säädettävän nokkapyörän tarve ???ja ruisku kyssäri
säädettävän nokkapyörän tarve ???ja ruisku kyssäri
eli moottori on nipussa ja aattelin ekaks kasaa jakopään vakio nokkapyörällä...ja jälkeenpäin vaihtaa vasta tollasen säädettävän mallin...rahan takia tietty aattelin niinku sisäänajon suorittaa tolla vakiopyörällä.
onko tosta nyt mitään haittaa ???
speksit:
c20ne lohko
20se männät ja kanget
kansisetin tekemä kansi ja siitä kanavat paranneltu ja taso oikaistu
270 ast nokka 12.3mm nostolla enem kopio r.koneistuksen tekemä
vakio imusarja xe:n suuttimilla
peltisarjankin aattelin hommata kuhan antaa rahat myöden...
sitten mites tollanen motronicin ne boxi toimii noilla kamoilla???ku ekaks aattelin viedä sen turboteckiin lastutettavaks mut sit taas toisaalta tollanen smt-6 systeemi kiinnostais...kumpikohan järkevämpää ???
onko tosta nyt mitään haittaa ???
speksit:
c20ne lohko
20se männät ja kanget
kansisetin tekemä kansi ja siitä kanavat paranneltu ja taso oikaistu
270 ast nokka 12.3mm nostolla enem kopio r.koneistuksen tekemä
vakio imusarja xe:n suuttimilla
peltisarjankin aattelin hommata kuhan antaa rahat myöden...
sitten mites tollanen motronicin ne boxi toimii noilla kamoilla???ku ekaks aattelin viedä sen turboteckiin lastutettavaks mut sit taas toisaalta tollanen smt-6 systeemi kiinnostais...kumpikohan järkevämpää ???
Re: säädettävän nokkapyörän tarve ???ja ruisku kyssäri
Eipä siintä haittaakaan ole, mutta voi sanoa että ei ole paljoakaan hyötyä tossa yhdistelmässä. Mitä tullut vakio korkuisia kansia kokeiltua niin parhaiten on toiminut vakio ajoituksilla. Toi SMT6 on todella hankala saada säätöihin.
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... hp?t=84439
Viimeisellä sivulla on hintapyyntinä 350€
Viimeisellä sivulla on hintapyyntinä 350€
sanoisin notta kannattaa unohtaa mega-ruutta ja muut säädettävät ruiskut, osaamisesi tai mielenkiintosi ei varmaan moisien säätämiseen riitä.
säädettävän nokkapyörän voi tehdä itsekin alkuperäisestä nokkapyörästä lisälevyllä, cad-kuvatkin mulla jossain taitaa olla vielä jemmassa.
jos käytät xe:n suuttimia -> laita xe:n ruisku kaikkine toimilaitteineen. ne/se-boksilla menee turhan rikkaalle.
käyttäessä taas vakio ne/se/seh-suuttimia kannattaa valita motronic mikä on ollut 20seh-koneen perässä, voinee olla järkevin ennakkoarvoiltaan tuohon sun moottorikokoonpanoon.
vakiomotronicilla pääsee yllättävän pitkälle, eritoten tuolla xe:n versiolla.
motronikin uudelleenohjelmointi on/(oli aikoinaan) 500e turbomoottorilliseen. aikaa reissusta 3v.
säädettävän nokkapyörän voi tehdä itsekin alkuperäisestä nokkapyörästä lisälevyllä, cad-kuvatkin mulla jossain taitaa olla vielä jemmassa.
jos käytät xe:n suuttimia -> laita xe:n ruisku kaikkine toimilaitteineen. ne/se-boksilla menee turhan rikkaalle.
käyttäessä taas vakio ne/se/seh-suuttimia kannattaa valita motronic mikä on ollut 20seh-koneen perässä, voinee olla järkevin ennakkoarvoiltaan tuohon sun moottorikokoonpanoon.
vakiomotronicilla pääsee yllättävän pitkälle, eritoten tuolla xe:n versiolla.
motronikin uudelleenohjelmointi on/(oli aikoinaan) 500e turbomoottorilliseen. aikaa reissusta 3v.
bmw e70 3.0d 300/700
jetta mk6 1.2tsi 140/220
jetta mk6 1.2tsi 140/220
Täältä löytyis XE boksi, siis EI-vähäpäästöisen. Johtosarjakin saattaa vielä löytyä. Tarjoa?
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio