Hupsista, onneksi ei kerennyt karkaamaan!
Omega 3000 -90
Re: Omega 3000 -90
Tech1 diagnosoinnit onnistuvat tarpeeseen
Pihassa: f11 530d, Model 3 LR
Tallissa: Vectra 2000 16v 1990
Entisiä: vectra b v6, Astra gsi 16v, Calibra 16v, Calibra tbo 16v, Calibra 8v, Astra c18xe, vectra c20xe ja useampi muukin
Pihassa: f11 530d, Model 3 LR
Tallissa: Vectra 2000 16v 1990
Entisiä: vectra b v6, Astra gsi 16v, Calibra 16v, Calibra tbo 16v, Calibra 8v, Astra c18xe, vectra c20xe ja useampi muukin
Re: Omega 3000 -90
^Joo,toinen kerta jo tälle vuoteen.
Piti käydä ostamassa sammutin Ahveniston reissulle,onneksi ei tullut käyttöä.
Kaksi turbomyssyä palanut tänävuonna,epäilys jotta menee joku suoja päälle ecusta ja myöhästää sytkää.
Tarvii kokeilla tehdä putsarille kotelointi ja ehkäpä ottaa läppäri matkaan seuraavalle ajokerralle.Epäilys olisi jotta imulämmöt nousee radankierrossa,kadulla ei ole ollut mitään ongelmia.
Autossa todella tehokas hydrauliflekti joka pakkosyötöllä radalla,kadulla ecu ohjaa ja pyörii todella harvoin.
Piti käydä ostamassa sammutin Ahveniston reissulle,onneksi ei tullut käyttöä.
Kaksi turbomyssyä palanut tänävuonna,epäilys jotta menee joku suoja päälle ecusta ja myöhästää sytkää.
Tarvii kokeilla tehdä putsarille kotelointi ja ehkäpä ottaa läppäri matkaan seuraavalle ajokerralle.Epäilys olisi jotta imulämmöt nousee radankierrossa,kadulla ei ole ollut mitään ongelmia.
Autossa todella tehokas hydrauliflekti joka pakkosyötöllä radalla,kadulla ecu ohjaa ja pyörii todella harvoin.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega 3000 -90
Tää olisi taas kaivettu kuusen alta.
Toiveissa olisi päästä jäälle ajelemaan,saattaa vaan jäädä haaveeksi
Yllättävän helposti heräs henkiin,kunhan sai lisävirtaa.Melko piikkaaminen oli saada 10cm vahvuinen jäätynyt lumi pinnasta pois.
Käyntiin laiton jälkeen alkoi kuulumaan ihmeellistä napsumista ja poksahtelua konehuoneesta.Valolla näki kuinka pakosarjasta poksahteli lastua pinnasta ympäri konehuonetta
Vissiin otti vähän itseensä,kun viime vuonna hehkui kaikki pakopuolella varsin kirkkaana pari kertaa.Tarvii toivoa ettei ole lastuuntunut sisäpuolelta,voi olla pakoropelli ihmeissään.
Pitäisi tehdä vähän huoltohommia,ehkä pääsis pari ajokertaa sitten ilman remonttia.
2016 laitetut bensaletkut alkaa olla tiensä päässä.
Tarkoitus muuttaa kumiletkut tefloniksi,ainoastaan tankin ja kerääjäsäiliön väliset jää perus e85 kumiletkuksi.
Öljynvaihto koko voimalinjaan ja lytyssä oleva alempi öljypohja vaihtoon.
Noiden hommien jälkeen sitten vakio etujarrut niin saa piikkipyörät alle.
Toiveissa olisi päästä jäälle ajelemaan,saattaa vaan jäädä haaveeksi
Yllättävän helposti heräs henkiin,kunhan sai lisävirtaa.Melko piikkaaminen oli saada 10cm vahvuinen jäätynyt lumi pinnasta pois.
Käyntiin laiton jälkeen alkoi kuulumaan ihmeellistä napsumista ja poksahtelua konehuoneesta.Valolla näki kuinka pakosarjasta poksahteli lastua pinnasta ympäri konehuonetta
Vissiin otti vähän itseensä,kun viime vuonna hehkui kaikki pakopuolella varsin kirkkaana pari kertaa.Tarvii toivoa ettei ole lastuuntunut sisäpuolelta,voi olla pakoropelli ihmeissään.
Pitäisi tehdä vähän huoltohommia,ehkä pääsis pari ajokertaa sitten ilman remonttia.
2016 laitetut bensaletkut alkaa olla tiensä päässä.
Tarkoitus muuttaa kumiletkut tefloniksi,ainoastaan tankin ja kerääjäsäiliön väliset jää perus e85 kumiletkuksi.
Öljynvaihto koko voimalinjaan ja lytyssä oleva alempi öljypohja vaihtoon.
Noiden hommien jälkeen sitten vakio etujarrut niin saa piikkipyörät alle.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega 3000 -90
^Ei päästy jääradalle.
Vantaan radalla tuli käytyä eilen putsaamassa jarrulaikat.
Harmittavasti tuollakin tulee sanomista jos pyörä luistaa,hiukan hankala ajaa 12 paistetulla normirenkaalla ilman sutimista.
Vantaan radalla tuli käytyä eilen putsaamassa jarrulaikat.
Harmittavasti tuollakin tulee sanomista jos pyörä luistaa,hiukan hankala ajaa 12 paistetulla normirenkaalla ilman sutimista.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega 3000 -90
Pakosarjan luota kuulunut pärpätystä jonkin aikaa ja viime ajokerralla kuului jo aika häiritsevä ääni.
Saatiin aikaiseksi hieman tarkastella tilannetta ja pakosarjan ja ahtimen välistä puhaltelee komeasti.
Pultit oli kiinni joten piti ahdin irroittaa tarkempia tutkimuksia varten.
Vissiin ollut lämmintä
Kasattu viimeksi ilman tiivistettä tai ainakaan sellaista ei välistä löytynyt.En muista koska viimeksi pakopesä olisi irti ollut,ehkä 2017.
No nyt on uusi tiivari ja tarkoitus mennä kerhojen yhteispäiville pärtsäämään 18.6 Ahvenistolle.
Onkos muita tulossa?
Saatiin aikaiseksi hieman tarkastella tilannetta ja pakosarjan ja ahtimen välistä puhaltelee komeasti.
Pultit oli kiinni joten piti ahdin irroittaa tarkempia tutkimuksia varten.
Vissiin ollut lämmintä
Kasattu viimeksi ilman tiivistettä tai ainakaan sellaista ei välistä löytynyt.En muista koska viimeksi pakopesä olisi irti ollut,ehkä 2017.
No nyt on uusi tiivari ja tarkoitus mennä kerhojen yhteispäiville pärtsäämään 18.6 Ahvenistolle.
Onkos muita tulossa?
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega 3000 -90
mulla ollu vuosia kupariliima turbonlaipalla, peltitiivisteet palo
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Re: Omega 3000 -90
Tarkoitus olis tulla 18.6 ahvenistolle, kunhan selvitään kemorasta
Corsa A, Corsa B
Re: Omega 3000 -90
Juu.
En tiä oisko tuossa ollut pakoputkitahnaa ku jtn. pölyä oli pinnapulttien juuressa
Ei tuo ainakaan vielä tiivisteen kanssa pärpättänyt
Mahtaa tuo #12 pakopesä tehdä pakopainetta reilusti jos ahtopainetta yli 1.5bar.
Ratareissun jälkeen tarttee tarkastaella mahdolliset vuodot.
Hyvä
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega 3000 -90
Hitto kun pääsisi mukaan, tällä kertaa joutuu tyytymään youtubeen ja teidän kuviin
Manta B turbo -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Re: Omega 3000 -90
Harmi,mukavaa hommaa päristellä hymy korvissa.
Tosissaan ajamista tällä laitteella ei kannata edes yrittää.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega 3000 -90
Käytiin korjaamassa helteisellä ahvenistolla,kahvion mittari näytti 28-30°C väliä koko päivän.
Jokin kuumenee nopeiden kierrosten jälkeen jäähdyttely kierroksella/varikolla kuskin vaihdossa ja rupeaa pudottamaan jotain sylinteriä pois pelista ahdon alaisena.
Tulpat ja yksi puola tuli vaihdettua ja aina vika palasi jossain kohtaa.
Tarpeeksi kauan kun antaa jäähtyä toimii taas yhden setin,ei ole helppo löytää syytä tuollaiselle.
Läppäristäkin vissiin hajosi akku niin ei sitäkään nyt pysty käyttämään,nykyläppäreillä tuo tatetsin ohjelma ei pelitä
Jokin kuumenee nopeiden kierrosten jälkeen jäähdyttely kierroksella/varikolla kuskin vaihdossa ja rupeaa pudottamaan jotain sylinteriä pois pelista ahdon alaisena.
Tulpat ja yksi puola tuli vaihdettua ja aina vika palasi jossain kohtaa.
Tarpeeksi kauan kun antaa jäähtyä toimii taas yhden setin,ei ole helppo löytää syytä tuollaiselle.
Läppäristäkin vissiin hajosi akku niin ei sitäkään nyt pysty käyttämään,nykyläppäreillä tuo tatetsin ohjelma ei pelitä
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega 3000 -90
Tämä kaiveltu kuusen alta taas näkyviin.
Startti vissiin vaihtokunnossa kun vaati kahden akun yhdistämisen jotta jaksoi käyntiin lähteä.
Tatetsi vaatii reilumman pyörimisnopeuden, että osaa antaa polttoainetta.
Komeasti taas pakosatsista poksahteli lastua ympäri konehuonetta lämmetessään.
Edellisen ajoreissun jäljiltä ei ole mitään tehty.
Jos vaihtaisi pikkujarrut jotta menee piikkipyörät ja kävis jääradalla testaamassa ensi viikonloppuna.
Uuden startin tilasin jo varuiksi.
Startti vissiin vaihtokunnossa kun vaati kahden akun yhdistämisen jotta jaksoi käyntiin lähteä.
Tatetsi vaatii reilumman pyörimisnopeuden, että osaa antaa polttoainetta.
Komeasti taas pakosatsista poksahteli lastua ympäri konehuonetta lämmetessään.
Edellisen ajoreissun jäljiltä ei ole mitään tehty.
Jos vaihtaisi pikkujarrut jotta menee piikkipyörät ja kävis jääradalla testaamassa ensi viikonloppuna.
Uuden startin tilasin jo varuiksi.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega 3000 -90
Hienosti laukkasi jäädytettyllä pellolla tänään -17 pakkasessa.
https://aijaa.com/w174xE
https://aijaa.com/KsF3My
https://aijaa.com/eHvoUz
Ysin aikaan aamulla auto tulille ja viiden aikaan sammutettiin, ajamalla paikalle ja kotiin.
Tankki täyteen matkalla sekä 40l kannussa,kotiin tankki tyhjänä.
https://aijaa.com/w174xE
https://aijaa.com/KsF3My
https://aijaa.com/eHvoUz
Ysin aikaan aamulla auto tulille ja viiden aikaan sammutettiin, ajamalla paikalle ja kotiin.
Tankki täyteen matkalla sekä 40l kannussa,kotiin tankki tyhjänä.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega 3000 -90
Taas olisi ajettu yksi päivä, tällä kertaa Räyskälässä pienen järven jäällä.Hyvä ja nopea rata,pääsi tyrkäämään nelosellakin, kakkosta tarvittiin vain kahdessa kohtaa.
https://aijaa.com/x5U9gY
Auto pelasi hienosti, ajot loppui kun polttoaine loppui. Kotimatkalle oli pakko jättää yksi kannullinen. 105l tankattiin päivän aikana.
Saldona takapiikkipyörät roskiskamaa, vaihteeksi "palanut"pakopesän eristehuppu jonka seurauksena pissapojan suutin lyheni ja konepellistä paloi maalit.Jäi myös lommolle ja kummulle
Ei noi lämpöeristykset vaan kovin pitkään kestä jatkuvaa radan kiertoa.
https://aijaa.com/x5U9gY
Auto pelasi hienosti, ajot loppui kun polttoaine loppui. Kotimatkalle oli pakko jättää yksi kannullinen. 105l tankattiin päivän aikana.
Saldona takapiikkipyörät roskiskamaa, vaihteeksi "palanut"pakopesän eristehuppu jonka seurauksena pissapojan suutin lyheni ja konepellistä paloi maalit.Jäi myös lommolle ja kummulle
Ei noi lämpöeristykset vaan kovin pitkään kestä jatkuvaa radan kiertoa.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega 3000 -90
Pistää miettimään viitsiikö omaan Omegaan laittaa edes huppua. Sellainen on kyllä hankittuna jo. Kyllähän sitä bensaa palaa kun on hauskaa
Manta B turbo -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96