Mun muistin mukaan on kyllä koneet suorassa,voin toki muistaa väärinkin.Viime talven romussa oli ainakin suorassa,mutta se oli käpöstelty joka puolelta muutenkin.
Pihassa olis 2.2 omega,että pystyn kyllä tarkistamaankin tarvittaessa
Mun muistin mukaan on kyllä koneet suorassa,voin toki muistaa väärinkin.Viime talven romussa oli ainakin suorassa,mutta se oli käpöstelty joka puolelta muutenkin.
No sittenhän laatikoissa on oltava eri valu kuorissa v6 vs 4-syl,olen jotenkin olettanut askien olevan samoja.
Joo,kyllähän se näin on.Nuo kaikki (d)ohc pannut on huikan kallellaan kun vakio laatikko "suorassa".Näytti olevan omassa c Kadetissakin,saas nähä mihin asentoon tulevan laatikon kytkinkoppa on sattunut.
Siel on se vanha 20% tehonlisäys sellasenaan voimassa ja sit vertailuajoneuvolla poikkeus:jariz kirjoitti: ↑16 Helmi 2021, 12:25 Nyt kun nuo uudet säännökset tulee niin heräsi semmoinen pieni mielenkiinto isommalle tekniikalle (V8).
Eikös tehorajat mene tehopaino suhteen mukaan? MV6 painaa 1605kg eli kuinka tehokkaan moottorin saa asentaa?
Jos mahdollista niin mikä jenkki V8 on järkevin vaihtoehto? LS1? Paljonko siitä saa vaparina perus muutoksilla?