Thermo Top Evo, tehdasasenteisen kaukosäädin

Keskustelua ilmastoinnista ja lämmistyslaitteistosta sekä niihen liittyvistä ongelmista.
Vastaa Viestiin
InsigniaB2018
'Agila'
Viestit: 5
Liittynyt: 29 Syys 2022, 11:05

Thermo Top Evo, tehdasasenteisen kaukosäädin

Viesti Kirjoittaja InsigniaB2018 »

Insignia B 2018 ja tehdasasennettu Thermo Top Evo+Telestart T91/T100 HW2911 ohjain autossa mutta ed. omistaja hukannut säätimen. Onko jollain käytännön kokemusta onnistuuko siihen parittamaan T100htm:n vai pitääkö olla Opelin oma kapula? Hintaero melkoinen n.300€ vs 850€. Liikkeistä kyselemällä tieto on ollut ristiriitaista.
Avatar
viljami
'Senator'
'Senator'
Viestit: 753
Liittynyt: 11 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Tornio

Re: Thermo Top Evo, tehdasasenteisen kaukosäädin

Viesti Kirjoittaja viljami »

Terve, mulla just sama ongelma, paitsi että orggis ohjainkin löytyy. Mulla on webaston telestart ohjain jo hankittuna, mutta ainakaan vielä en ole saanut naitettua auton kanssa tuota yhteen.

Webaston oma ohje telestartille on jotenkin niin että yhtä sulaketta kolmesta webaston sulakkeesta käytetään irti alle 5sec ja sitten painetaan ohjaimen OFF painiketta. Ja tällä homma ok. En vain ole insigniasta aivan samanlaista sulakeloovaa löytänyt olen löytänyt 2 sulakkeen nipun ja vierestä yksittäisen sulakkeen. Näitä testaamalla en ainakaan ole saanut onnistumaan paritusta.
Insignia B -19 1.6t
----------
Vectra C -04 1.8
Vectra B -98 2.5
Kadett E -89 1.6
Vectra A -94 1.8
InsigniaB2018
'Agila'
Viestit: 5
Liittynyt: 29 Syys 2022, 11:05

Re: Thermo Top Evo, tehdasasenteisen kaukosäädin

Viesti Kirjoittaja InsigniaB2018 »

Näin se ilmeisesti on että Webaston oma säädin ei toimi tehdasasennetussa vaan pitää olla nimenomaan originaali. Opelin liikkeestä sain osanumeron 9255448. Onko kellään tietoa/käytännön kokemusta tämän parittamisesta? Ajattelin tilailla saksasta hiukan halvemmalla.
InsigniaB2018
'Agila'
Viestit: 5
Liittynyt: 29 Syys 2022, 11:05

Re: Thermo Top Evo, tehdasasenteisen kaukosäädin

Viesti Kirjoittaja InsigniaB2018 »

Vastailenpa itelleni, sain tilattua Opelin oman 9255448 nappulan saksalaisesta verkkokaupasta n. 300€ halvemmalla kuin suomesta. Paritus onnistui juuri tuolla viljamin kuvaamalla tavalla kahden sulakkeen ulommaista käyttämällä. Webaston oma ilman Opel-logoa ei vissiin sitten paritu, joku mutka siihen on tehty.
Vastaa Viestiin