Moottorit ja voimansiirto

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Diesel
    Keskustelua Opelin dieselmoottoreista.
    3837 Aiheet
    35349 Viestit
    Uusin viesti Re: Vikakoodi P261B
    Kirjoittaja Juho M-P
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Vectra B, 2,0 vm-99, ei kipinää
    Kirjoittaja Jason82 »
    5 Vastaukset
    396 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jason82
  • astran tyhjäkäynti
    Kirjoittaja jo_le »
    1 Vastaukset
    390 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja PJR
  • Männän kokoja?
    Kirjoittaja Pastori86 »
    7 Vastaukset
    373 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja PJR
  • Manuaali automaatiksi (f astra)
    Kirjoittaja DJ_Tatti »
    1 Vastaukset
    333 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja keltanokka
  • Kylmää ilmaa sisään! lämpimästä tietoakaan!!!
    Kirjoittaja Nirppa »
    5 Vastaukset
    533 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja terokimmo
  • mistä löytyis kytkentäkaavio?
    Kirjoittaja juoppokuskit.ry »
    5 Vastaukset
    668 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja PJR
  • Sähköongelmaa b-omegassa !
    Kirjoittaja buubo »
    1 Vastaukset
    293 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja terokimmo
  • cih pakoventtiilijousien laakerin poisto?
    Kirjoittaja calibla »
    11 Vastaukset
    546 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja terokimmo
  • Zafira -99 ABS-vika?
    Kirjoittaja Nikkolo »
    5 Vastaukset
    622 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Nikkolo
  • Vectra A 2,5 V6 sähkövikaako??
    Kirjoittaja Juza »
    19 Vastaukset
    1510 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juza
  • Ascona B virtalukon piuhat
    Kirjoittaja B_asco »
    2 Vastaukset
    317 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja _Jape_
  • Öljyvuodon lopetus
    Kirjoittaja inexx »
    7 Vastaukset
    4142 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja inexx
  • Opel Kadett -89 Kaasutin-asiaa!
    Kirjoittaja roubeu2 »
    2 Vastaukset
    361 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja roubeu2
  • c20xe calibra päästää autoa räminää
    Kirjoittaja Repta »
    4 Vastaukset
    379 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Repta
  • Opel Vectra 2.0 GLS vm -90 jotain häikkää moottorissa
    Kirjoittaja xarc0n »
    1 Vastaukset
    267 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja terokimmo
  • Zafira vikavalo palaa
    Kirjoittaja lepo89 »
    4 Vastaukset
    703 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja terokimmo
  • Vectra B -98 2.0i 16V CD ja vaihteisto
    Kirjoittaja SomeOne »
    5 Vastaukset
    507 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja SomeOne
  • X20XEV vauhtipyörän momentti?
    Kirjoittaja alonap »
    3 Vastaukset
    710 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jartsa
  • opel astra x16xel öljypohjan irroitus
    Kirjoittaja maaza84 »
    2 Vastaukset
    507 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Uhtua
  • Opel astra g 1,6 8v abs ongelma
    Kirjoittaja German_oldschool »
    3 Vastaukset
    303 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Uhtua
  • Vectra B X20XEV NOKKAAKSELEIDEN KOPPAA
    Kirjoittaja keltanokka »
    13 Vastaukset
    834 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja AksuPaksu
  • Poljin!
    Kirjoittaja jop »
    5 Vastaukset
    453 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jop
  • Cih loikkari loota 1.3:n kytkinkoppaan?
    Kirjoittaja Anakin »
    0 Vastaukset
    620 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Anakin
  • B-omegan ajonestosta
    Kirjoittaja peewee »
    11 Vastaukset
    1994 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja peewee
  • F20 ja Quaiffe perävälitys
    Kirjoittaja apetti »
    1 Vastaukset
    288 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • Omega -B 2.0 käyntihäiriöt??
    Kirjoittaja Jampax »
    10 Vastaukset
    728 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Samiruoho
  • C20XE CO-arvot koholla
    Kirjoittaja TJT »
    9 Vastaukset
    1111 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja harza
  • Omega 3000 24v Lotuksen tekniikalla
    Kirjoittaja lotus131 »
    11 Vastaukset
    1206 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja hercules
  • 2.0cih mantan kone.. outo osa ö-pohjassa??
    Kirjoittaja heimohuima »
    9 Vastaukset
    399 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja heimohuima
  • Tyhjäkäynti opel omega 2,0i
    Kirjoittaja jakker »
    2 Vastaukset
    1015 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jakker
  • a corsa 1.2 käyntiongelma
    Kirjoittaja swainhund »
    5 Vastaukset
    570 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja swainhund
  • Forte aineita kuopiosta
    Kirjoittaja Opeca »
    3 Vastaukset
    540 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Opeca
  • X20XEV eri vuosimallien erot
    Kirjoittaja outo »
    6 Vastaukset
    835 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • 1-pisteruisku 4-ruiskuun
    Kirjoittaja Tuomas »
    15 Vastaukset
    1372 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Obelixii
  • Tietoa Omega ecotec nokka-akselin anturista.
    Kirjoittaja teusak »
    0 Vastaukset
    304 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja teusak
  • astra(x16xel) nakuttaa lämpimänä
    Kirjoittaja savolainenp »
    9 Vastaukset
    2395 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Snage
  • C-vekun ääniä ja ilmoituksia
    Kirjoittaja dracone »
    0 Vastaukset
    271 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja dracone
  • omega ei lämpene
    Kirjoittaja janianttila »
    1 Vastaukset
    373 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Realsanta
  • C20XE Gt Vectra öljyä jäähdytysnesteessä
    Kirjoittaja John Lada »
    17 Vastaukset
    1889 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja lepo89
  • X20XEX pätkii
    Kirjoittaja lail »
    7 Vastaukset
    635 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja lail
  • Vectran tikitys
    Kirjoittaja Obelixman »
    2 Vastaukset
    397 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Obelixman
  • G astra Ei käynnisty. Oikosulkuko?
    Kirjoittaja Smuli »
    7 Vastaukset
    524 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Smuli
  • Astra F -93 käynnistymisongelmaa
    Kirjoittaja teuo »
    8 Vastaukset
    1191 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jossi
  • Mv6 x30xe puola ja tulpanjohdot
    Kirjoittaja XcX »
    5 Vastaukset
    727 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kurko1
  • Astra f virtalukko ongelma.
    Kirjoittaja German_oldschool »
    5 Vastaukset
    968 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Uhtua
  • VOI POISTAA
    Kirjoittaja Bandito »
    3 Vastaukset
    364 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja motorsport
  • omega b 2.5 v6 ongelmia ja vikakoodit
    Kirjoittaja palander »
    3 Vastaukset
    423 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja terokimmo
  • Omega A -90 C20NE sähkövika?? apua :S:S
    Kirjoittaja PeeTe »
    19 Vastaukset
    1158 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja wikke
  • Lisäilmapumppu-->EGR
    Kirjoittaja digimiki79 »
    12 Vastaukset
    1869 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Boah
  • missa 64 pinnanen plug...
    Kirjoittaja AussiVectra »
    12 Vastaukset
    667 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja AussiVectra

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja