c20let vastaavasta xe:stä mahdollista alle 140hv teholappu??

Moottorinohjaimiin, lastuihin ja ohjelmointiin liittyvää keskustelua
Agi
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 225
Liittynyt: 09 Joulu 2003, 02:00

c20let vastaavasta xe:stä mahdollista alle 140hv teholappu??

Viesti Kirjoittaja Agi »

onko mahdollista saada alle 140hv teholappu c20xe turbo moottorista..?? turbona tulisi olemaan c20let:in alkuperäinen eli moottori vastaisi c20lettiä..
Vectra A c20xe
havericky
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3852
Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Janakkala - Turenki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja havericky »

On.
hexagon
'Senator'
'Senator'
Viestit: 767
Liittynyt: 17 Heinä 2005, 15:46
Paikkakunta: jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hexagon »

aivan helpostikkin.. kysy penkittäjältä :wink:
www.thedreamtuners.com

Manta B 20ne -79
Manta B 2,0E Gsi vm-86
KTM SXF250
HONDA CR250
Agi
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 225
Liittynyt: 09 Joulu 2003, 02:00

Viesti Kirjoittaja Agi »

juu kiitoksia vastauksista
Vectra A c20xe
Avatar
|Niksu|
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1415
Liittynyt: 27 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Ylivieska Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja |Niksu| »

Esimerkkinä se että itseltä mitattiin 143hp c20xe stä ahtimella
Uhtua
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 1206
Liittynyt: 19 Maalis 2003, 02:00
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja Uhtua »

Ja itse tiedän B-Asconan jossa LETistä saatu kokonaista 84kW eli 114hv rekisteriotteeseen... Ja sillä tehollahan varmasti ajellaan...
iHenkkaZ
OCF Member 2021
Viestit: 5260
Liittynyt: 12 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Merijärvi

Viesti Kirjoittaja iHenkkaZ »

ei kaikille toi kelpaa... kannattaa kysästä ensin... kävin yhdellä konttorilla kyseleen periaatteessa onnistus käytännössä ei toi ainakaan olis uskaltanu antaa, sit toisessa paikassa kyllä antas :lollis:

eli kuulema jos c20xe on pellin alla turbolla nii ei sais alle sen 150hp mennä tämä tulkinta siis vaihtelee :lollis:

esim. öhöm 8v lohkolla ei mitään ongelmia
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp

Museoinnilta pelastetut :ruoska: Powered by BMW
Keme
OCF Member 2019
Viestit: 2847
Liittynyt: 16 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: Rannikko

Viesti Kirjoittaja Keme »

Mistäpä noita omavalmistemoottorien tehoja tietää ellei dynota. Pitäs mullaki irrota tosta XE johdannaisesta tehoja jotain 125 hevosvoiman luokkaa.

Mitenkäs muute toi homma menee noin AKE:n säädösten mukaan. Onkos sillä katsastusinssillä periaatteessakaan mitään syytä hylätä katsastuksessa, kun on autosta dynopaperit. Esim. juuri 20XE vaihdetuilla nokilla + ahtimella = 125hp @0.3bar ylipaineella.
JEEEEEEEEEEEEE!
reiskaar
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 895
Liittynyt: 12 Touko 2004, 03:00

Viesti Kirjoittaja reiskaar »

elikkä lähtökohdaksi let-kone c-rakettiin? Omavalmiste LET + raketin tehot 136hp dynolta = hyväksyvää ins.murinaa? Mekaaninen muutos, jolla omavalmiste syntyy; eri pakosarja + ahdin. Kelpaisko teille / ingenjöörille? :lol:
Avatar
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 8699
Liittynyt: 16 Joulu 2005, 12:30
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja telwin »

No mikä ettei kelpaisi.. :yes:
Vastaa Viestiin