Osaatko selittää tarkemmin, miten saisin megasta oikeaa signaalia ulos? Eli mulla on megasquirt 1 extra koodilla.repsa kirjoitti:digimittari vaatii avokollektoriantoisen signaalin (ainakin opelissa), bmw:ssä sama mutta molemmissa eri anturit.
MegaSquirt Fuel Injection Controller
Opel Kadett GSI 2.0 16v turbo -88 & Opel Kadett GSI Cabriolet 2.0 8v -89 & Ford Taunus 2.0 8v turbo -73 & Opel Insignia 2.0CDTI 4x4 -15
http://megasquirt.sourceforge.net/extra/tachopin.html
Katos tuosta mallia. En osaa kyllä sanoa mitä digimittari tykkää tuosta signaalista.[/url]
Katos tuosta mallia. En osaa kyllä sanoa mitä digimittari tykkää tuosta signaalista.[/url]
- opeltuning
- 'Senator'
- Viestit: 588
- Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Savonlinna
dakett kirjoitti:Osaatko selittää tarkemmin, miten saisin megasta oikeaa signaalia ulos? Eli mulla on megasquirt 1 extra koodilla.repsa kirjoitti:digimittari vaatii avokollektoriantoisen signaalin (ainakin opelissa), bmw:ssä sama mutta molemmissa eri anturit.
pitäis kierroslukumittarin toimia suoraan puolalta digimittarissa, ainankiin on niissä toiminut mitkä olen asentanut? Nopeusmittarille tarvii sitten sen impulssi anturin laatikkoon.
Jep, kiitti vinkistä! Tuolla lähti pelaamaan!HCH kirjoitti:http://megasquirt.sourceforge.net/extra/tachopin.html
Katos tuosta mallia. En osaa kyllä sanoa mitä digimittari tykkää tuosta signaalista.[/url]
Opel Kadett GSI 2.0 16v turbo -88 & Opel Kadett GSI Cabriolet 2.0 8v -89 & Ford Taunus 2.0 8v turbo -73 & Opel Insignia 2.0CDTI 4x4 -15
Niin, tuota samaa linkkiä tarjosin jo pari sivua sitten. Mutta pääasia että nyt pelaadakett kirjoitti:Jep, kiitti vinkistä! Tuolla lähti pelaamaan!HCH kirjoitti:http://megasquirt.sourceforge.net/extra/tachopin.html
Katos tuosta mallia. En osaa kyllä sanoa mitä digimittari tykkää tuosta signaalista.[/url]
Itse en laittaisi ensiöjohtimesta liitäntää digimittarille, sillä puolan ensiöjännite nousee yli 300V jännitepiikiksi, sillä ei sitä tehdaskaan ole sinne laittanut. Eikö sieltä tule noissa 12V puhdas kanttipulssi digimittarilla, ei jaksa muistaa...opeltuning kirjoitti:
pitäis kierroslukumittarin toimia suoraan puolalta digimittarissa, ainankiin on niissä toiminut mitkä olen asentanut? Nopeusmittarille tarvii sitten sen impulssi anturin laatikkoon.
j.h