mutta oikeestaan oikeelta ihan mukava ajella vaikka kaverit joskus sanookin että vähä tyhmän näköstä jos ajan vastaan ku olen siellä ojan puolella ratin takana.
Superdiileri. Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Jos ihan rehellisiä ollaan niin kyllä tämä on mun mielestä se maailman kaunein auto. Enkä tietenkään ole millään tavalla puolueellinen
Manta A 2.4 -72
Toyota Soarer "Herra Soarer" 1JZ-GTE -91 ja Toyota Soarer "Supersoaker" 2JZ-GTE -94
http://www.teamkad.com/ http://koona-paivakirja.blogspot.com/
krisse-a kirjoitti:[Jos ihan rehellisiä ollaan niin kyllä tämä on mun mielestä se maailman kaunein auto. Enkä tietenkään ole millään tavalla puolueellinen
En tiedä siitä kauneimmasta (ei ole tarkkaa kohdetta itsellä...), mutta on tuo pirun komea yksilö!
Rookeri kirjoitti:Vielä kun jaksais väsätä ratti oikealle puolelle niin sit. Vaikken japanilaista autoa huolis nii tää on niit harvoja mistä tykkäisin.
No nyt en kyllä hoksaa homman pointtia,jos ratti on jo vasemmalla niin miksi ihmeessä se pitää siirtää oikealle puolelle...
En ole oikein ikinä tajunnut, että miksi useimmissa autoissa takaluukku ei istu yhtään puskurin muotoon, vaan pitää olla syvä ruma kolo. Toinen mistä tykkään, niin rekkari näyttää aina paremmalta puskurissa kuin luukussa.
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89