Qweqwe kirjoitti: ↑21 Marras 2022, 09:43
Itselle nuo autojen ledit ei ole niin tuttuja, niin käykö mikä vaan tuollainen T10 12V W5W valo? Kunhan mahtuu siihen alkuperäsen lampun paikalle. Voiko väärästä ledistä tulla vikakoodeja autoon?
Minulla on tommonen T10 ledi siellä GS:n kontissa.
€ 1,96 20%OFF | T10 192 194 168 2825 501 Canbus Error Free 5050 8 SMD Led Side Light Nonpolarity W5W Auto Width Lamp White 12V https://a.aliexpress.com/_mOhvCMs
Jotkut "ei canbus" ledit jää ainakin "hehkumaan",kun ne sammuttaa.
Pimenevät tietysti kokonaan ,kun auton tekniikka sammuttaa päälle jääneet sisävalot.
Moottorikin sammuu itsestään tunnin päästä ,
jos avain on auton ulkopuolella.
Todettu kerran vahingossa.
Qweqwe kirjoitti: ↑15 Marras 2022, 21:38
Onkos kukaan muuten viritellyt takakonttiin kunnon valoja? On erittäin surkea tuo vakiovalo ja jos vaihtaisi ledilamppuun tai virittäisi ledinauhan kontin ympäri, niin johan alkaisi näilläkin keleillä nähdä jotakin kontissakin. Jos joku on tuunannut, niin vinkkejä otetaan vastaan
Minulla on tommonen T10 ledi siellä GS:n kontissa.
€ 1,96 20%OFF | T10 192 194 168 2825 501 Canbus Error Free 5050 8 SMD Led Side Light Nonpolarity W5W Auto Width Lamp White 12V https://a.aliexpress.com/_mOhvCMs
Laitoin Alipapan joulupukinlistalle tulemaan.
Olipa tuo hintakin pudonnut kuudella sentillä
Onko niin että b insignia on pelkästään kesä auto kun sama rulianssi taas alkaa et kertaviikossa saa olla vikavaloja sammuttamassa kun webasto sekotaa lämpötila anturin..? P0128 näyttää aina testeri ja on tehdas asennettu webasto.. 2.0 diesel kyseessä..
No niin, taas tutkittiin kaiuttimien rusahdusta ovien lukitusta avatessa. Ei auttanut korin ohjausboksin vaihto. Tähän mennessä aiemmin vaihdettu infotainment-näyttö ja joku muu ohjausyksikkö. Outo vika, kajarit rusahtaa aina kun auton järjestelmät herää.
Samalla huomattiin että perä vuotaa öljyä kardaanin stefasta. On nää romuja. 2018-malli ja 79 tkm ajettu.
Liittyen tähän nelikkokeskusteluun, onko kellään tiedossa mitä huoltoja tuo twinsteri olisi vailla ja millä kilometrimäärällä? Marmorilla ei ollut tietoa asiasta. Mulla nyt joku 56tkm ajettu ja voisi olettaa että pikkuhiljaa jotain liemiä kuuluisi vaihtaa. Vaikka trendihän näissä tuntuu olevan että "öljyt kestää nelikon eliniän". Ainut vaan että se nelikon elinikä tuppaa lyhentymään merkittävästi jos ei huolleta.
Mä kaivelin tuolt jenkkifoorumeilt tuosta perästä ja vaihdoin öljyt ihan kotipihassa... eihän siel ole kun yksi öljy ja tilavuus muistaakseni 0,6litraa..? Mutta vanhat tyhjennys ropusta poijes ja siivoo magneetin ja täyttö ropusta niin kauan uutta sisään kun rupee ulos tuleen... hiukan helpompi kun haldex.. twinsterin kanssa ei täällä mitään ongelmia ja on kyllä runtuakin saanut.. 197tkm ny mittarissa ja tosiaan viime kesänä vaihdoin öljyt ekan kerran itse ja en kyllä usko että niitä olisi vanhaan liisari autoon piruuttaankaan vaihdettu...
Webastosta. Itsellä on 2018 1,5 bensa inkku ja webastos pitäisi asennella. Yhdestä liikkeestä kyselin, mutta ei taida ollakaan helppo homma. Kuulemma Opelille ei ole mallikohtaista Webastoa vaan tarvitsee vähän soveltaa itse. Ja taitaa tarvita jotain auton softan sörkkimistäkin? Onko muilla kokemuksia jälkiasennuksista?