1.8E vs 1.8S nokka?
1.8E vs 1.8S nokka?
Olisko kenellään konkreettista tietoa noista?
Tallissa seisoo Opel 1.8S koneella ja siinä on selvä tehopiikki 4000rpm kohalla. Voisko olla sama keppi mitä 1.8E???
Tallissa seisoo Opel 1.8S koneella ja siinä on selvä tehopiikki 4000rpm kohalla. Voisko olla sama keppi mitä 1.8E???
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Puristussuhde S-koneessa matalampi...
Niin ja tuleehan 1.3S koneeseen kivasti lisää löylyä silla irmelin ruiskusatsilla.
Aattelin vain kun se 1.8S on melkosen yläkireä kone.
Niin ja tuleehan 1.3S koneeseen kivasti lisää löylyä silla irmelin ruiskusatsilla.
Aattelin vain kun se 1.8S on melkosen yläkireä kone.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Paljon muuten on matalempi?? Mulla on ainakin männässä pieni syvennys. Kantta on laskettu milli, että uskaltaiskohan tuohon mutkaa laittaa putkeen jos ei laskis ruttuja Oletko kattonut omasta kannestas venttiilien koot mulla oli saman kokoiset venat kuin 1.6:ssa. Nyttemmin kyllä 42mm imu ja pako vakio. Mikä lie saaste kansi mulla sitten loppuunsa on noista venttiiliestä päätellen
Kyl määki niin kauhiast huonoist autois kärssii sain.
Re: 1.8E vs 1.8S nokka?
Tallissa pitäs olla pari 18E:n nokkaa. Niissä on jokin GM:n H9 ja H10 merkintä..Juho M-P kirjoitti:Olisko kenellään konkreettista tietoa noista?
Tallissa seisoo Opel 1.8S koneella ja siinä on selvä tehopiikki 4000rpm kohalla. Voisko olla sama keppi mitä 1.8E???
edit: lauantaina
t:Ville
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"