k-p kirjoitti:mihinkäs kallen jäsen maksu on jääny?
Varmaan sinne suunnalle minne Teron ja Artturinkin... Tero makso Btcf:lle ja minä Saabclubille -sekä Suomen että Ruotsin puolelle Kallen jäsenmaksu on varmaan kadonnut johonkin Ruotsin ja Saksan välimaastoon -Tanskaan? Mihkäs leiriin Kalle onkaan vaihtanut?
Mä en itseasiassa tiedä mihin se on jäänyt, hämärä mielikuva on et olisin sen maksanut mutta näköjään on sit jäänyt tekemättä... Pitää ny katella missä välissä sen viitsii tililtä hieraista. Maksun vastaanottaja pysyisi joko samassa maassa tai sit lähtisi kohti auringonnousua... Mut tehdään nyt toi yks projekti edes loppuun ensin.
AM kirjoitti:Ja onko K-P ostanut rivikutosen, kun 76` Asconan kohdalla moinen sigussa mainitaan? Aika villiä, jos näin...
se on ollu perheessä jo 5,5v mutta ei olla juurikaan rakennettu kun inspiraatio kyseistä autoa kohtaa on hukassa. ei sitä ikinä hävitetä kyllä se tässä joskus rakennetaan loppuun varsinkin nyt kun rakennuslomaa tuli sopivasti.
---viitanen racing---
---Pussihousu Fan Club--- Pieni mies ja suuret puheet
jaa mää vai? no kyllä nyt varmaan autojen rakentelu hidastuu sairauden takia mutta onhan ainakin tää vuosi sairaslomaa... mutta eiköhän kaikki ne siittä kuule lisää kenelle tämän haluan kertoa
---viitanen racing---
k-p kirjoitti:jokos barbou on ilmoitautunut maajussille morsian kisaan?
Enpä ole (sen verran jopa mulla on järkeä päässä), mutta kaveri uhkasi mut sinne ilmoittaa... Sillä kun on aiheesta kokemusta... Seitsemisen vuotta sitten se ilmoitti mut videotreffeille (jos joku teistä teineistä muistaa semmoisen ohjelman )... Enkä mää ole toipunut niistä traumoista vieläkään...
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
Moniko kävi American Car Showssa? Itse kävin vasta tänään, kun oltiin pääsiäinen mökillä Hartolassa. Eipä tullut voitettua sitä vuoden 1950 Plymouth business coupea. Haverisen Manta oli kyllä tosi upea, rekkari SUT-11
suunniteltiin menoa mut kuultiin haukkuja siittä niin eei menty. mut ensviikonloppuna jyväskylään hotwheelsiin ja sitte tampereelle hotrottiin. se mantassa ollut kilpi on sutiin show kilpi... ens lauantaina olis sitte kahvi ja toivon että hessukin tulis paikalle ku olis asiaa sulle ku saisit pienen kuvaus homman 7. heinäkuuta
---viitanen racing---