Ehkä turhaa mutta mainitsen kuitenkin että sitä koko taakia pitää työntää taakse,ei pelkkää jousta..Voi olla jäykkä mutta kun tekniikka loppuu lisää voimaa
Omassa helpotti kun kevyesti nosti pihdeillä sitä sokkaa ensin ylöspäin.
Oma Vectra kävi täydellisessä takapään jarruremontissa: levyt, palat, satulat ja käsijarrun vaijeri uusittiin. Kun kävin hakemassa auton pois, sain saatesanoiksi, että seisontajarrukahvassa on vikaa, automaattikehintä ei aina toimi oikein. Ja tosiaan, kahvan saa vetää stoppariin saakka eikä jarru kovinkaan kovasti pure.
En nyt edellisistä viesteistä päässyt lopulliseen selvyyteen, että onko asialle mahdollista tehdä jonkinlainen "pielavetinen" vai kannattaako kahva mekanismeineen suosiolla uusia?
Miten sitä vaijeria saa kirittyä. Käsijarru ottaa mutta kahva nousee aika ylös. Olen koittanut tätä topiccia lukea mutta en käsittänyt että miten se tapahtuu. Vaihdettu uusi vaijeri mikä meni kivuttomasti paikalleen. Myös satulat on kehitty
Tuli harmaa oikealle puolelle mutta se meni paikoilleen paljon helpommin kuin mitä oli se entinen irroittaa. Vanhassa oli toisen puolen vaijeri jotenkin jumissa kun ei ottanut toiselle puolelle juuri ollenkaan. Mutta jospa se sitten itsensä siitä säätää. Koitin katsella sinne käsijarru kahvan juureen mutta en ymmärtänyt että miten se systeemi sitten toimii