Selvä. Kiitos tiedosta, täytyy siis noita johtoja varoa. Tarkoitus on ottaa tolpat irti ja käyttää läheisellä korjaamolla puristimessa jousien vaihdossa, kun itsellä ei ole jousipuristimia.Janza1985 kirjoitti: ↑07 Maalis 2021, 09:15Ei oikestaan muuta ku se et etuiskarien alapäässä on karmee nippu johtoja Ja helvetin tiukassa ne liittimet, kaikki ei lähteny suosiolla irti niin annoin olla, sopii tulemaan pyöränkotelosta pois ja saa vaihdettua helposti kuitenkin. Takana joutu kangella kääntämään ripustusta alas et sai jousen väliin.
Insignian madallus
Re: Insignian madallus
Insignia A2 1.6Turbo OPC-line sedan
Ex.Vectra B1 2.0 STW ''Sia''
Ex.Vectra B1 2.5V6 STW
Ex.Vectra B1 -96 2.0 sport ''Hibbi''
Ex.Omega A 2.0i -89
Ex.Vectra B1 2.0 STW ''Sia''
Ex.Vectra B1 2.5V6 STW
Ex.Vectra B1 -96 2.0 sport ''Hibbi''
Ex.Omega A 2.0i -89
Re: Insignian madallus
Kannattaa ne yläpään kääntölaakerit samalla uusia. Tosin itellä kesti muutaman kk uudet mutta silti
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Calibra c20let fwd
Re: Insignian madallus
Nuita olen yrittänyt etsiä tarvikkeena, ja motonetin lisäksi kaksi varaosaputkaa kyselleenä ei tähän faceliftiin kukaan uskalla myydä. Onkohan täällä tietoa onko nuo kääntölaakerit/yläpäät samat prefaceliftissä? Merkkiliikkeestä en oo kysynyt hintaa, täytyy maanantaina soittaa ja kysyä.
Insignia A2 1.6Turbo OPC-line sedan
Ex.Vectra B1 2.0 STW ''Sia''
Ex.Vectra B1 2.5V6 STW
Ex.Vectra B1 -96 2.0 sport ''Hibbi''
Ex.Omega A 2.0i -89
Ex.Vectra B1 2.0 STW ''Sia''
Ex.Vectra B1 2.5V6 STW
Ex.Vectra B1 -96 2.0 sport ''Hibbi''
Ex.Omega A 2.0i -89
Re: Insignian madallus
Nyt ois viikon ollu tuossa facelift opc-line sedanissa tuo eibach pro kitti. Käytännössähän auto ei madaltunut yhtään vakiosta, mutta jämäkämpi ja vakaampi ajettava tuli. Asennus oli erittäin helppo, kun edessä huomasi miten se iskarin liitin hässäkkä toimii. Yläpäitä en vaihtanut, vanhat oli vielä hyvät. Vaihdetaan sitten kun vaihdellaan ilma alusta seuraavaksi, varmaan vuoden tai parin päästä..
Insignia A2 1.6Turbo OPC-line sedan
Ex.Vectra B1 2.0 STW ''Sia''
Ex.Vectra B1 2.5V6 STW
Ex.Vectra B1 -96 2.0 sport ''Hibbi''
Ex.Omega A 2.0i -89
Ex.Vectra B1 2.0 STW ''Sia''
Ex.Vectra B1 2.5V6 STW
Ex.Vectra B1 -96 2.0 sport ''Hibbi''
Ex.Omega A 2.0i -89
Re: Insignian madallus
Erikoista, oisko sitten sport alusta ollut jo vakiona, minulla sen 30mm putos kyllä...ab^] kirjoitti: ↑28 Maalis 2021, 09:58 Nyt ois viikon ollu tuossa facelift opc-line sedanissa tuo eibach pro kitti. Käytännössähän auto ei madaltunut yhtään vakiosta, mutta jämäkämpi ja vakaampi ajettava tuli. Asennus oli erittäin helppo, kun edessä huomasi miten se iskarin liitin hässäkkä toimii. Yläpäitä en vaihtanut, vanhat oli vielä hyvät. Vaihdetaan sitten kun vaihdellaan ilma alusta seuraavaksi, varmaan vuoden tai parin päästä..
Insignia Hatchback A20DTE
Re: Insignian madallus
Paljon siellä on nyt ne napakaarimitat?
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Calibra c20let fwd
Re: Insignian madallus
380 edessä ja 360 takana. Aikaisemmin tuli ulkomuistista väärää tietoa
Insignia A2 1.6Turbo OPC-line sedan
Ex.Vectra B1 2.0 STW ''Sia''
Ex.Vectra B1 2.5V6 STW
Ex.Vectra B1 -96 2.0 sport ''Hibbi''
Ex.Omega A 2.0i -89
Ex.Vectra B1 2.0 STW ''Sia''
Ex.Vectra B1 2.5V6 STW
Ex.Vectra B1 -96 2.0 sport ''Hibbi''
Ex.Omega A 2.0i -89
Re: Insignian madallus
Itellä oli mitat omassani a1 farkussa hr -30 jousilla ja uusilla bilsteinin iskareilla edessä 375 mm takana 365 mm. Kippo on dieselillä ja automaatilla. Jousisarja tais olla siten että alko keulan kilot siitä mitä keulan massa ol otteella kun toinen vaihtoehto oli että samalla kilolle päätty kantavuus
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Calibra c20let fwd
Re: Insignian madallus
Okei. Eli autossa oli varmaankin sitten valmiiksi väsynyt sportti alusta alla ja siksi ei juurikaan madaltunut. Näkyy suurinpiirtein linjassa kuiten olevan napakaari mitat.
Insignia A2 1.6Turbo OPC-line sedan
Ex.Vectra B1 2.0 STW ''Sia''
Ex.Vectra B1 2.5V6 STW
Ex.Vectra B1 -96 2.0 sport ''Hibbi''
Ex.Omega A 2.0i -89
Ex.Vectra B1 2.0 STW ''Sia''
Ex.Vectra B1 2.5V6 STW
Ex.Vectra B1 -96 2.0 sport ''Hibbi''
Ex.Omega A 2.0i -89
- GTSV6TURBO
- 'Kadett'
- Viestit: 37
- Liittynyt: 02 Loka 2012, 21:46
- Paikkakunta: Heinävesi
Re: Insignian madallus
Moro! Onko kellään kokemusta insignia b grand sport 20mm spacerit?? Alkuperäisillä 245X35X20 renkailla ja vanteilla mahtuuko pyörii ettei ota kiinni? Myöhemmin vielä ajattelin laittaa eibach 30mm jouset.
Re: Insignian madallus
Olisiko kuvia ennen jälkeen jousien vaihdon ja oliko mikä sarja mikä meni alle?linkkiä?ab^] kirjoitti: ↑28 Maalis 2021, 09:58 Nyt ois viikon ollu tuossa facelift opc-line sedanissa tuo eibach pro kitti. Käytännössähän auto ei madaltunut yhtään vakiosta, mutta jämäkämpi ja vakaampi ajettava tuli. Asennus oli erittäin helppo, kun edessä huomasi miten se iskarin liitin hässäkkä toimii. Yläpäitä en vaihtanut, vanhat oli vielä hyvät. Vaihdetaan sitten kun vaihdellaan ilma alusta seuraavaksi, varmaan vuoden tai parin päästä..
Itsellä samanlainen 16vuoden OPC line sedan facelift inkku ja mietinnässä reilumpi madallus kesäksi.kuvien perusteella osaisi vaan nähdä riittääkö pelkät jouset vai tarvitseeko säädettävän.
Re: Insignian madallus
Ei oo kuvia, mutta jos sulla myös on tehtaan madallus niin kuvittele 10-15mm korkeammaksi se auto. Itse olisin jättäny vakio jouset kun oli niillä matalampi.Kilikkine kirjoitti: ↑22 Joulu 2021, 23:01Olisiko kuvia ennen jälkeen jousien vaihdon ja oliko mikä sarja mikä meni alle?linkkiä?ab^] kirjoitti: ↑28 Maalis 2021, 09:58 Nyt ois viikon ollu tuossa facelift opc-line sedanissa tuo eibach pro kitti. Käytännössähän auto ei madaltunut yhtään vakiosta, mutta jämäkämpi ja vakaampi ajettava tuli. Asennus oli erittäin helppo, kun edessä huomasi miten se iskarin liitin hässäkkä toimii. Yläpäitä en vaihtanut, vanhat oli vielä hyvät. Vaihdetaan sitten kun vaihdellaan ilma alusta seuraavaksi, varmaan vuoden tai parin päästä..
Itsellä samanlainen 16vuoden OPC line sedan facelift inkku ja mietinnässä reilumpi madallus kesäksi.kuvien perusteella osaisi vaan nähdä riittääkö pelkät jouset vai tarvitseeko säädettävän.
Insignia A2 1.6Turbo OPC-line sedan
Ex.Vectra B1 2.0 STW ''Sia''
Ex.Vectra B1 2.5V6 STW
Ex.Vectra B1 -96 2.0 sport ''Hibbi''
Ex.Omega A 2.0i -89
Ex.Vectra B1 2.0 STW ''Sia''
Ex.Vectra B1 2.5V6 STW
Ex.Vectra B1 -96 2.0 sport ''Hibbi''
Ex.Omega A 2.0i -89
Re: Insignian madallus
Okei,sitten se mulla taitaa olla ihan normi alusta 400/395 napakaari mitat. 40-50mm kun saisi alemmas niin olisi aika sopiva joten taitaa olla säädettävän alustan osto kesäksi
Re: Insignian madallus
Mulla oli farkku insigniassa vmaxx -45/40 ja se tipahti ihan mukavasti silloin... napakaari mittoja en muista mut kuvan saa tarvittaessa s-postiin...
Re: Insignian madallus
Mistäs sitä lähtisi etsimään facelift hatchback inkkuun alustaa.vaihtoehtona mitä itse löytänyt niin joko jouset tai säädettävää alustaa hintaan 1000€ ja siitä eteenpäin. A inkkuun kyllä löytyy hyvin alustoja mutta tuo facelift tuo oman lisänsä etsimiseen ja näihin en pikaisella googletuksella hirveästi löytänyt vaihtoehtoa. Eroaako A inkun ja faceliftin alusta toisistaan miten paljon kun noita 40mm madaltavia jousia kyllä löytyisi muttei faceliftin. 40-50mm tiputus alaspäin olisi oikein optimaalinen.