Joo elikkä ennen kuin alan itte tuota nokkaa säätelemään ja kokeilemaan suuntaan sun toiseen, niin ajattelin kysäistä miten porukat on tuota nokka keppiä ajoitelleet moisessa moottorissa? jos vaikka edes kerran säästyisi tuolta turhalta työltä...tai eikai harrastusta voi turhaksi ruveta haukkumaan
Kiitos ja kumarrus jo etukäteen, jälleen!
18e nokan ajoitus 20NE/C20NE ahdistetussa mosassa?
18e nokan ajoitus 20NE/C20NE ahdistetussa mosassa?
"Jotkut ihmiset eivät myönnä virheitään, minä myöntäisin jos niitä olisi!"
Nissan Patrol GR "offikäyttis", vw passat tdi "veronkiertopaku", bmw e46 320i touring, opel ascona b 1.9s, kawasaki zx9r, ktm 640lc4 supermoto
Nissan Patrol GR "offikäyttis", vw passat tdi "veronkiertopaku", bmw e46 320i touring, opel ascona b 1.9s, kawasaki zx9r, ktm 640lc4 supermoto
Re: 18e nokan ajoitus 20NE/C20NE ahdistetussa mosassa?
Omassa koneessa oli ihan vakioasennos kun en kokenut suurta syytä sitä liikutella kun 1.2bar irtos 310 hv niin olin tyytyväinen
Kadett D 2.0 16v tic http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=131306
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Re: 18e nokan ajoitus 20NE/C20NE ahdistetussa mosassa?
N. 500km "rauhallista" sisäänajoa tullut ajettua ja alan kyllä itte olla siinä uskossa etten sitä taida myöskään minnekkään käännellä.. hyvinhän tuo nytkähtelee noinkin
"Jotkut ihmiset eivät myönnä virheitään, minä myöntäisin jos niitä olisi!"
Nissan Patrol GR "offikäyttis", vw passat tdi "veronkiertopaku", bmw e46 320i touring, opel ascona b 1.9s, kawasaki zx9r, ktm 640lc4 supermoto
Nissan Patrol GR "offikäyttis", vw passat tdi "veronkiertopaku", bmw e46 320i touring, opel ascona b 1.9s, kawasaki zx9r, ktm 640lc4 supermoto