Itsekin tuli oltua ennen inttiä 3/4 kuukautta uudes hallissa patoja kasailemassa. Eräs massikka vähän pääs sekoomaan eikä hyytyny vaikka fööniin päästi 8kg jauhesammuttimen/muovipusseja/romua. Laakeripesä petti ja laski öljyt imupuolelle josta tuo innostui oikein mukavastimannta3 kirjoitti:Oonhan mä siellä ollu neljänä kesänä töissä... ja nyt tänä vuonna tuli oltua 7kk siellä kun oli koulusta kaikenmaailman harjotteluja. Kai sitä ollaan sit koulun jälkeen (ens kesänä?) menossa sinne katteleen ainakin jokskin aikaa.
Pieni ahdin vs iso ahdin ja pakopaineet
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Joo kyl siellä näitä pääsee välillä tapahtuun... ja monenlaista muutakin-WW- kirjoitti:Itsekin tuli oltua ennen inttiä 3/4 kuukautta uudes hallissa patoja kasailemassa. Eräs massikka vähän pääs sekoomaan eikä hyytyny vaikka fööniin päästi 8kg jauhesammuttimen/muovipusseja/romua. Laakeripesä petti ja laski öljyt imupuolelle josta tuo innostui oikein mukavastimannta3 kirjoitti:Oonhan mä siellä ollu neljänä kesänä töissä... ja nyt tänä vuonna tuli oltua 7kk siellä kun oli koulusta kaikenmaailman harjotteluja. Kai sitä ollaan sit koulun jälkeen (ens kesänä?) menossa sinne katteleen ainakin jokskin aikaa.
Ite olin vanhojen linjojen aikaan tekeen koneita, mut nyt oon ollu muissa hommissa.
Audi S4 -06
Clio 2 1.5 dCi -01
Honda CBR 600 -97
Bayliner Capri 1750 -90
Clio 2 1.5 dCi -01
Honda CBR 600 -97
Bayliner Capri 1750 -90
-WW- kirjoitti:Lähinnnä tarkoitin downpipen puoleista pakovastusta, ylhäällä kerroinkin jo visioni Ainakin Evo IIX ja IX mitsuissa kriittisen pakopaineen raja on se 0.6bar joten siinä se kilon mittari varmaa piisaa hyvin.
Moottorin ohjauksena toimii Motronic, ja naku antureita kaksi jotka nappaavat sytkää 13´ myöhäselle aivan käsittämättömällä nopeudella Tuli ajeltua niilla vakio suuttimilla ja tuo tuli todettua. Heti kun veti laihalle niin nakua ei voinut edes kuulla ja sytkän vaan tönäs myöhäselle Yllättävän toimiva. Niin ja sytkäähän ei helpolla säädellä noissa laitteissa.
Ot. Meinaat siis tuohon keskelle työmaata muuttaa Ollaan lähes naapureita, vain onneton lammikko välissä. Hervannan VTT:lle meinaat mennä kouluja jatkaan vai?
Milläs olet tuota sytytysennakkoa seurannut?
Aattelin vaan että onko jotain kokemuksia noista ALDL kaapeleista tai oikeastaan jotain sellaista softaa joka toimisi opelissa?
villeg kirjoitti:-WW- kirjoitti:Lähinnnä tarkoitin downpipen puoleista pakovastusta, ylhäällä kerroinkin jo visioni Ainakin Evo IIX ja IX mitsuissa kriittisen pakopaineen raja on se 0.6bar joten siinä se kilon mittari varmaa piisaa hyvin.
Moottorin ohjauksena toimii Motronic, ja naku antureita kaksi jotka nappaavat sytkää 13´ myöhäselle aivan käsittämättömällä nopeudella Tuli ajeltua niilla vakio suuttimilla ja tuo tuli todettua. Heti kun veti laihalle niin nakua ei voinut edes kuulla ja sytkän vaan tönäs myöhäselle Yllättävän toimiva. Niin ja sytkäähän ei helpolla säädellä noissa laitteissa.
Ot. Meinaat siis tuohon keskelle työmaata muuttaa Ollaan lähes naapureita, vain onneton lammikko välissä. Hervannan VTT:lle meinaat mennä kouluja jatkaan vai?
Milläs olet tuota sytytysennakkoa seurannut?
Aattelin vaan että onko jotain kokemuksia noista ALDL kaapeleista tai oikeastaan jotain sellaista softaa joka toimisi opelissa?
Ajotuslampullakin näkee aika hyvin muutokset, mutta parempi on KTS650
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Re: Pieni ahdin vs iso ahdin ja pakopaineet
Onko kellään tietoa paljonko vakio c20let tuottaa 1.1 bar. ahtopaineella vakio ahtimella?
Re: Pieni ahdin vs iso ahdin ja pakopaineet
varmaan joku 260-270hp
esim vertailu mitsun td05-20g ahtimella 1bar paineilla 310-320hp
esim vertailu mitsun td05-20g ahtimella 1bar paineilla 310-320hp
Calibra A 2.0 16v Turbo 4x4 -90
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo