Mitään vastuuta en tietenkään ota jos napsahtaa

Mutta tässä pulttien speksit ihan itseänikin varten muistiin:
Vasemmalta lähtien
1. Kiertokangen pultit: M9x1,25x48 ; kanta Ø14 ; lujuus 10.9
2. Runkolaakeripukin keskipultit: M10(x1,5)x112 (josta kierrepituus n. 89) ; kanta Ø17 ; lujuus 10.9
3. Runkolaakeripukin reunapultit: M8(x1,25)x36 (josta kierrepituus n. 23) ; kanta Ø21 ; lujuutta ei merkitty, mutta oletettavasti 10.9
4. Kampiakselin hihnapyörän pultti: M16x1,5x90 ; kanta Ø32,5 ; lujuus 11.9
Kiertokankien pulteiksi kävisi varmaan pari milliä pitemmät VAG-pultit osanumerolla WHT001319 tai WHT003466, joista hiomalla pätkä pois. (huom. lujuudesta ei varmuutta. Kiristys VAG:n ohjeen mukaan? WHT001319 -> 45Nm + 90°)