paksumpi kannentiiviste
Re: paksumpi kannentiiviste
juu niin tein pitää kattoo vielä tulpat saattaa niissäkin olla vikaa kun ne on vanhat
Re: paksumpi kannentiiviste
Nokathan menee myöhäselle kun kantta lasketaan. Turha kait se on penkissä säätää jos ei kone käy.JNN kirjoitti:Tarvitsisi hiukka myöhäisemmälle saada. Joku virittäjä tietty osaisi laskea, montako astetta 1,5mm laskun jälkeen tarvitaan, mutta penkissähän tuon saisi ihan kokeilemalla kohdilleen. Kunhan ensin olet vaihtanut säädettävät nokkapyörät...
Ettei siellä nyt ole venttiili kierossa jos kerta ne osui jo mäntiin?
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: paksumpi kannentiiviste
no niin ei onnistunu se tiivisteen rakentaminen ottaa taas kiinni venttiilit mäntiin onneks pyöritin käsin ja huomasin
Re: paksumpi kannentiiviste
niinhän se on. mutta ihmettelen kummiskin kun aluks ei ottanu venat kiinni ja sit yllättäin taas otti ku kummiskin käynnissä kävi
Re: paksumpi kannentiiviste
oliskohan kellään tietoo olisko kansia myynnissä edullisesti??
- JNN
- OCF Tapahtumavastaava
- Viestit: 4170
- Liittynyt: 25 Loka 2008, 09:52
- Paikkakunta: Lempäälä
- Jäsennumero: 3208
Re: paksumpi kannentiiviste
Ajatushärö, pahoittelen.Juho M-P kirjoitti:Nokathan menee myöhäselle kun kantta lasketaan. Turha kait se on penkissä säätää jos ei kone käy.JNN kirjoitti:Tarvitsisi hiukka myöhäisemmälle saada. Joku virittäjä tietty osaisi laskea, montako astetta 1,5mm laskun jälkeen tarvitaan, mutta penkissähän tuon saisi ihan kokeilemalla kohdilleen. Kunhan ensin olet vaihtanut säädettävät nokkapyörät...
Ettei siellä nyt ole venttiili kierossa jos kerta ne osui jo mäntiin?
Meinasinkin tuota penkkihommaa siten että jos hiukan säätämällä saa käymään, niin sitten hinosäätö kohdilleen penkissä. Liika nopeaa ajattelua, ei pysy kaikki teksti mukana. Ilmeisesti pitää vähentää väsyneenä täällä "neuvomista"..
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
Re: paksumpi kannentiiviste
Ei se mtn. Arvasin että ajatuskatkos iski...
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: paksumpi kannentiiviste
ei taida löytyä vaihtoehtoa 1,9mm 5-kerros cometicille ns. vakiotiivisteistä c20xe moottoriin? z20let tiivisteitä yhdistelemällä saisi vastaavan paksuisen nipun? Luotettava vaihtoehto kireään vapariin?
Toinen kyssäri; lohkosta yksi kannenpultin kierre sökö. Voiko korjata luotettavasti helicoin tyyppisesti ja kestää kiristää normi kannenpultein? Kierre siis M11x1.25.
Toinen kyssäri; lohkosta yksi kannenpultin kierre sökö. Voiko korjata luotettavasti helicoin tyyppisesti ja kestää kiristää normi kannenpultein? Kierre siis M11x1.25.
Re: paksumpi kannentiiviste
Korjauskierre kestää enemmän mitä alkuperäinen.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)