-Antsa kirjoitti:vastatakseni itselleni, siitä on aivot sökönä. oulun alueella liike joka asentaa ebereitä niin sano että aivot sökönä kun noin tekee. saatana
pakasta vedetty eberi ois 400. samallainen ku alkuperäinen mutta uusi
tieten jos jollain ei ole toimivia aivoja niin voisi ostaakki, sen verran tuli puunattua TUOTA eberiä että haluaisin toimimaan sen
-Antsa kirjoitti:vastatakseni itselleni, siitä on aivot sökönä. oulun alueella liike joka asentaa ebereitä niin sano että aivot sökönä kun noin tekee. saatana
pakasta vedetty eberi ois 400. samallainen ku alkuperäinen mutta uusi
tieten jos jollain ei ole toimivia aivoja niin voisi ostaakki, sen verran tuli puunattua TUOTA eberiä että haluaisin toimimaan sen
Mikäs perkele tuota eperiä D3W Z vaivaa kun laittelin sen autoon ja väkertelin johtosarjat mutta se ei vaan toimi. Kun kellosta laittaa päälle kiertovesipumppu ja sisäpuhallin lähtevät pyöriin. PA saattaa käynnistyä tai sit ei. Paloilmapuhallin ei ainakaan pyöri mitä muovikopan alle katselin.
3000 24v Omega
Opel Vectra 2000 4x4 talvipulkka
Kuvia! http://s1063.photobucket.com/user/AnaC93/library/?sort=3&page=0
AnaC kirjoitti:Mikäs perkele tuota eperiä D3W Z vaivaa kun laittelin sen autoon ja väkertelin johtosarjat mutta se ei vaan toimi. Kun kellosta laittaa päälle kiertovesipumppu ja sisäpuhallin lähtevät pyöriin. PA saattaa käynnistyä tai sit ei. Paloilmapuhallin ei ainakaan pyöri mitä muovikopan alle katselin.
minkälaisen johtosarjan väkertelit?
palopuhaltimen kyllä kuulee jos lähtee päälle. hehku voi olla mykkä jos ei tee edes tuuletus puhallusta. Bosch:in testerillä kyllä pääsee kattomaan, ainaki ite pääsin.
ei kellää ois ohjainlaitetta tai kokonaista eberiä? siihen tulokseen oon tullu että se ohjainlaite on sökönä
Mahtaakos jossain jo onnistua eberin aivojen korjaus? ja onko niiden testaamiseen mitään maallikko keinoa?
Itselläni on "pienenpieni" epäilys, että omistamissani neljässä eberissä kaikissa on aivovika. Kun tekee pöydällä pakkokytkennän, niin paloilmapuhallin vain hieman liikahtaa ja mitään muuta ei sitten tapahdukaan.
Jos korjaajia on tai halukkaita sen yrittämiseen, niin yhteyttä voi ottaa YV.llä.
Dirty Harry kirjoitti:Mahtaakos jossain jo onnistua eberin aivojen korjaus? ja onko niiden testaamiseen mitään maallikko keinoa?
Itselläni on "pienenpieni" epäilys, että omistamissani neljässä eberissä kaikissa on aivovika. Kun tekee pöydällä pakkokytkennän, niin paloilmapuhallin vain hieman liikahtaa ja mitään muuta ei sitten tapahdukaan.
Jos korjaajia on tai halukkaita sen yrittämiseen, niin yhteyttä voi ottaa YV.llä.
Muuten kyllä olis halua mutta on niin kaukana. Aivojen korjaajaa ei tahdo löyty kun ne aivot on sielä massassa.
Ite kyllä aattelin kokeilla korjata tuon oman eberi aivot, kunhan keksis millä keinoin sais sen keleen massa pois haitosta
Dirtyharrylla:han taitaa olla se minun vanha eberi jos en ihan väärin muista. Massan kaivelu aivoista onnistui kohtuudella (2h) kun kuumailmapuhaltimella lämmitti sitä. Menee semmoseksi hauraaksi ja sitten varovasti kaivelee jollain muovisella taltalla. Se on täynnä pintaliitoskomponentteja, joten varovaisuutta.. Itellä lähti vaan yks vastus irti. Juottelin sinne piirille uusiksi kaikki konkat ja transistorit mihin löysin korvaavat osat mutta ei tilanne muuttunu mihinkään suuntaan.. Kuulemma näistä pääsee vikakoodit lukemaan eberin omalla kellolla (vilkuttaa valoilla vikakoodin) tai sitten auton diagnostiikkatöpselin kautta testerillä. Laite menee vikatilaan usean virheellisen käynnistysyrityksen jälkeen ja ei ilmeisesti toimimaan muuten kuin testerillä resetoimalla. Tätä en saanu omaan eberiin tehtyä koska ei ollut sopivia laitteita. Jos vaan vehkeet löytyy niin tuota kannattaa testata..
Vectra B Sport 2.2 Y22DTR 2002, Vectra B 2.0 X20DTH 1998, Vectra B 2.0 X20DTL 1997, Astra F 1.7 TD 1997 Jos tämä ei nyt lopu niin se saa luvan jatkua.
Dirty Harry kirjoitti:Mahtaakos jossain jo onnistua eberin aivojen korjaus? ja onko niiden testaamiseen mitään maallikko keinoa?
Itselläni on "pienenpieni" epäilys, että omistamissani neljässä eberissä kaikissa on aivovika. Kun tekee pöydällä pakkokytkennän, niin paloilmapuhallin vain hieman liikahtaa ja mitään muuta ei sitten tapahdukaan.
Jos korjaajia on tai halukkaita sen yrittämiseen, niin yhteyttä voi ottaa YV.llä.
Et suostuisi luopumaan yhdestä eberistä? omasta autosta on joku ottanut sen parempaan talteen.
Dirty Harry kirjoitti:Mahtaakos jossain jo onnistua eberin aivojen korjaus? ja onko niiden testaamiseen mitään maallikko keinoa?
Itselläni on "pienenpieni" epäilys, että omistamissani neljässä eberissä kaikissa on aivovika. Kun tekee pöydällä pakkokytkennän, niin paloilmapuhallin vain hieman liikahtaa ja mitään muuta ei sitten tapahdukaan.
Jos korjaajia on tai halukkaita sen yrittämiseen, niin yhteyttä voi ottaa YV.llä.
Et suostuisi luopumaan yhdestä eberistä? omasta autosta on joku ottanut sen parempaan talteen.
Voin luopua sitten kun saan noista kasattua yhden toimivan tai löydän edullisesti toimivan. pari kyllä jätän itselleni varaosien takia. Ihmettelen vain että mihin tarvitset aivovikaista eberiä???
seero muistaa ihan oikein yksi noista on sun entinen.
Dirtyharrylla:han taitaa olla se minun vanha eberi jos en ihan väärin muista. Massan kaivelu aivoista onnistui kohtuudella (2h) kun kuumailmapuhaltimella lämmitti sitä. Menee semmoseksi hauraaksi ja sitten varovasti kaivelee jollain muovisella taltalla. Se on täynnä pintaliitoskomponentteja, joten varovaisuutta.. Itellä lähti vaan yks vastus irti. Juottelin sinne piirille uusiksi kaikki konkat ja transistorit mihin löysin korvaavat osat mutta ei tilanne muuttunu mihinkään suuntaan.. Kuulemma näistä pääsee vikakoodit lukemaan eberin omalla kellolla (vilkuttaa valoilla vikakoodin) tai sitten auton diagnostiikkatöpselin kautta testerillä. Laite menee vikatilaan usean virheellisen käynnistysyrityksen jälkeen ja ei ilmeisesti toimimaan muuten kuin testerillä resetoimalla. Tätä en saanu omaan eberiin tehtyä koska ei ollut sopivia laitteita. Jos vaan vehkeet löytyy niin tuota kannattaa testata..
Joo itellä on tuo mahdollisuus että nollata vikakoodit mistä vain.
Mutta miten ne johtojen värit menee noissa missä on kv-pumppu ja sisäpuhallin ohjaus? Tuli hommattua semmoinen
Dodii. Se Eberi teki sitte lakon..
Toimi ennen joulua mainiosti. Parina päivänä oli apaut 35 pakkasta ja sen jälkeen ei ole tohissu.
Tehdas asenteinen kapine vm -11 diesel Inssissä. Kaukoohjauksesta lähtee "joku" päälle ja surisee jonkun aikaa ja sammuu.
Pakoputki auki normaalisti.Akku on uusi.
"Normia" polttoainepumpun "lunkutus" ääntä ei kuulu. Olisko pa putket jäätyneet kovilla pakkasilla, ku ei ollu arktista tankissa ?
Kaukosäätäjästä katseltuna vikakoodi olisi 51. Liekkivahti ?
Kiitos.
Insignia Sports Tourer A 2.0 cdti 4x4
Astra H Ultima Wagon