Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Mantan latauksen merkkivalo ei toimi.
    Kirjoittaja Mant@-B »
    5 Vastaukset
    521 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mant@-B
  • Vectra(-98) B:n vanteet Astra(-92) F:ään??????
    Kirjoittaja dormer »
    2 Vastaukset
    451 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja dormer
  • A Corsa GSI
    Kirjoittaja Goofy »
    8 Vastaukset
    916 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Markus
  • katkenneen saranatapin irrotus
    Kirjoittaja Goofy »
    2 Vastaukset
    562 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Goofy
  • hihnan katkeaminen
    Kirjoittaja JPP_78 »
    6 Vastaukset
    837 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ipa
  • 4X4 vectran nostaminen
    Kirjoittaja shishkebab »
    4 Vastaukset
    782 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Rimmon
  • jakopäänhihnan vaihdosta
    Kirjoittaja JPP_78 »
    1 Vastaukset
    639 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Uhtua
  • A Omegan etujarrut
    Kirjoittaja fast37 »
    0 Vastaukset
    323 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja fast37
  • kymenlaakson calibra jampat
    Kirjoittaja opelix_calibra »
    1 Vastaukset
    451 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja wille-
  • corsa b gsi tehot 109hp miten helposti lisää?
    Kirjoittaja dicentra »
    7 Vastaukset
    914 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Markus
  • a asconan räjäytys kuva
    Kirjoittaja akonna »
    1 Vastaukset
    368 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juho Anttila
  • Agila, Astra, Corsa, Omega, Vectra jne...???
    Kirjoittaja Topah76 »
    3 Vastaukset
    676 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Topah76
  • corsa gsi pultijako
    Kirjoittaja dicentra »
    2 Vastaukset
    427 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • -92 astran kytkin
    Kirjoittaja hvh »
    3 Vastaukset
    499 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • Kokemuksia vm94-95 V6 Aut omegoista?
    Kirjoittaja JTJT »
    7 Vastaukset
    990 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Rimmon
  • corsa b gsi:tä ostamassa. Neuvoja?
    Kirjoittaja dicentra »
    2 Vastaukset
    572 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Corsa 16v
  • V6 Calibra
    Kirjoittaja Arzka »
    13 Vastaukset
    1684 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sauli
  • Calibran Osto
    Kirjoittaja Melkor »
    22 Vastaukset
    2516 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja K2Ri
  • Tänään saatu uusi auto Vectra GTS
    Kirjoittaja G T S »
    14 Vastaukset
    3169 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarza
  • Ei syytä huoleen kun luottaa ympyrään ja nuoleen
    Kirjoittaja ekomies »
    6 Vastaukset
    929 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja icebox
  • Opel / Jakohihnat.
    Kirjoittaja ekomies »
    15 Vastaukset
    2425 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • Vectra B 2.0 cd
    Kirjoittaja axeli »
    10 Vastaukset
    1490 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja axeli
  • Rungon tunnistenro. joka jää penkin alle tosi pahasti
    Kirjoittaja mirako »
    12 Vastaukset
    1261 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jukka T
  • omega hajos taas...
    Kirjoittaja harza »
    14 Vastaukset
    2308 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja harza
  • Kadetti-projekti
    Kirjoittaja Janie79 »
    2 Vastaukset
    636 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Janie79
  • Missä edullinen varashälyttimen asennus?
    Kirjoittaja Bull_Doser »
    20 Vastaukset
    2546 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Halytin.com
  • Käyttöohjekirja Omega 1994 ?
    Kirjoittaja postiato »
    1 Vastaukset
    512 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja juhal
  • Halkaisija
    Kirjoittaja Jari79 »
    4 Vastaukset
    822 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Teppo
  • Vuosimalli asiaa!???
    Kirjoittaja Undertaker »
    5 Vastaukset
    975 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kingiz
  • a omegan omistajat!
    Kirjoittaja santtu »
    25 Vastaukset
    3731 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja OMEGA
  • Opelin huollatus
    Kirjoittaja C20xe.jesse »
    5 Vastaukset
    1187 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja madi
  • Opel Kadett E Lexusvalot/Kirkkaat valot !!
    Kirjoittaja Skelektor »
    15 Vastaukset
    1672 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Skelektor
  • Kampura
    Kirjoittaja |Niksu| »
    1 Vastaukset
    503 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja KPo
  • Sumuvalo kytkin ascona c
    Kirjoittaja mforsman73 »
    1 Vastaukset
    394 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mforsman73
  • Corsaa ostamassa
    Kirjoittaja Sorsan metsästäjä »
    3 Vastaukset
    518 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja B-Na
  • Luokituspaperit Vauxhall Nova 1.3 rA ?
    Kirjoittaja Januss »
    3 Vastaukset
    742 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kumimuumi
  • turvakaaret
    Kirjoittaja Miggo »
    12 Vastaukset
    1837 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Gutless
  • Siinäpä vasta Kadetti!
    Kirjoittaja Crazax »
    8 Vastaukset
    1153 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja xDsLx
  • värikoodi?
    Kirjoittaja B.C. »
    3 Vastaukset
    672 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -jupe-
  • Opelistin VW Golf
    Kirjoittaja joonak »
    25 Vastaukset
    3326 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jerzey
  • Calibran tihkukytkin
    Kirjoittaja sauli »
    10 Vastaukset
    1005 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja i_kone
  • Jakolaatikon öljyn vaihto...
    Kirjoittaja shishkebab »
    5 Vastaukset
    974 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja shishkebab
  • bongattu parkanon shellillä nätti c asco
    Kirjoittaja J.R »
    3 Vastaukset
    868 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kadett2.0i
  • 2.0 vs 2.6 , omegat...
    Kirjoittaja Conaa.B. »
    8 Vastaukset
    1182 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mikkis
  • astra g:n korjausopas?????!!!!!!!!
    Kirjoittaja AsTrA2000 »
    7 Vastaukset
    965 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja pine
  • Calibra hemmot???
    Kirjoittaja MR CALIBRA »
    32 Vastaukset
    4371 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kipsi
  • Lotarin verot!!!
    Kirjoittaja Oj »
    4 Vastaukset
    1091 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Irmscher
  • Opel Kadett 1.8 GT -87
    Kirjoittaja Miggo »
    3 Vastaukset
    450 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • Miksi vilkku ei palaudu?!
    Kirjoittaja Opelix_Racing »
    4 Vastaukset
    638 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja |Niksu|
  • Vectra turbo?
    Kirjoittaja Jvec »
    16 Vastaukset
    2144 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja