Astra K
- iso.kunkku
- OCF Member 2024
- Viestit: 4472
- Liittynyt: 26 Marras 2007, 14:24
- Paikkakunta: Kannus
Re: Insignia A20DTH
Itellä ainaki astran otteesa helkkarin pitkä litania vaihtoehtosia rengaskokoja. Ei tartte 20" muutoskatsastaa.
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
Re: Insignia A20DTH
Itellä ole tämän inkun lapuissa kuin 17”ja 18” kokoja. Vuoden tuoreemmissa näyttää olevan 20” asti
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Calibra c20let fwd
Re: Insignia A20DTH
Siis niitä trafin sivun listauksia kahtonut omien autojen kohdalta. Ei minulla taida edes olla paperista otetta
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Calibra c20let fwd
Re: Insignia A20DTH
Ihan siistit on varmasti näyttää hyvältä Mut yhtä asiaa oon aina ihmetellyt et miks porukka laittaa eteen eri levyiset vanteet kuin taakse
Re: Insignia A20DTH
Yritin k astraan saada otteeseeen kaikki tyypoihyväksytyt koot ni ei saanu listaa trafilta esille et olis saanu ne otteeseen.
Re: Insignia A20DTH
eikö sillä Tuukalla ainain ollut tuo 245-35-20 papereissa ja kukahan muukin sitä sano. Itellä ei taida mennä jarrut noihin 16" sisälle niin sen takia lienee jätetty pois tuo koko.
Tuossa puntaroin erittäin luotettavalla vaaálla niin 10.2kg ja 10.7kg näytti tulokseksi ja lie mittatarkkuus kilon luokkaa:) Kahtoo jos kalavaakan ettis ja kahtois sillä niin saattas vähän luotettavampi tulos.
Ainakaa ajo-ominaisuuksia ei noilla eri levyisellä vanteilla haeta. Tuskin itsekkään oisin näitä ottanut jos ei ajot olisi vähentynyt näin paljoa. Tuota vannetta saa 20" 8.5 ja 10 leveenä ja 19" sitten olko puol tuumaan kapeempana. Valmiina sarjana tuo oli kaupan ja tarjouksessa niin ei piti tuollaisena ottaa eli jos ois halunnut saman levyistä niin ois pitänyt kaks sarjaa tilata tiedä sitten oisko ollut ja siitä yhistellä. Bmw:n sarjoina noita mainostaa niin senkin takia vähän tälleen menee nuo leveydet näissä valmiissa paketeissa.
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Calibra c20let fwd
Re: Insignia A20DTH
nyt löyty kaiketi viralliset painot eli hiukan heitti omat mittaukset tuo 8.5x20 on 12.1kg ja 10x20 12.8kg
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Calibra c20let fwd
Re: Insignia A20DTH
Joo kyllähän se tais kivisellä olla kaikki maholliset kootDEAD kirjoitti: ↑22 Huhti 2020, 20:12eikö sillä Tuukalla ainain ollut tuo 245-35-20 papereissa ja kukahan muukin sitä sano. Itellä ei taida mennä jarrut noihin 16" sisälle niin sen takia lienee jätetty pois tuo koko.
Tuossa puntaroin erittäin luotettavalla vaaálla niin 10.2kg ja 10.7kg näytti tulokseksi ja lie mittatarkkuus kilon luokkaa:) Kahtoo jos kalavaakan ettis ja kahtois sillä niin saattas vähän luotettavampi tulos.
Ainakaa ajo-ominaisuuksia ei noilla eri levyisellä vanteilla haeta. Tuskin itsekkään oisin näitä ottanut jos ei ajot olisi vähentynyt näin paljoa. Tuota vannetta saa 20" 8.5 ja 10 leveenä ja 19" sitten olko puol tuumaan kapeempana. Valmiina sarjana tuo oli kaupan ja tarjouksessa niin ei piti tuollaisena ottaa eli jos ois halunnut saman levyistä niin ois pitänyt kaks sarjaa tilata tiedä sitten oisko ollut ja siitä yhistellä. Bmw:n sarjoina noita mainostaa niin senkin takia vähän tälleen menee nuo leveydet näissä valmiissa paketeissa.
Insignia Hatchback A20DTE
Re: Insignia A20DTH
Mulla -12 biturbo 4×4 niin 18 19 20 löytyy otteesta..
Re: Insignia A20DTH
Käyttis: Opel Insignia ST A20DTH opc-line
Ex:Opel vectra 1.8 caravan -98, Opel astra h -08 1.9cdti OPC-Line
Ex:Opel vectra 1.8 caravan -98, Opel astra h -08 1.9cdti OPC-Line
Re: Insignia A20DTH
renkaat tulee huomenissa kahtoo millon saa alle. Vkl tuli heitettyä kitkat alla, kun ei oikein ota selvää tuleeko kesä vai talvi. Näyttää noissa nastarenkaissa olevan vielä pintaa ja nastatkin tallella että kaippa niillä ens talven vielä ajaa. Koiranluut tuli vaihdettua ja osa ylimääräisistä äänistä hävisi mutta taitaa vielä olla vasemman etusen kääntölaakeri paskana vähän vaikuttas että sieltä viimeiset rutinat kuuluu, kun rattia kääntää.kesti näköjään febi sen puol vuotta samoin kuin starkin koiranluu. Takanavat vaihettava kuskinpuolen alkaa olla jo aika kuivan kuulonen ja ei kaukana ole toinenkaan puoli
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Calibra c20let fwd
Re: Insignia A20DTH
kumit tuli kahtoo jos viikolla laitas vanteille. Roiskeläpät taisin jo viikko sitten eteen laitella reilu puol vuotta nuokin odotteli. Talvirenkaat tuli pestyä ja muutenkin tuli kiposta talven paskat huuhdeltua pois. Aika paljon ol ilmaantunut ikäviä naarmuja lähinnä takakylkiin.
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Calibra c20let fwd
Re: Insignia A20DTH
nyt on uudet rattaat paikoillaan. Ihan nuo hyvin kävi paikoilleen mitä nyt takana meinasi tulla aika lähellä toi jarrusatulan rauta. Toinen mikä vähän hölmältä näyttää on takavanteen mutterit. Aika paljon ohkasempi on vanne tuosta navan kohdalta, kuin etunen jonka takia tulee aika pintaan nuo pitkät mutterit mitkä jää edessä piiloon sinne poteroihinsa. Takasissa melko samalla tavalla tulee ulos, kuin vakio vanteissa näillä samoilla muttereilla. Kahtoo jaksaako alkaa enempää hieromaan. Pien lätty joka nurkkaan mahtus mutta tiedä jaksaako alkaa hifistelemään. Alustan suhteen kahtoo nyt ensin muutaman mökkireissun ja työpaikalla muutaman paikan minne pitää päästä että kärsiikö noiden puolesta enää maavaraa vähentää. Ihan hyvä nuo oli ajella ja kulutuskin nousi vain sen 7dl. Nollasin keskikulutuksen ja nopeuden mennen tullen ja tuli se vajaa 100km suuntaansa ajettua suht samalla keskinopeudella niin hiukan suuntaa antoi mitä kulutukseen vaikutti. Mittarivirhe tippu 5km/h:sta 2km/h. Tolpan yläpään laakeri tuntuu sitä ääntä pitävät, kun sitä nosturilla nyt tarkemmin kuullosteltiin. Pitänee vaihtaa uus tilalle ,kunhan ehtii. Hiukan keula näyttää tuossa kuvassa korkeelta mutta on sen sentin verran korkeemmalla, kuin mitä oli syksyllä kun kulmat säädettiin. Tuo kuva otettu heti kun ajoi tallista pihalle.
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Calibra c20let fwd
Re: Insignia A20DTH
Tänään ehti sisustan imuroimaan ja samalla laittelin koirakalterit ja verkot takaisin ja huuhtasin enimmät paskat pois. Tarkemmin, kun tutki niin aikalailla tuota naarmua tullut talven aikaan. Kahtoo jos kesällä koittaa jotenkin fiksailla ja nuo helmat saa uudelleen turata. Rekkarikilven valot pitäs muistaessa koittaa vaihtaa meinaa välillä räpsiä nuo ledit eli kesti ne muutaman kuukauden. Jarrusatulat saisi puhdistella ja ruikkia vaikka mustaksi niin ei niin irvistä tuolta ja konehuoneen saisi pestä on sen verta kertynyt sinnekkin talven aikaan kaikkea paskaa.
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Calibra c20let fwd