Mikko Hirvonen lopettaa...

Keskustelua kaikenlaisesta moottoriurheilusta.
jpisteh
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4258
Liittynyt: 17 Helmi 2002, 02:00

Mikko Hirvonen lopettaa...

Viesti Kirjoittaja jpisteh »

"Sais sekä Hirvonen että Latvala antaa paikkansa nuoremmille, lupaaville kuskeille jotka oikeesti ajaa eikä selitä niin perkeelesti!" lainaus

Mikko saavutti 4 MM-hopeaa (muistaakseni) ja yksi MM-Kulta meni sivu suun, koska Loebille pelattiin mestaruutta, mutta Ford ajoi ilman tallisääntöjä.

Muutamaa SM-tason rallikuljettajia päässyt aika läheeltä seuraamaan, SM-mitalistit osaavat minun mielestä ajaa ja Mikkokin oli tuttu, silloin kun hän ajoi SM-sarjaa.

MInusta on rankkaa sanoa Suomalaisesta SM-sarjan rallikuskista, joka on podiumilla kauden jälkeen, ettei osaa ajaa (minä en ainakaan osaa paremmin ajaa). Siis en kyllä lähtis kyseenalaistamaan MM-sarjan kärkipään kuskien ajotaitoakaan. Neljä MM-hopeaa WRC-sarjassa on sellainen suoritus, että parempia suorituksia ei ole kovinkaan montaa.

Suomalaiset ovat tottuneet ehkä turhan hyvään moottoriurheilussa, sillä Suomalaisten moottoriurheilusaavutukset (ralli, F1 ja moottoripyörät) taitavat voittaa kaikki rajanaapurimaat, vaikka ne laskis yhteensä menestyksensä. Noh mehän olemma moottoriurheilun luvattu maa... edullinen polttoaine ja autot, hyvät tiet...

Siis Mikko kiitos tässä vaiheessa Hienoista rallihetkistä ja varmaankin ura jatkuu vielä moottoriurheilun parissa...

j.h

hopia ei ole häpiä
maksda
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1689
Liittynyt: 12 Huhti 2009, 13:18
Paikkakunta: Keuruu

Re: Mikko Hirvonen lopettaa...

Viesti Kirjoittaja maksda »

Oon kyllä sun kanssa samaa mieltä ja hyvä tietysti nyt sanoo, mutta mun mielestä toi Hirvosen motivaation puute on kyllä paistanu jo pitkään läpi. Toivottavasti näitä nuoria kuskeja tulis lisää kun alkaa kohta suomalaiset ukot loppumaan :lol:
Avatar
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 8699
Liittynyt: 16 Joulu 2005, 12:30
Paikkakunta: Heinola

Re: Mikko Hirvonen lopettaa...

Viesti Kirjoittaja telwin »

En tiedä onko Suomalaiset tottuneet liian hyvään mutta 11 viimeistä rallin maailmanmestaruutta on mennyt Ranskaan Sebastien nimiselle miehelle, ainoastaan automerkkki ja sukunimi on vaihtunut...
Vastaa Viestiin