1,2sorsa mainitsi tuon jännitteensyötön mittaamisen läppäkotelolta, miten se käytännössä tapahtuu? Läppäkotelon liitin irti ja siitä eculta tulevalta piuhalta liittimestä mitataan auton käydessä?
Kiitos hei kaikille avusta!!
G-Astra vikakoodit P0220 ja P1550 ja luistonestovalo palaa
Re: G-Astra vikakoodit P0220 ja P1550 ja luistonestovalo palaa
Mä arvelen siis ihan vaan sähkärinä, tuntematta tuota ecua tai sen sielunelämää. Mutta tuo 5V on puolijohdetekniikassa aika yleinen käyttöjännite. Nyt tuo näyttäs siltä, että kaasuläppäkotelon toinen potikka on oikarissa, ja laskee sen 5V koko ajan takaisin eculle. Kun sen pitäisi muuttua jossakin 0-5V välillä. Ja sulla tuo vikakoodi on just korkeasta jännitteestä, se kävis järkeen.
Monta Astraa, Vectraa, Corsaa on ollut ... Ooppelista siirrytty Saabbeliin.
Nyt alla Saab 9-3 2.0 '98 ja 2.0 turbo '01
Nyt alla Saab 9-3 2.0 '98 ja 2.0 turbo '01
- kadett90
- OCF Member 2024
- Viestit: 12645
- Liittynyt: 09 Syys 2002, 03:00
- Paikkakunta: Hämeenlinna (Renko)
Re: G-Astra vikakoodit P0220 ja P1550 ja luistonestovalo palaa
Läppäkotelo tai ecu rikki.
Katso noi linkitetyt viestiketjut.
Siellä aika kattava selvitys asiasta.
Katso noi linkitetyt viestiketjut.
Siellä aika kattava selvitys asiasta.
Re: G-Astra vikakoodit P0220 ja P1550 ja luistonestovalo palaa
Sähkärin logiikalla olettaisin, että jos nyppäät läppäkotelolta piuhan irti, ja tuo 5V katoaa niin vika on läppäkotelossa. Jos se jää yhä sinne kummittelemaan, niin sitten se on ecussa.
Monta Astraa, Vectraa, Corsaa on ollut ... Ooppelista siirrytty Saabbeliin.
Nyt alla Saab 9-3 2.0 '98 ja 2.0 turbo '01
Nyt alla Saab 9-3 2.0 '98 ja 2.0 turbo '01