C20XE virittäminen
Re: C20XE virittäminen
Mitä suosittelette kanteen; supertech, fcp engineering vai joku muu? Venttiilikoneisto 9000rpm varten siis.
Re: C20XE virittäminen
entäs kiertokanget? Vai onko täällä enää kukaan vastailemassa? Se että kaivaa tietoa 85 sivua taaksepäin ei välttämättä ole järkevää sillä vuoden 200x jälkeen on markkinoille tullut useita valmistajia lisää.
Re: C20XE virittäminen
Ylöstys!
Onkos kukaan koittanut vakio XE männillä ahtaa?
Olis tuossa sen verta noita rojuja nurkissa jotta voisi koittaa kasata kellarin kiinaveiveillä ja muuten vakio xe.E85 polttoaineeksi tietysti.
Eihän sieltä huipputehoa enempiä tulisi,mutta voisi olla kohtuu heree ahdettu vakio ruttuisena(?).
Onkos kukaan koittanut vakio XE männillä ahtaa?
Olis tuossa sen verta noita rojuja nurkissa jotta voisi koittaa kasata kellarin kiinaveiveillä ja muuten vakio xe.E85 polttoaineeksi tietysti.
Eihän sieltä huipputehoa enempiä tulisi,mutta voisi olla kohtuu heree ahdettu vakio ruttuisena(?).
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: C20XE virittäminen
Oon ajanu XE männillä jäärata autossa. Paineet oli n.1bar. Hyvinhän ne kesti ennen kuin tuli alipaineletku vika.
Näistä olen kuullut ennenkin, että kestävämmät männät entä LET männät. Männän tappien kohdalta paremmat, mutta painavammat.
Näistä olen kuullut ennenkin, että kestävämmät männät entä LET männät. Männän tappien kohdalta paremmat, mutta painavammat.
Calibra A 2.0 16v Turbo 4x4 -90
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Re: C20XE virittäminen
^Jees.
Tarvii katsoa jos kerkiää talven aikana kasailla.
Onko kukaan mittaillut ns.paljeväliä/rakoa vakio xe männällä/tiivisteellä/kannella?
Tarvii katsoa jos kerkiää talven aikana kasailla.
Onko kukaan mittaillut ns.paljeväliä/rakoa vakio xe männällä/tiivisteellä/kannella?
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: C20XE virittäminen
LET koneessa ja XE koneessa sama jos oikein muistan, koska ruttu tehty männän kuopalla.
Calibra A 2.0 16v Turbo 4x4 -90
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Re: C20XE virittäminen
https://www.youtube.com/channel/UC2OP_h ... 6RiIHrvC6W
Vakio C20XE ja läppärungoilla varustetun C20XE moottorin dynokäppyröiden vertailua.
Vakio C20XE ja läppärungoilla varustetun C20XE moottorin dynokäppyröiden vertailua.
Re: C20XE virittäminen
Onko se niin että vain imunokan ajoituksella on saatu lisää tehoa? Pakonokkaan ei tarvitse koskea? Mietiin vain tuossa että jos vain pelkästä imunokan pyörästä teettäis säädettävän
Re: C20XE virittäminen
Mulla tuli yhden tehdyn motin mukana imunokan pyörä josta muokattu tapin paikkaa niin jotta saa vähän aikaisemmalle nokkaa.
Laitoin sillä kasaan Kadetin ahdetunmotin kesällä,hyödystä tietty paha sanoa mitään
Kyllähän tätä topiccia selaamalla löytyy asiasta mainintoja,jotta siis nimen omaan on vaikutusta imunokan aikaistamisella.
Tälle vuoteen en näimmä penkkiin päässyt,mutta tuskin jaksan tuota penkissä ruveta kokeilemaan eri asentoon ensi vuonna.
Laitoin sillä kasaan Kadetin ahdetunmotin kesällä,hyödystä tietty paha sanoa mitään
Kyllähän tätä topiccia selaamalla löytyy asiasta mainintoja,jotta siis nimen omaan on vaikutusta imunokan aikaistamisella.
Tälle vuoteen en näimmä penkkiin päässyt,mutta tuskin jaksan tuota penkissä ruveta kokeilemaan eri asentoon ensi vuonna.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V