C16NZ ja 16SV virranjakajat

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
ascona_c
OCF Member 2020
Viestit: 9264
Liittynyt: 05 Helmi 2004, 02:00

C16NZ ja 16SV virranjakajat

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Mikä tarkka ero C16NZ ja 16SV jakajilla?

Molemmat delcon jakajia, ulospäin ihan samanlaisia.

C16NZ koneessa 16SV jakajalla kipinä kyllä tulee, mutta ei lähde käyntiin.

Oliko tässä joku ruiskun tai kampiakselin ohjaus alkuperäisen jakajan kautta, ja siksi ei lähde 16SV jakajalla käyntiin?
Perheen ex-Opelit 1990-2023 49kpl + 1.6milj.km.

Nyt vähän muitakin..
Avatar
Robertx
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 19745
Liittynyt: 13 Huhti 2004, 03:00
Paikkakunta: Hyvinkää - Helsinki

Re: C16NZ ja 16SV virranjakajat

Viesti Kirjoittaja Robertx »

http://www.vectra16v.com/slp/slp_kadett_e_mj91.pdf

Tuon mukaan niissä on ei määrä johtimia liittimessä ja NZ- jakajassa on induktiokela.
C16NZ sytytyksessä ei ole erillistä sytytysmoduulia kuten SV- mallissa.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Vastaa Viestiin