Irmscher jousisarja Astra Coupeen

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
Espoon Jore
'Senator'
'Senator'
Viestit: 605
Liittynyt: 01 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: ESPOO

Viesti Kirjoittaja Espoon Jore »

On 2002-07-18 21:25, Kulmala wrote:

Peräpäätähän nuo Astrat irroittaa muutenkin.


varsinkin farkku astroissa, oli kuukausi sitten tuossa kaupungilla tapaus: farkku astra ajoi kilpaa toisen auton kans, astra oli vakio 1.6. toinen auto ajoi oikeata kaistaa ja astra vasenta, sitten tuli tiukka kurvi oikealle. toinen auto vissiin hiljensi astra pääsi edelle ja perä irti, sitten vietiin astraa ensin pari metriä leveän jakajan yli jossa kasvoi pensaita sieltä sitten takasin omalle puolelle ja lopuksi tolppaan. Sen jälkeen on näyttänyt ajavan ihan nätisti.

Mikko K.

[/quote]

Pitää osata tuntea persauksessa ja höllätä ajoissa.
Avatar
Markus_J
'Senator'
'Senator'
Viestit: 884
Liittynyt: 13 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markus_J »

Peräpäätähän nuo Astrat irroittaa muutenkin.

varsinkin farkku astroissa, oli kuukausi sitten tuossa kaupungilla tapaus: farkku astra ajoi kilpaa toisen auton kans, astra oli vakio 1.6. toinen auto ajoi oikeata kaistaa ja astra vasenta, sitten tuli tiukka kurvi oikealle. toinen auto vissiin hiljensi astra pääsi edelle ja perä irti, sitten vietiin astraa ensin pari metriä leveän jakajan yli jossa kasvoi pensaita sieltä sitten takasin omalle puolelle ja lopuksi tolppaan. Sen jälkeen on näyttänyt ajavan ihan nätisti.

Mikko K.
Voi sanoa että astran vakioalusta on aika löysä. Se korostuu etenkin farmarissa. Kaverilla oli samoja ongelmia astra farkun kanssa. Vähänkin jyrkemmissä mutkissa peräpää tuntuu irtoavan
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com

Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
tunex
OCF Partner
OCF Partner
Viestit: 188
Liittynyt: 04 Maalis 2002, 02:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tunex »

Astra Coupe turboon saa myös alustasarjaa, joka sisältää Eibach-jouset, sekä Bilstein-Sprint iskunvaimentimet. Sprint iskunvaimennin on rakenteeltaan erittäin luja ja toimiva. Eibach-jouset ovat yhteensopivat Bilstein-iskunvaimentimien kanssa. Hintaa paketilla on 630€.

KH
http://www.tunex.fi
Teukka76
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 49
Liittynyt: 11 Kesä 2002, 03:00

Viesti Kirjoittaja Teukka76 »

Markus mitä tuo FK:n alusta maksaa? Onko farkkuun oma sarja?
Avatar
Markus_J
'Senator'
'Senator'
Viestit: 884
Liittynyt: 13 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markus_J »

On 2002-07-29 11:36, Teukka76 wrote:
Markus mitä tuo FK:n alusta maksaa? Onko farkkuun oma sarja?
FK säädettä alusta eli sama kuin KW variente 2 maksaa noin 1100 Euroa. Itse maksoin asennettuna tuon 1100 €. Etupää on farmarissa sama mutta takapäässä on muistaakseni hieman eroa. Ainakin coupen takapäässä oli ero kun tuli ensinväärät takapumput. No huomenna auto meneee rengas kulmien säätöön niin sen jälkeen osaan sanoa onko mitään eroa KW:seen. Vanhassa G astrassa oli KW variante 2. FK muuten tekee osia KW:lle. Pumputhan on konin. Ainakin tuo alusta näytti hyvin viimesteltytä. Kuvia voit käydä katsomassa molemmista astroista http://ixos.turkuamk.fi/users/s058s01/jarvinenm/
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com

Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Vastaa Viestiin