköset.. laitat ilokaasut sinne 
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Joo mä kuulin et on noi maakaasu vehkeet ollu. Enää ei nippoja ole kun vaihdoin imusarjan tonne. Ai ne on rekordist.. @Heikkinen muisteli et olis A Omega Dieselist..VilleVee kirjoitti:siinä moottorissa on ollut maakaasu vehkeet paikoillaan siksi siinä on ne rasvaanipat tulppana...olen itse sen nähnyt. ne koneen korvakot on 2.3 tubro diesel rekordista.
Nyt tähä sit tuli joku vika ku eip lähe käyntii
C Vectra 2.0t GTS
multa se kävi korvat rekordin koneesta ruuvaamassa irti. mulla on siitä autosta se alkupärainen mootttori/vaihteisto paketti.. siitähän muistaakseni meni toinen korvakki poikki ku @heikkien poltti kumia 
Vectra b 2,0 16 DTI -00. Vectra 2000 16v -90. Vectra 4x4 16v -89. Manta "400" rojekti. Kadett Avo -89. Wartburg 353w -79.