Ajelija123 kirjoitti: Eilen, 20:26
Sivukatvealueiden hälytysjärjestelmää herjaa ja molemmissa sivupeileissä palaa jatkuvasti merkkivalot. Missä vika? Huolto paikallisti testerillä takatutkaan vian, mutta ei korjaantunut vaihtamalla. Tuntuu olevan puhdasta arvailua mistä lähtevät vikaa etsimään.
Itsellä oli tuota samaa ongelmaa. Korjaantui kyllä tutkan vaihdolla. Olisko vaihdettu väärä tutka?
Vika voi olla myös siinä johtosarjassa, josta murenee vanhemmiten eristeet pois. Riittää kun ko.tutkan johto menee poikki, niin ilmoittaa kyseisen anturin vikaa.