Ei se mitään riko.
Periaatteessa etunapa pitäsi lähteä vain vetämällä vetonivelen booreista irti, mutta aina se ei niin helposti käy. Napa jumittaa kiinni, niin ulosvetäjä hoitaa homman. Kun navan pultit ottaa irti, niin se ei ole todellisuudessa enää millään kiinni olkavarressa/vetonivelessä.
Ei se mitään riko.
Periaatteessa etunapa pitäsi lähteä vain vetämällä vetonivelen booreista irti, mutta aina se ei niin helposti käy. Napa jumittaa kiinni, niin ulosvetäjä hoitaa homman. Kun navan pultit ottaa irti, niin se ei ole todellisuudessa enää millään kiinni olkavarressa/vetonivelessä.
Juu kyllä insigniasta särkee tuolla tyylillä jomman kumman. On ihan älyttömän lujaan hapettunut kiinni napa olkavarteen.
Kyllä omastakin siis painoin samanlaisella ulosvetäjällä vetarin irti booreilta, mutta ei sillä olisi napa lähtenyt.
Insignia A2 1.6Turbo OPC-line sedan
Ex.Vectra B1 2.0 STW ''Sia''
Ex.Vectra B1 2.5V6 STW
Ex.Vectra B1 -96 2.0 sport ''Hibbi''
Ex.Omega A 2.0i -89
Saabissa ja Vectrassa ei tosiaan napa ole olkavarressa lujasti kiinni. Ainostaan etunapa voi olla jumittunut booreiltaan vetoniveleen ja siihen tuo linkittämäni ulosvetäjä on hyvä apu.
Varmaan Insigniassa sitten tuo napa jumii ajan saatossa lujasti kiinni olkavarteen eikä hevillä irti lähde. Tämä on sikäli hyvä tieto ennakkoon mikäli tarvii noihin töihin joskus ryhtyä. Tietääpä heti mitä on odotettavissa ja varustautua siihen
Samainen operaatio tulossa. Ehkäpä kannattaa ottaa olkavarsi suosiolla irti. Hiukan antaa lämpöä ja prässillä painaa laakeripaketin irti... Ihan nyt pohdin...