Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Vectran -95 huolto ohjelmat/kohteet
    Kirjoittaja ropperia »
    1 Vastaukset
    473 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Johtaja
  • 100000km opel astra
    Kirjoittaja yeahrl »
    4 Vastaukset
    1193 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Omenalimu
  • Helmi-Opel !!
    Kirjoittaja gibba »
    4 Vastaukset
    1372 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ekomies
  • Opel Kadett C 1.2 kone vaihto 1.9
    Kirjoittaja raeper »
    4 Vastaukset
    983 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja raeper
  • F20 ecotech koneeseen
    Kirjoittaja artisti »
    9 Vastaukset
    1201 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Piipa
  • cd-soitin F- astraan?
    Kirjoittaja panka »
    5 Vastaukset
    732 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ekto
  • OMEGA B ajotietokone vikahälytyksiä?
    Kirjoittaja digimiki79 »
    8 Vastaukset
    1317 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja digimiki79
  • Bensakorkin ympäröivä ruoste
    Kirjoittaja Enzio »
    2 Vastaukset
    793 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja midget1
  • raitisilmasuodatin
    Kirjoittaja telekkä »
    11 Vastaukset
    2390 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jaanz
  • vectra 2.0 16v farkku
    Kirjoittaja hate64 »
    1 Vastaukset
    433 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ruttu
  • B-Omega äksyilee!!!
    Kirjoittaja awp79 »
    4 Vastaukset
    835 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Undertaker
  • mankan etupaneli
    Kirjoittaja mayhem »
    10 Vastaukset
    913 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mayhem
  • kuuluuko f-astran
    Kirjoittaja henneus »
    10 Vastaukset
    1040 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kurttu
  • 76 C-Kadett ei käynnisty
    Kirjoittaja Tandemi »
    8 Vastaukset
    1034 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kumimuumi
  • Calibran Myyntiesite/Lisävarusteet
    Kirjoittaja Damage Inc. »
    23 Vastaukset
    2823 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja calluman
  • Sport Voyage nykäisee...
    Kirjoittaja R6-2D »
    7 Vastaukset
    920 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja smppa
  • kadett E&D, kuinka pitkälti samoja?
    Kirjoittaja jeree »
    5 Vastaukset
    801 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TJT
  • opel omegan farmari td 2,5ltr vm 96 thermostaatti
    Kirjoittaja pikkuman »
    0 Vastaukset
    400 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja pikkuman
  • Uusi Holden Commodore, entä Uusi Omega?
    Kirjoittaja samulis »
    26 Vastaukset
    3381 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • Tätäkö uuden Opelin omistaminen on?
    Kirjoittaja rxw »
    17 Vastaukset
    2940 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • apua huollossa ja kallistuksen vakaajan vaihdossa!
    Kirjoittaja julukkar »
    4 Vastaukset
    679 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MakeTku
  • iPod ja Astra H
    Kirjoittaja jermu »
    2 Vastaukset
    723 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja skk
  • Astra G Caravanin takalasin pyyhin
    Kirjoittaja LepopeL »
    6 Vastaukset
    862 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Altti450
  • Mikä boksi MV6ssa?
    Kirjoittaja eddison84 »
    2 Vastaukset
    673 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja eddison84
  • Omega MV6 lämmöt
    Kirjoittaja vekkuli »
    7 Vastaukset
    868 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ekto
  • Cadillac Catera dynotus
    Kirjoittaja eddison84 »
    0 Vastaukset
    716 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja eddison84
  • F-mallin astran "ajotietokoneen" vika
    Kirjoittaja pexiF »
    2 Vastaukset
    532 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja pexiF
  • Autoni malli??? 20SEH, C 20 NE vai 20NE?
    Kirjoittaja Niko1985 »
    10 Vastaukset
    1210 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -JPA-
  • A-Vectraan Defa 821 -hälytin
    Kirjoittaja Rami T »
    5 Vastaukset
    1003 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Speitan
  • Omegan turvatyynyjen ja vöidenkiristimien vikavalo??
    Kirjoittaja aspa »
    1 Vastaukset
    427 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Johtaja
  • Calibran ajotietokoneen nappien asennus?
    Kirjoittaja qwerty1234 »
    6 Vastaukset
    817 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja qwerty1234
  • Jom Cuplinen alusta
    Kirjoittaja janijokinen »
    0 Vastaukset
    397 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja janijokinen
  • Glt ja Gls
    Kirjoittaja Leppis »
    6 Vastaukset
    1107 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja himOPELi
  • Uuden Astra G:n omistajan urpot kysymykset
    Kirjoittaja Enzio »
    5 Vastaukset
    1074 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja pki
  • Hassua...
    Kirjoittaja Vectra91 »
    10 Vastaukset
    1246 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juzzi
  • Nykivä Opel Astra 1.6 Caravan vm.94 (ykspiste ruisku)
    Kirjoittaja PeteBoy »
    3 Vastaukset
    564 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja PeteBoy
  • Omega A kulutus
    Kirjoittaja Wlooffy »
    8 Vastaukset
    824 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juho M-P
  • opel vectra b tdi sammuilee/savuaa yms.
    Kirjoittaja anno »
    5 Vastaukset
    773 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juho M-P
  • Mitä mieltä Vectra Wagon 2.2 directistä ???
    Kirjoittaja Tabe »
    9 Vastaukset
    1457 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ari-S
  • Vectra 2.0T GTS himottaisi...
    Kirjoittaja jihaa »
    2 Vastaukset
    1021 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarzki
  • Öljyn kulutus uudessa moottorissa...
    Kirjoittaja millhill »
    15 Vastaukset
    2231 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Astra22
  • Opel Astra 1.8I 16v 1996 eco...Kokemuksia
    Kirjoittaja farmariastra »
    2 Vastaukset
    852 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja farmariastra
  • Astra F uudemman mallin umpiot...
    Kirjoittaja Wezpi »
    6 Vastaukset
    766 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Wezpi
  • Vihreä g astra kokkolassa
    Kirjoittaja tuikki »
    11 Vastaukset
    1569 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tuikki
  • A Omega 3000 Irmscher ?
    Kirjoittaja sonic »
    0 Vastaukset
    597 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sonic
  • mistä tiivisteitä /huoltosarjaa AR-35 automaattilaaatikkoon?
    Kirjoittaja fafa65 »
    5 Vastaukset
    1735 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Sutii
  • B-Vectran puhaltimen hiilien vaihto
    Kirjoittaja Welle79 »
    1 Vastaukset
    612 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ascona_c
  • E Kadettiin nelivalot
    Kirjoittaja kappa12 »
    4 Vastaukset
    843 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jansperi
  • Autoa vaihtamassa.
    Kirjoittaja turbo »
    6 Vastaukset
    1009 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kcl
  • -96 B-Veccu, ajettu 190tkm ja KAARET LÄPIMÄDÄT?
    Kirjoittaja Juho M-P »
    9 Vastaukset
    1289 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ascona_c

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja