V6 koneiden viritys

Keskustelua vapaasti hengittävien moottoreiden virittämisestä ja rakentelusta
Avatar
motorsport
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1521
Liittynyt: 18 Tammi 2007, 09:31
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: V6 koneiden viritys

Viesti Kirjoittaja motorsport »

Hurjan näköinen masiina! En hoksaa missä korissa tämä asuu.
Järkiliitto?
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 128
Liittynyt: 17 Heinä 2014, 00:24

Re: V6 koneiden viritys

Viesti Kirjoittaja Järkiliitto? »

Kiitoksia pikkuhiljaa jotain tässä ehkä oppii, ainakin että pää tulee kipiäks kun sitä hakkaa seinään. :roll:

Kuva

Klassikon ajattelin parantaa viel paremmaks pakkoliitolla.
Järkiliitto?
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 128
Liittynyt: 17 Heinä 2014, 00:24

Re: V6 koneiden viritys

Viesti Kirjoittaja Järkiliitto? »

Eli 242 volvo vm 82
Järkiliitto?
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 128
Liittynyt: 17 Heinä 2014, 00:24

Re: V6 koneiden viritys

Viesti Kirjoittaja Järkiliitto? »

Hei onko kellään tietoa x30xe koneen nokan ja kampiakselin asentotunnistimen spekseistä. Hall mutta 5 vai 12 v?
Avatar
motorsport
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1521
Liittynyt: 18 Tammi 2007, 09:31
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: V6 koneiden viritys

Viesti Kirjoittaja motorsport »

Opel tai oikeastaan GM tässä tapauksessa on kyllä käyttänyt enimmäkseen induktiivisia antureita ja 60-2 kiekkoa kammenkulman mittaamiseen tämän ikäkauden autoissa. Itselläni ei ole nyt yhtään orkkisosaa, että pääsisi mittailemaan/tutkimaan.
Avatar
Stuke
OCF Member 2023
OCF Member 2023
Viestit: 353
Liittynyt: 26 Marras 2005, 13:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: V6 koneiden viritys

Viesti Kirjoittaja Stuke »

Järkiliitto? kirjoitti: 15 Marras 2023, 12:34 Hei onko kellään tietoa x30xe koneen nokan ja kampiakselin asentotunnistimen spekseistä. Hall mutta 5 vai 12 v?
Nokka-akseli on hall 12v ja kampuralla induktiivinen eli VR anturi
Vastaa Viestiin