Vectra A sivuvilkut

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Teukka
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 18
Liittynyt: 27 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: lpr

Viesti Kirjoittaja Teukka »

Mistä sais kirkkaat sivuvilkut jotka sopisi paikoilleen ilman reiän suurentamista?
pkh
'Senator'
'Senator'
Viestit: 393
Liittynyt: 08 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja pkh »

Vianorilta ainakin saa. Ja mikä parasta ne menee ilman johtojen katkomista, Kannattaa ostaa ne ovaalit yleismalliset eikä astran vilkkuja, koska yleismallisten mukana tulee lampun kanta, tuosta kannasta vaan ne metallit pois ja läpivienti reikiä puukolla isommaksi niin passaa orkkis vilkkujen metalli härpäkkeet sinne sisälle eikä tarvi katkoa johtoja. Alkuperäisten metalli härpäkkeitten irrotus on näppäryyttä vaativaa, mutta kuitenkin mahdillista. Niistä ovvali vilkuista pitää ottaa ne kiinnikkeet irti että sopii alkuperäiseen reikään ja viilalla tasoitella reikään menevän osan ja päälle jäävän osan liitoskohtaa. Pysyy hyvin kiinni pelkällä teipillä, joka tulee mukana. Kokonaisuudessa noin 15min homma puolelleen.
havericky
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3852
Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Janakkala - Turenki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja havericky »

Itse olen myös kiinnostunut samasta aiheesta. Tosin Vectra ei ole merkki vaan C-Ascona.

Myykö siis vianor tosiaan renkaiden ja vanteiden lisäksi sivuvilkkuja autoihin?

Itse olen aina kuvitellut että Vianorilta saa ainoastaan kumeja ja vanteita.


<font size=-1>[ This Message was edited by: havericky on 2002-02-27 16:21 ]</font>
Kimi
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 28
Liittynyt: 07 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja Kimi »

Ostin benecarsilta VW Passatin kirkkaat ovaalit(80mk) C-askoo ja sovelsin reikiä aika paljon samalla ku maalattiin, ei pitäs samanlaista heti tulla vastaan, ei ollu vaikea homma.
pkh
'Senator'
'Senator'
Viestit: 393
Liittynyt: 08 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja pkh »

kaverilla on c-ascossa samanlaiset ovaali vilkut. Ja niitä tosiaan saa ainakin Oulun vianorilta.
Thevpp
'Senator'
'Senator'
Viestit: 375
Liittynyt: 20 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: city of oulu.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thevpp »

vaan veto mies menee ad varaosa liikkeeseen niin saa valata värinkin pari 30mk lamppuineen siis ovali sivuvilkkuja
opeliski
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 23
Liittynyt: 19 Maalis 2002, 02:00

Viesti Kirjoittaja opeliski »

jep.itse olen myös hankkimassa uusia sivuvilkkuja c ascoon...AD:sta saa tarvikkeet ja sopii suoraan,pientä veistelemistä pitää tehdä,ei paha homma!
astraevo
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 144
Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja astraevo »

osta astra f mallin sivuvilkut hessusta ja leikkaa niistä ne kiinnikkeet pois !! Saat halvalla ! (siniset, punaseit.. valkoiset) 24 mk pari !!
Avatar
sepse
OCF Member 2023
OCF Member 2023
Viestit: 3376
Liittynyt: 12 Helmi 2007, 21:42
Paikkakunta: Harjavalta / Brushpower

Re: Vectra A sivuvilkut

Viesti Kirjoittaja sepse »

xxxxxxxxxxxxxxxxx
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6 :roll:
Avatar
sepse
OCF Member 2023
OCF Member 2023
Viestit: 3376
Liittynyt: 12 Helmi 2007, 21:42
Paikkakunta: Harjavalta / Brushpower

Re: Vectra A sivuvilkut

Viesti Kirjoittaja sepse »

Voi helevetti mites tästä pomppas mulle sähköpostiin ilmoitus enkä lukenut päivämääriä :D :D :D :D :D
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6 :roll:
Vastaa Viestiin