Timonen kirjoitti:Hirvee kopina ja kalina kuuluu, mut mitään elukoita ei näy kameras...
Mahtaaks tuo kolina ja pauke johtua sateesta... minusta siel jotain sataa. Osuu varmaan johonkin kameran/mikin katokseen tms.
Ettei vaan ihan rakeita tulis.. jotain maassa niinku poukkoilis..voi olla ihan vettäkin toki.
Se on vissiin nyt päivällä nukuttava, illal kiskastava pannullinen vahvaa kahvia, tehä toinen satsi termospulloon ja pari eväsvoileipää ja janttauduttava yöksi tähän tietsikan ruudun eteen! Ni jospa se minäki näkisin edes vilausen niistä porsuista. Koko yö istuo nakottaa silmää räpäyttämättä tässä ruudun ääres.
Tässähän rupeaa tulemaan pian vainoharhaiseks, että onko täällä nyt joku salaliitto minua vastaan ku kaikki puhuu niistä töpselikärsistä ja minä niitä en oo nähny ainuttaan vaikka oon kylla aika uskoon kattellu tuota.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
kerran oon päälle ton laittanu ja tunnin töllötin. Ehdin nähdä 6 villisikaa, ketun, korppeja ja jotain pikkulintuja:D Mulla tais vaan käydä tuuri sitten
A Vectra 2.0 16v X20XEV
B Omega 2.5 td X25DT
F Astra 1.6 X16SZ
Ihan hauska sivu, vastaavat yleistyvät kovaa vauhtia ja näiden lähetysten laatu onneksi paranee huimaa tahtia(vrt. se aikanaan ollut karhupesä).
Saisivat vielä liittää tuohon esimerkiksi liiketunnistimen, joka lähettäisi jotain tuolle paikalle kuulumatonta äänisignaalia niin ei tarttis kokoajan käydä kurkkimassa tuota sivua, tässä kerhohommia tehdessä. Tulisi aina vaikka pikku "peep" ääni kun liiketunnistin reagoisi