c kadettiin a omegan kone..

Keskustelua tekniikan vaihdoista
GF
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 152
Liittynyt: 04 Joulu 2002, 02:00
Paikkakunta: LAHTI

Viesti Kirjoittaja GF »

Saatana! Valurautaa sen olla pitää... Pakko kuitata :D
btw. pystyykö 20se koneesta stroukkaamaan 2.5l? :roll:
Avatar
Spikey
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1392
Liittynyt: 28 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Tku/Yk/Lieto

Viesti Kirjoittaja Spikey »

btw...taitaa muuten pystyä :wink:
Tosin hieman saa metsästää osia.

Todennäköisesti yhtä kova homma kun 16V Cihhin tekeminen...
Kuva
GF
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 152
Liittynyt: 04 Joulu 2002, 02:00
Paikkakunta: LAHTI

Viesti Kirjoittaja GF »

Hox, onko näin? Jos enempi tietoa voitko kertoa lisää?
Avatar
Spikey
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1392
Liittynyt: 28 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Tku/Yk/Lieto

Viesti Kirjoittaja Spikey »

Ulkomaan isuzuissa on 2,4L mottia tavattu.
Myös joissain muissakin GM:n alaisuudessa olevissa automerkeissä on 2,4L OHC pohjaista moottoria käytetty.

Lisäksi uusissa (lähinnä) ameriikkalaisissa GM mobiileissa löytyy 2,4L ecotec moottoria.
Siinä olisikin melko potentiaalinen paketti kun on täysalumiininen ja ketjullinen :wink:
Kuva
ascona77
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1170
Liittynyt: 04 Kesä 2004, 03:00
Paikkakunta: Suomi Finland

Viesti Kirjoittaja ascona77 »

Risseltähän sai 2.3 stroukki akselin tai koko 2.3 16v myllyn.
Kyl määki niin kauhiast huonoist autois kärssii sain.
Vastaa Viestiin