3.0E + Y12; tarviiko sääd.nokkapyörää?

Keskustelua vapaasti hengittävien moottoreiden virittämisestä ja rakentelusta
Avatar
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3627
Liittynyt: 14 Tammi 2004, 02:00
Paikkakunta: Pirkkala-Mánse

Viesti Kirjoittaja -WW- »

Nostimien liikerata on matalemmalla hiotulla nokalla, ja ne nostimien öljy"railot" ei välttämättä ylety enää öljykanavien kohalle. Tää ois mun käsitys :lol:
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
HaKy
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 289
Liittynyt: 09 Joulu 2004, 02:00
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja HaKy »

Ahhaaa.. "oikealla" virinokalla ei sitten tuommoiseen tartte varautua. Hyvä tietää.
Omega A 3000 -89
Opel Monza GSE -85
Vastaa Viestiin