Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Calibra 16v Kone (tietoa kaivataan)
    Kirjoittaja Tohtori »
    4 Vastaukset
    807 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • Onko kukaan kokeillut 19" vannetta astraan...
    Kirjoittaja Peltzi* »
    38 Vastaukset
    5550 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jönssi
  • Helevetin ooppeli... :)
    Kirjoittaja Jube-setä »
    7 Vastaukset
    1824 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja astramaani
  • g-astran jalkatilassa vettä
    Kirjoittaja J@gr »
    8 Vastaukset
    1679 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja StarBreakeR
  • antennin asentaminen
    Kirjoittaja calluman »
    8 Vastaukset
    789 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja calluman
  • Calibran hinta 39800 euroa?
    Kirjoittaja Sauli_I »
    10 Vastaukset
    1599 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ode
  • Kadetin merkinnät
    Kirjoittaja Tero.H »
    11 Vastaukset
    1218 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Appura
  • vectra-96 sähköongelma!HELPS!!
    Kirjoittaja miksa69 »
    1 Vastaukset
    509 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lallevihtinen
  • Iisalmessa
    Kirjoittaja JarB »
    19 Vastaukset
    3390 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Nosse
  • Ajotietokoneen kytkentäkaavio?
    Kirjoittaja Mikuel »
    0 Vastaukset
    403 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mikuel
  • uusi omistaja esittäytyy.
    Kirjoittaja tertzi1 »
    8 Vastaukset
    1528 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mixu_N
  • Ruotsista Calibra 4x4 turbo...
    Kirjoittaja Kaitzu »
    9 Vastaukset
    1157 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Miro.Simounen
  • onko kukaan tehny vesiruiskutusta autoon ite
    Kirjoittaja arska.f »
    8 Vastaukset
    1364 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja aSa
  • Astra F GSI -93 ja ETC
    Kirjoittaja Aztaroth »
    12 Vastaukset
    1168 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Aztaroth
  • Kadett 2.0 16v GSI luokitustodistusta löytyykö?
    Kirjoittaja buutini »
    3 Vastaukset
    709 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja buutini
  • Mitäpä olette mieltä tästä ompusta?
    Kirjoittaja Coci »
    24 Vastaukset
    3016 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Wirkku
  • Omegan keskikulutus
    Kirjoittaja kadett90 »
    5 Vastaukset
    772 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Snowman
  • Keskuslukon korjaus.
    Kirjoittaja jopi »
    3 Vastaukset
    562 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Snowman
  • akka peruutti vecun puuta vasten
    Kirjoittaja mikki36 »
    18 Vastaukset
    3902 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mikki36
  • Mitä meinaa Calibran "DTM"
    Kirjoittaja hene »
    3 Vastaukset
    727 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Veccura A
  • Astetta nopeempi A Cona
    Kirjoittaja Veccu4x4 »
    6 Vastaukset
    1386 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jblgti1200
  • kenen city kadett?
    Kirjoittaja Mania »
    1 Vastaukset
    983 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja AJ
  • Vectra-b airback vika?
    Kirjoittaja KillerBee »
    7 Vastaukset
    813 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lurttinen
  • HYVÄ CALLE!!!!! ;)
    Kirjoittaja wzlo »
    19 Vastaukset
    2577 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja wzlo
  • Vectran kuskin penkki
    Kirjoittaja Hönö »
    1 Vastaukset
    516 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MikkoV
  • B-vectrassa pikkukiusaa
    Kirjoittaja Tumppu »
    19 Vastaukset
    2127 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tumppu
  • Corsan 5v aski kadettiin...
    Kirjoittaja djsacce »
    6 Vastaukset
    550 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • let kone saksasta?
    Kirjoittaja Aulin »
    1 Vastaukset
    545 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Aulin
  • B-Omppuun lisäpitkät
    Kirjoittaja jabbu »
    5 Vastaukset
    716 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kapiteeli
  • minkä takia 3000 omegan ohjaus jäykkä?
    Kirjoittaja sss »
    6 Vastaukset
    793 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja hercules
  • Corsa 1.2 8v -84
    Kirjoittaja Aatsi »
    10 Vastaukset
    739 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • Opel Astra farm., Autoksi?!?
    Kirjoittaja Hypotic »
    1 Vastaukset
    489 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lurttinen
  • Peilin vaihtaminen G Astraan?
    Kirjoittaja Omenalimu »
    5 Vastaukset
    3356 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Astrax Sport
  • Omega MV6 vai 2.5 Turbodiesel
    Kirjoittaja PappilaPA »
    10 Vastaukset
    1156 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Veekuus
  • mv6 vikakoodin lukeminen
    Kirjoittaja mikuli_2 »
    1 Vastaukset
    445 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Veccura A
  • Astra G ja moottorin+jäähdytysjärjestelmän valot!
    Kirjoittaja dimon »
    1 Vastaukset
    439 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja caravan-coupe
  • Tun valopäät
    Kirjoittaja Omenalimu »
    10 Vastaukset
    1522 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jabbu
  • B-Asconan sähköistä
    Kirjoittaja Einari »
    3 Vastaukset
    462 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Einari
  • kadett gsin arvo?ja toinen kysymys tuunaamisesta.
    Kirjoittaja tuunajapoika »
    6 Vastaukset
    777 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja RedFord
  • juu et sellast
    Kirjoittaja gaasbox »
    0 Vastaukset
    481 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja gaasbox
  • Paikkakunta ilmoituksiin!
    Kirjoittaja weckeri »
    6 Vastaukset
    686 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja weckeri
  • poistakaaa
    Kirjoittaja astrailija »
    0 Vastaukset
    1241 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja astrailija
  • tehostimen pumpusta...
    Kirjoittaja Mighty44 »
    2 Vastaukset
    526 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mighty44
  • Uuden Vectran tarina.
    Kirjoittaja MustaOri - GTS »
    32 Vastaukset
    4432 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja
  • Mistä Opel Astra F -99 1,6 i ohjekirja ?
    Kirjoittaja Tikki »
    4 Vastaukset
    534 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • MV6:sen markkinarvoista
    Kirjoittaja jjvirtan »
    1 Vastaukset
    573 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja PappilaPA
  • Sutii Oy
    Kirjoittaja TranceSami »
    14 Vastaukset
    3450 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja StarBreakeR
  • kierroslukumittarin asennus
    Kirjoittaja raketti 1.8i »
    6 Vastaukset
    1137 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja raketti 1.8i
  • Fordin akku opeliin
    Kirjoittaja Racoon »
    6 Vastaukset
    808 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JuhaV
  • C-Kadett'issa neliskulmaiset ajovaloumpiot
    Kirjoittaja Reino Reikäleipä »
    1 Vastaukset
    385 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Cale

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja