puhaltimen kytkin temppuilee ompussa

Keskustelua ilmastoinnista ja lämmistyslaitteistosta sekä niihen liittyvistä ongelmista.
Vastaa Viestiin
Avatar
jamppu_
'Senator'
'Senator'
Viestit: 929
Liittynyt: 22 Touko 2005, 22:13
Paikkakunta: Kajaani

puhaltimen kytkin temppuilee ompussa

Viesti Kirjoittaja jamppu_ »

ompussa ei toimi puhaltimessa ku täysteho ja kakkosteho :o Mistä johtuu ja kuinka korjautuu?
Lähtee ku nakki haulikosta
jahas
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 148
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 02:00

Re: puhaltimen kytkin temppuilee ompussa

Viesti Kirjoittaja jahas »

Jos toimis ainoastaan täydellä tuuppausvoimalla niin tod.näk. vika olisi vastuksessa...tämä onkin jo ihmeellisempi juttu...
Avatar
jamppu_
'Senator'
'Senator'
Viestit: 929
Liittynyt: 22 Touko 2005, 22:13
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja jamppu_ »

missäspäin se vastus sijaitsee???
Lähtee ku nakki haulikosta
Avatar
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3627
Liittynyt: 14 Tammi 2004, 02:00
Paikkakunta: Pirkkala-Mánse

Viesti Kirjoittaja -WW- »

Pura se säädin osiin ja hinkkaa ne kupari pinna puhtaiksi.. monia olen korjannut tämän takia.
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Avatar
jamppu_
'Senator'
'Senator'
Viestit: 929
Liittynyt: 22 Touko 2005, 22:13
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja jamppu_ »

mitenkä se säädin lähtee irti.olen purkanu kaikki säätö napit ja sen levyn missä näkyy mitä milloinkin säätää pois vaan ei siitä huolimatta suostu tulemaan ulos päin.pitääkö ne vaijeritkin irroitella?ja lähteekö se rulla yksin vai pitääkö ne säätö vivutkin irrottaa samassa paketissa?
Lähtee ku nakki haulikosta
Avatar
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 6208
Liittynyt: 18 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Pöpilä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Vaijeritkin pitää irrottaa ja kyllä, ne vivut lähtee irti siinä säätimen mukana. 2 vaijeria saat irti mankan aukon kautta ja viimeisen näkee kun laittaa päänsä kaasupolkimen viereen. Tästä aiheesta on keskusteltu aiemminkin...
Avatar
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3627
Liittynyt: 14 Tammi 2004, 02:00
Paikkakunta: Pirkkala-Mánse

Viesti Kirjoittaja -WW- »

Ei mun oo ainakaan tarvinnu muuta irrottaa ku se tupakansytyttimen muovin takana oleva ruuvi. Sitten kampeaa säätö härdelliä alareunasta ja koko paketti pompsahtaa esille. Itse säädin on "klipsuilla" kiinni "härdellissä". :lol:
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
jarksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3463
Liittynyt: 12 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarksi »

Virimies kirjoitti:Ei mun oo ainakaan tarvinnu muuta irrottaa ku se tupakansytyttimen muovin takana oleva ruuvi. Sitten kampeaa säätö härdelliä alareunasta ja koko paketti pompsahtaa esille. Itse säädin on "klipsuilla" kiinni "härdellissä". :lol:
Tuo on näemmä autokohtaista :). Ei nimittäin omasta omegasta todellakaan tuu noin vähällä pois. Pitää tosiaan rassailla kaikki vaijerit irti jne. mitä nyt oonkaan tänne pariin otteeseen kirjotellu...

http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... hp?t=79973
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:

www.puustikki.fi
toneee
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 41
Liittynyt: 30 Huhti 2005, 16:46
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja toneee »

mulla on sama ongelma että välillä ei toimi ku 2 ja täys teho..

eikä putsauskaan auttanut..
oisko sitten vastus menny..!?
Valtsu
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 139
Liittynyt: 04 Tammi 2003, 02:00

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... hp?t=87559 Pitäis näillä ohjeilla pärjäillä.
Avatar
jamppu_
'Senator'
'Senator'
Viestit: 929
Liittynyt: 22 Touko 2005, 22:13
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja jamppu_ »

on toiminu nyt pari viikkoo.korjautu ku laitoin sen sadeveden suojan siitä puhaltimen päältä kunnolla paikalleen.oli päässy pompsahtaan pois.oli liittimet hapettunu.ne vaan putsas niin rupes toimiin.ja loppu vedentulo jalkatilaan :D
Lähtee ku nakki haulikosta
Vastaa Viestiin