Juu,noi suutinlaskurit arvio hieman alakanttiin riittävyyden,mikä ei ole mitenkään huono asia välttämättä.
Itsellä käyttiksessä 2.0 16v mosassa 1100cc ev14 suuttimet ja ei nyt ainakaan vielä ole loppumassa,ahtimena hx40 ja painetta n.1.9bar pakkasilla.
C16XE remmiahdettuna (1,5 bar) + RE85: mikä puristussuhde ja millä osilla?
Re: C16XE remmiahdettuna (1,5 bar) + RE85: mikä puristussuhde ja millä osilla?
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: C16XE remmiahdettuna (1,5 bar) + RE85: mikä puristussuhde ja millä osilla?
Mikä polttoaine?
Corsa TR 1,6 16v -89, Vectra C2 2.2 DIRECT -05, BMW F11 535i M-Sport -11
http://www.ruostepeikko.com
http://www.ruostepeikko.com
Re: C16XE remmiahdettuna (1,5 bar) + RE85: mikä puristussuhde ja millä osilla?
^e85
Ja sitten mulla on Kadetissa bensalla 450cc suuttimet joka antoi +300hv@1.2bar penkissä.Meni jo laihalle,mutta perus bosch b.pumpusta vaan loppui tuotto,laitoin tilalle bilsun "044" ja ei enään mene laihalle edes1.4bar kun testailin.Kadetissa ecuna muokattu vakio joten en tiedä mikä on suuttimien max aukiolot.
Ja sitten mulla on Kadetissa bensalla 450cc suuttimet joka antoi +300hv@1.2bar penkissä.Meni jo laihalle,mutta perus bosch b.pumpusta vaan loppui tuotto,laitoin tilalle bilsun "044" ja ei enään mene laihalle edes1.4bar kun testailin.Kadetissa ecuna muokattu vakio joten en tiedä mikä on suuttimien max aukiolot.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V