HjJO kirjoitti: ↑05 Huhti 2021, 20:16
No pianhan tuota pääsee ihmettelemään.
Varmaan entisen asiakkuuden pohjalta saatetaan muistaakin.
Ilmeisen onnistunut, ja myös aitoa Opelia siitä löytyy ainakin Iltasanomien testikuljettajan mielestä.
Kaiketi pitää jossain määrin ottaa tuntumaa myös sähkökulkineisiin.
Lieköhän Mokka e:ssä ilmalämpöpumppu?
Varustelistasta en osannut sitä löytää.
Toivottavasti on sillä suomen kylmissä oloissa sillä on suuri merkitys auton virrankulutukseen ja sen kautta rangeen.
Mallikohtaista koulutusta ei vielä ole ollut joten ei varmaan helpolla löydy vastausta. Jotain voisi päätellä psa pohjalta jos samalle platformille on olemassa jo joku sisarmalli.
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
HjJO kirjoitti: ↑05 Huhti 2021, 20:16
No pianhan tuota pääsee ihmettelemään.
Varmaan entisen asiakkuuden pohjalta saatetaan muistaakin.
Ilmeisen onnistunut, ja myös aitoa Opelia siitä löytyy ainakin Iltasanomien testikuljettajan mielestä.
Kaiketi pitää jossain määrin ottaa tuntumaa myös sähkökulkineisiin.
Lieköhän Mokka e:ssä ilmalämpöpumppu?
Varustelistasta en osannut sitä löytää.
Toivottavasti on sillä suomen kylmissä oloissa sillä on suuri merkitys auton virrankulutukseen ja sen kautta rangeen.
Mallikohtaista koulutusta ei vielä ole ollut joten ei varmaan helpolla löydy vastausta. Jotain voisi päätellä psa pohjalta jos samalle platformille on olemassa jo joku sisarmalli.
e-Corsahan on teknisesti sama auto ihan Opel merkin altakin.
Tässäpä teille vaihtoehtoinen todellisuus, miltä uuden sukupolven Mokka olisi näyttänyt GM-tuotteena. Niin päältä kuin sisältä aivan täysooppeli, keula on samaa sarjaa Astra K:n ja Insignia B:n kanssa. Buickinahan on myyty edellistä Mokkaa ja Insigniaa. Kiinassa Buickina on myyty myös Astra K:ta.
Veikkaan, että tämä voi olla jopa Opelin muotoiluosaston tekele. Koreassa tehdään, niinkuin edellinen Mokkakin. No, tätä ei koskaan nähty vanhalla mantereella.
otj kirjoitti: ↑27 Huhti 2021, 17:55
Tässäpä teille vaihtoehtoinen todellisuus, miltä uuden sukupolven Mokka olisi näyttänyt GM-tuotteena. Niin päältä kuin sisältä aivan täysooppeli, keula on samaa sarjaa Astra K:n ja Insignia B:n kanssa. Buickinahan on myyty edellistä Mokkaa ja Insigniaa. Kiinassa Buickina on myyty myös Astra K:ta.
Veikkaan, että tämä voi olla jopa Opelin muotoiluosaston tekele. Koreassa tehdään, niinkuin edellinen Mokkakin. No, tätä ei koskaan nähty vanhalla mantereella.
Toihan olis ollu ihan siedettävän näkönen ja todennäkösesti edes vanhan mokan kokoinen kun tää psa tekele on kutistunut ainakin sisätiloiltaan... isä kävi uutta mokkaa kurkkaamas ja sano et ei ole minun auto kun ei siihen ees moottoria saa...
Ajovalot on kuin K-Astrassa ja takavalojen muoto myös, niihin vois Opelina hyvin kuvitella samanlaiset kahden viirun siipimäiset valot kuin vaikkapa Insigniassa. Nuo Opelin valot oli tunnusomaiset, mutta nythän Psa- aikana ledinauha on pitänyt siirtää umpion yläpuolelta alapuolelle.
Sisustassa Psa-Opeleissa on paljon GM-vaikutteita edelleen, kuten ohjauspyörä. Saa nähdä kauanko vielä ne säilyy.
Jossain arvostelussa ei kauheasti tuota Encorea kehuttu, haukuttiin meluisaksi ja kuulemma 36000 dollarin auto vaikuttaa vain 30000 dollarin autolta ja ajettavuus on kuin 20000 dollarin autossa.
Piti tänään ajaa Opelin liikkeen ohi, josko Mokka olisi nähtävissä.
Siellähän tuo koeajopaikassa seisoi.
Ei ollut aikaa käydä katsomassa.
Näkyy olevan ensiesittely viikonvaihteessa.
Pienempihän tuo Mokka on verrattuna edelliseen malliin. Jos ei kokoa kaipaa niin ei tule kyllä ikävä vanhaa Mokkaa kun tuolla on ajanut. Paljon hiljaisempi kuin edellinen malli, vaikka olen ajellut yksilöllä jossa 18" renkaat. Kulutus huomattavasti pienempi. Ja onhan tuo erittäin näyttävä auto kaikin puolin.
Jep, näinhän se on että makuasioitahan nuo. Mun mielestä on vaan hienoa että Opel uudistuu pitkästä aikaa oikein kunnolla. On vähän niin kuin "ajan hermolla"...