eli moottori CIH 4.0NE 12v
eli mantzell kampiakseli ja veivit (männät jostain 3000 24v omegasta kai)
puristus suhde kuulemma korkea meinaa nakuttaa jo 98:lla kun vedättää (Karalan mukaan)
eli autossa kansi muokattu (kansiset) joku 276 asteinen nokka
isoilmamäärä mittari ja peltisarja
suuttimet mv6 omegasta
motronic ohjaus Karalan säätämällä lastulla
x1 oon meinannut laittaa mutta onko liian pieni parannus tuohon entiseen ?
tavoite ois saada jotain 250 + hevosta
auto on kummiskin kesällä ihan normaalissa käytössä.
millasta nokkaa suosittelisitte
kommenttia nykyisestä tehokäyrästä.
nykyinen teholappu
Suosittele nokkaa tälle koneelle
- motorsport
- 'Diplomat'
- Viestit: 1527
- Liittynyt: 18 Tammi 2007, 09:31
- Paikkakunta: Etelä-Suomi
Saa kaikkia Enemin nokkia kutoselle tilauksesta. Mulla oli X5 85mm iskuisessa ja oli suht siedettävä tyhjäkäynti ja tehoaluetta johonkin 6000-6500 kierrokselle. Ei tosin ollut ilmamäärämittaria ollenkaan.
Tuo X5 vois tosiaan olla passeli, jos puristukset on korkealla. Heivaa sen Motronicin vaan kuuseen, niin saa kunnolla säätöihin.
Tuo X5 vois tosiaan olla passeli, jos puristukset on korkealla. Heivaa sen Motronicin vaan kuuseen, niin saa kunnolla säätöihin.
300/108/12.0/ eli asteet/nokkienvälinen kulma/nosto 0-välyksellä. Tarvitsee jäykemmät jouset ja x5 on hydroille. Ainakin jos enemin sivuihin on luottamista. www.enem.se
BMW 525tds -99, BMW 316 -86, Opel Omega B 2.5td karvanaamari
- motorsport
- 'Diplomat'
- Viestit: 1527
- Liittynyt: 18 Tammi 2007, 09:31
- Paikkakunta: Etelä-Suomi