lastut

Moottorinohjaimiin, lastuihin ja ohjelmointiin liittyvää keskustelua
vekkuli87
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 28
Liittynyt: 29 Kesä 2008, 00:20

lastut

Viesti Kirjoittaja vekkuli87 »

moro
hommasin tässä vasta 2.0 8v calibran ja mietin onko sitä mitään järkeä vakiona lastuttaa?kokemusta kellään?
ja tietääkö kukaan mistä sais hinta/laatu suhteeltaan hyvän lastun siihen.
ja siis en meinaa että tarvii olla joku puolen tonnin-tonnin lastu:)
Avatar
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 12704
Liittynyt: 13 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Lyhykäisesti sanottuna; ei kannata lastuttaa. Suurin hyöty lastutuksesta koituu lastun myyjän pankkitilin saldolle.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
jpisteh
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4258
Liittynyt: 17 Helmi 2002, 02:00

Re: lastut

Viesti Kirjoittaja jpisteh »

Lastujen mahdollisuudet vaparissa ovat yleensä pieniä, mutta kuitenkin mahdollisia.

Itse jos lastua hankkisin, niin ostaisin sellaisen, jossa on lauseke rahat takaisin, jos ei ....

Sitten auto samaan tehopenkkiin ennen ja jälkeen saman lastutuksen ja miettimään saiko sitä mitä on luvattu. Tai onko itse tyytyväinen tulokseen.

j.h

Auton pitää ennen lastusta mekaanisesta sekä moottorinohjauksen puolesta kunnossa.
veera89
'Agila'
Viestit: 3
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 17:06

Re: lastut

Viesti Kirjoittaja veera89 »

Mulla nous semmosella 60e lastulla huiput 6kmh..muuta virkaa ei ollut,mutta ei se kallis ollutkaan
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7958
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 02:00
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: lastut

Viesti Kirjoittaja Woody »

veera89 kirjoitti:Mulla nous semmosella 60e lastulla huiput 6kmh..muuta virkaa ei ollut,mutta ei se kallis ollutkaan
Mutta tätähän on vaikea todistaa, sillä vaikka lastua ei olisi ollutkaan, niin saattaahan huippuja tulla lisää hieman ensimmäisten yrityksen jälkeen.
vekkuli87
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 28
Liittynyt: 29 Kesä 2008, 00:20

Viesti Kirjoittaja vekkuli87 »

aivan huput riippuu toki myös vedosta aina ja ajatka tasasta suoraa vai loivasti alamäkeä päin..monta seikkaa on mitkä vaikuttaa mitä aina ei edes huomaa.
Taku_85
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 71
Liittynyt: 20 Elo 2007, 00:00
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja Taku_85 »

omasta kokemuksesta ainakin tuon c20xe:n lastuttamisesta tuolla 60 € lastulla oli aluks et se toimii hyvin mut nyt ku ollu teetätetty lastu kiinni niin eron huomaa kuin yön ja päivän kyl se halppis lastu toimii ja auttaa mut ei oo kyl ihan nii toiminta varma ku mitä on tuo teetätetty ollu ja konekki käy tasasemmin ja ei heittele tyhjäkäynti kierroksia 500rpm ja 2000rpm välillä
vekkuli87
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 28
Liittynyt: 29 Kesä 2008, 00:20

Viesti Kirjoittaja vekkuli87 »

oletko missä teetättänyt ton lastun ja paljonko se tuli kustantamaan?
Taku_85
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 71
Liittynyt: 20 Elo 2007, 00:00
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja Taku_85 »

paha sanoo et missä se on teetätetty ja paljonku on maksanu mutta mitä todennäköisemmin jossain päin saksaa ku siin oli lastussa semmonen nimi mikä vaikuttais saksalaiselta, epäilisin et se ei oo ollu ihan halpa ku muistelisin et jossain turun lähimaastossa on yks liike mikä tekee lastuja dynossa moottori kohtasesti ni siel lastusta riippuen hinta pyöri 350€ ja 600€ välissä...
Vastaa Viestiin