Moottorit ja voimansiirto

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Diesel
    Keskustelua Opelin dieselmoottoreista.
    3837 Aiheet
    35349 Viestit
    Uusin viesti Re: Vikakoodi P261B
    Kirjoittaja Juho M-P
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Vectra A2 1,8i vm 93 ohjaustehostin ongelma.
    Kirjoittaja vekra »
    7 Vastaukset
    420 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja vekra
  • vectra 2.0 8v c20ne jakopäävika
    Kirjoittaja NecroRMK »
    6 Vastaukset
    446 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja NecroRMK
  • A Omega vesiletkuista
    Kirjoittaja iigor »
    4 Vastaukset
    359 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ari-S
  • Vectra A 1.6 virranjakajan induktioanturin vaihto
    Kirjoittaja opel is best »
    1 Vastaukset
    233 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tursas
  • omega 94- X20SE nokan tiiviste
    Kirjoittaja mikasti6 »
    7 Vastaukset
    306 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mikasti6
  • Veto hävisi
    Kirjoittaja kartsao »
    28 Vastaukset
    2402 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kartsao
  • Omega x20xev aloittelijan kansiremontti (öljynpaineongelma)
    Kirjoittaja Hebbo »
    24 Vastaukset
    4926 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Hebbo
  • Jakohihnan vaihtopaikka Jyväskylässä?
    Kirjoittaja ryynanen »
    12 Vastaukset
    3190 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ile84
  • astra f 1.8 ecotec -96 ei käynnisty
    Kirjoittaja wikke »
    0 Vastaukset
    280 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja wikke
  • Opel astra g 1,6 8v ei lähde käyntiin lämpösenä
    Kirjoittaja German_oldschool »
    3 Vastaukset
    311 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja German_oldschool
  • Omega farkku/sedan takavaimentimet, onko eroa?
    Kirjoittaja jiivee666 »
    2 Vastaukset
    232 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jiivee666
  • 98 omega automaatti
    Kirjoittaja pasi kuikka »
    1 Vastaukset
    320 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja teusak
  • Astra -07 sulake hukassa
    Kirjoittaja FXSTC »
    4 Vastaukset
    450 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jamata
  • Astra OPC -06 vaihdelaatikko
    Kirjoittaja Tu0mas »
    2 Vastaukset
    374 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja CaLis
  • Omega MV6 moniurahihna
    Kirjoittaja mixuman »
    7 Vastaukset
    596 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mixuman
  • Omega ja testeri
    Kirjoittaja jiivee666 »
    3 Vastaukset
    344 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja _pexxi_
  • B-Omega takaripustuksien erot
    Kirjoittaja peewee »
    2 Vastaukset
    311 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja peewee
  • z20let kansiremontti
    Kirjoittaja uhrmacher »
    1 Vastaukset
    379 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja D-Spark
  • Moottorien painoja?
    Kirjoittaja BDiesel »
    0 Vastaukset
    259 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja BDiesel
  • Egr:n letku
    Kirjoittaja darkdog »
    13 Vastaukset
    2497 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mikasti6
  • astra carvan 1,8 -00 vikakoodi?
    Kirjoittaja rajaan-a »
    2 Vastaukset
    257 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja rajaan-a
  • Vectra-B V6 2.6L kierrokset putoo hitaasti
    Kirjoittaja AussiVectra »
    1 Vastaukset
    273 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja opeltuning
  • Mikä osa?
    Kirjoittaja Astra97 »
    6 Vastaukset
    402 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Astra97
  • B-Omega 2.0i 8v ei käynnisty!
    Kirjoittaja Timotee »
    16 Vastaukset
    1017 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Timotee
  • vectra b apuuvva!!!
    Kirjoittaja raipert »
    6 Vastaukset
    444 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja raipert
  • Opel Vectra A - Jäähdytysjärjestelmän letkujen paikat
    Kirjoittaja apusähis »
    14 Vastaukset
    402 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja apusähis
  • e kadetti 1.6 91 kipinä jossain KIIRE!!!!!!
    Kirjoittaja kimlaa »
    4 Vastaukset
    291 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kimlaa
  • Napsutus konehuoneesta (Astra g -02, 1.6 8v)
    Kirjoittaja bluestone »
    4 Vastaukset
    356 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja bluestone
  • A-omega 3000 24v
    Kirjoittaja Jari79 »
    0 Vastaukset
    261 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jari79
  • C20XE ja C20LET sylinterikannet
    Kirjoittaja Turbo 242 »
    7 Vastaukset
    638 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Miseline
  • B-Veccu ja x25xe, käynnistys yms probleemaa?
    Kirjoittaja apache »
    2 Vastaukset
    281 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja apache
  • opel ascona b 2.0s vm 80
    Kirjoittaja tonsba »
    8 Vastaukset
    299 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tonsba
  • Omega nykii..
    Kirjoittaja Gothic »
    1 Vastaukset
    436 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Gothic
  • 20ne Kadetin syyläri.
    Kirjoittaja hapa11 »
    2 Vastaukset
    273 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja hapa11
  • zafiran vaihteet takkuaa
    Kirjoittaja juup »
    1 Vastaukset
    319 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja terokimmo
  • Vectra toimii pyhällä hengellä.
    Kirjoittaja inexx »
    28 Vastaukset
    1656 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja inexx
  • astra gsi x20xev kuinka kansi kuluu?
    Kirjoittaja htn76 »
    1 Vastaukset
    290 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja keltanokka
  • APUA omega mv6
    Kirjoittaja rake74 »
    11 Vastaukset
    851 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Boah
  • Flektin anturi
    Kirjoittaja Lurttinen »
    10 Vastaukset
    5373 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Astra97
  • Vectra a tunnistimet
    Kirjoittaja M_N »
    2 Vastaukset
    350 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja M_N
  • 20SEH ja 20NE koneitten erot? Ongelmia...
    Kirjoittaja hapa11 »
    73 Vastaukset
    3556 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja hapa11
  • Tiivisteiden asennus.
    Kirjoittaja #Make80# »
    9 Vastaukset
    809 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Slx
  • pikku g:n kytkin
    Kirjoittaja _rahtari_ »
    3 Vastaukset
    319 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Beeascona
  • opel ascona b 2.0s vm:80
    Kirjoittaja tonsba »
    3 Vastaukset
    268 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja opeltuning
  • Reikä tankissa/tankin vaihto
    Kirjoittaja lepo99 »
    3 Vastaukset
    394 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Realsanta
  • X20XEV crank sensor ja camshaft sensor virhe
    Kirjoittaja Undertaker »
    14 Vastaukset
    2872 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Boah
  • astra-F antaa vikakoodit 57---71 käynnissä...
    Kirjoittaja Realsanta »
    14 Vastaukset
    755 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja terokimmo
  • astra g
    Kirjoittaja antti70 »
    2 Vastaukset
    313 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja antti70
  • A omega 92 2.0 c20n/s e koodipistoke???
    Kirjoittaja terokimmo »
    2 Vastaukset
    281 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja terokimmo
  • Omega-B 2.0 8valve, hihnanvaihtoväli?
    Kirjoittaja ma^ko »
    7 Vastaukset
    471 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ma^ko

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja