Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Tapaus: halpa vähän ajettu Vectra A autokaupassa...
    Kirjoittaja secretpolice »
    9 Vastaukset
    1591 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Pöpel
  • Tigra Twin Top video :-)
    Kirjoittaja Jyrki S »
    4 Vastaukset
    1130 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja pekuGM
  • HKR on ystäväsi
    Kirjoittaja lennux »
    6 Vastaukset
    1180 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ioni
  • B Commot
    Kirjoittaja SKL »
    14 Vastaukset
    1129 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja XeRRaX
  • Onko teillä Defa-patriot 300x (hälytin) sähkökaaviota?
    Kirjoittaja Mighty44 »
    6 Vastaukset
    839 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JJunior
  • Omega -90 2.0 C20NE Suoritusarvot ja tekniset tiedot?
    Kirjoittaja Leppis »
    3 Vastaukset
    617 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja chainsaw
  • ECOTEC 2.2 Direct ja todellinen kulutus
    Kirjoittaja zippo »
    1 Vastaukset
    532 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja samulis
  • Automaatti B-Vectra
    Kirjoittaja B-Vectra-A »
    2 Vastaukset
    502 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja haheikkiocf
  • Omega B?
    Kirjoittaja Rhex »
    21 Vastaukset
    2364 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jariz
  • Turbotus...
    Kirjoittaja harza »
    5 Vastaukset
    1136 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja A_Manta_1972
  • Corsa A tyyppiviat?
    Kirjoittaja Pistoolisankari »
    14 Vastaukset
    1063 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja omega16T
  • löytyipäs komia omppu
    Kirjoittaja timok »
    30 Vastaukset
    4872 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mikko_P
  • Uusi Vuosi - uusi lehti!
    Kirjoittaja Marko-85 »
    0 Vastaukset
    544 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Marko-85
  • calibra tbo-4x4 vs omega mv6
    Kirjoittaja pohjanpoika »
    5 Vastaukset
    1287 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja skk
  • omega b 2.5 v6 24v
    Kirjoittaja makeko »
    15 Vastaukset
    2464 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Woody
  • Avo Kadett 16V
    Kirjoittaja F40 »
    8 Vastaukset
    1309 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja cjamikk
  • Manta C20LET koneella nettiautossa.... WANHA.
    Kirjoittaja vectraTBO »
    3 Vastaukset
    838 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JJ
  • Opel-tuning lehti, farkku G 3 door
    Kirjoittaja nooppeli98 »
    15 Vastaukset
    2011 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Prayer
  • Kokemuksia entisistä esittelyautoista?
    Kirjoittaja Ahnuld »
    34 Vastaukset
    3741 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Pamppu
  • omega b:n lämppärin vaihto
    Kirjoittaja Nirtsu »
    1 Vastaukset
    421 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Uhtua
  • voi kerpele, peili irtosi.
    Kirjoittaja astraboi »
    6 Vastaukset
    812 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja astraboi
  • Handsfree asennus Astra-H
    Kirjoittaja jussi-62 »
    1 Vastaukset
    610 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jussi-62
  • Lämmityslaite/vaihteisto ongelma(rekord E)
    Kirjoittaja Rokki »
    11 Vastaukset
    834 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ossi
  • Astra F alatukivarren hela?
    Kirjoittaja pasi_244 »
    4 Vastaukset
    1186 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Uhtua
  • Omega B vs Vectra B2
    Kirjoittaja Janne M »
    36 Vastaukset
    3633 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Janne T
  • Corsa B ohjaustehostin ongelma
    Kirjoittaja tbotwins »
    1 Vastaukset
    512 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Aatsi
  • Zain Zafiran muutoskatsastettua!
    Kirjoittaja Tapio_zafira22 »
    2 Vastaukset
    1307 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja anocsa
  • karvalakkimalli
    Kirjoittaja jalu78 »
    13 Vastaukset
    1391 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ascona_c
  • Selected driver
    Kirjoittaja Juza »
    4 Vastaukset
    793 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lallevihtinen
  • Mistä löydän räjäytyskuvia Opel Astraan?
    Kirjoittaja wiki »
    2 Vastaukset
    754 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja 300 64'
  • A-Vectran Abs ongelma!
    Kirjoittaja teemuval »
    7 Vastaukset
    736 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja apache
  • mistä löytyis...
    Kirjoittaja omega v6 »
    2 Vastaukset
    510 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja omega v6
  • Calibra vs. Omega
    Kirjoittaja omegamv6manual »
    4 Vastaukset
    951 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jankok
  • Hyvää Joulua Ja Onnellista Joulua Kailkille!
    Kirjoittaja makeko »
    6 Vastaukset
    998 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja juzatheman
  • osaako joku neuvoa miten tänne saa laitettua kuvia
    Kirjoittaja calibra-92 »
    4 Vastaukset
    652 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ekto
  • Varoitusvalot...
    Kirjoittaja napalmi »
    4 Vastaukset
    963 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja napalmi
  • Omega B ja ovet
    Kirjoittaja oopee_ »
    22 Vastaukset
    2255 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ruttu
  • Tuontiauton arvo -10%
    Kirjoittaja jjvirtan »
    2 Vastaukset
    856 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ooppelimies
  • chevrolet / Opel rinnakkais (kori)mallit
    Kirjoittaja Realsanta »
    2 Vastaukset
    1064 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • GT:n valoista kyselisin...
    Kirjoittaja jounir »
    6 Vastaukset
    772 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • Kuopion seudulla ilmastoinnin täyttö paikkoja
    Kirjoittaja jankok »
    2 Vastaukset
    472 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jankok
  • Vakuutusyhtiön piikkiin korjatusta autosta
    Kirjoittaja keltanokka »
    13 Vastaukset
    1665 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja SmO
  • calibran laturi
    Kirjoittaja ace »
    3 Vastaukset
    564 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jartsa
  • Vakionopeussäädin Astra F:ään
    Kirjoittaja Wesku79 »
    4 Vastaukset
    671 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Wesku79
  • vianilmaisin laitteet
    Kirjoittaja kolibri »
    3 Vastaukset
    584 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lurttinen
  • Omegalle taas vuoden verran ajoaikaa
    Kirjoittaja jarksi »
    4 Vastaukset
    761 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarno
  • Uusi kuvapalvelin on valmis käytettäväksi.
    Kirjoittaja ekto »
    54 Vastaukset
    4311 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ekto
  • Astra gsi(caravan) 16v ´96
    Kirjoittaja RPJ80 »
    2 Vastaukset
    480 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JJunior
  • OHC kannen parantelu
    Kirjoittaja kolibri »
    7 Vastaukset
    994 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kolibri
  • Hieman apuja!! Missä pyörii 16venasen neliveto calikan hinta
    Kirjoittaja JanneMR »
    5 Vastaukset
    759 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Manta-A

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja