Eli olis tollanen garretin turbo, niin kummasta menee öljy sisään kun siinä on toisella puolella laippa ja toisessa kierteet sisällä?
Voiko kompurapuolen pesää kääntää ihan vaan ku löystää ne pultit ja kääntää?
kukkopillin öljynkulku ja pesän kääntö?
Re: kukkopillin öljynkulku
Kierteellisestä sisään ja laipallisesta ulos. Ja paluupuoli aina alaspäin.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: kukkopillin öljynkulku
Voiko noita pesiä ihan vaan kääntää kun noi pultit löystää, kun tää menee just väärinpäin ku pitäis
Pitääkö ne lähdöt olla ihan luotisuoraan alas vai kun ne menee vähän viistoon ku turbo on suorassa, vai pitääkö se just kääntää ihan alas sitku se on kohdillaan
Pitääkö ne lähdöt olla ihan luotisuoraan alas vai kun ne menee vähän viistoon ku turbo on suorassa, vai pitääkö se just kääntää ihan alas sitku se on kohdillaan
Re: kukkopillin öljynkulku
Muistaakseni 15asteen kulma saa olla maksimissaan öljynkierrolla... voi olla väärä muistikuva...
Kadett D 2.0 16v tic http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=131306
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Re: kukkopillin öljynkulku ja pesän kääntö?
ok, laitetaan öljyt suoraan alas, eikö kukaan tiedo voiko tota pesää kääntää? ettei siitä vaan ole mitään haittaa
Re: kukkopillin öljynkulku ja pesän kääntö?
Miksei voisi, pultit reilusti auki ja kääntää varovasti ettei ota kiinni mihinkään. kyllä itsekkin Garrettin to3 käänsin sitä
Kadett D 2.0 16v tic http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=131306
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Re: kukkopillin öljynkulku ja pesän kääntö?
Ajattelin vain varmistaa asian. Kiitoksia