Moottorit ja voimansiirto

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Diesel
    Keskustelua Opelin dieselmoottoreista.
    3837 Aiheet
    35349 Viestit
    Uusin viesti Re: Vikakoodi P261B
    Kirjoittaja Juho M-P
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Automaattiloota
    Kirjoittaja vpt »
    3 Vastaukset
    656 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja WernerOrre
  • Astran nopeusmittarin häiriö
    Kirjoittaja jopi81 »
    4 Vastaukset
    371 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja basi
  • Jäähdytysjärjestelmän huuhtelu
    Kirjoittaja kepa »
    5 Vastaukset
    742 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jartsa
  • Vectra 2.0i GT -90 sammui kesken ajon..
    Kirjoittaja liisax »
    12 Vastaukset
    520 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja liisax
  • opel safiran lämmityslaite ei reakoi,lämmitä
    Kirjoittaja te-la »
    1 Vastaukset
    273 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja te-la
  • Omega -97 2.0 16v farmari
    Kirjoittaja basisti1 »
    2 Vastaukset
    250 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja basisti1
  • B-Omegasta
    Kirjoittaja Pukkis »
    10 Vastaukset
    842 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Pukkis
  • Mikä savuaa
    Kirjoittaja Ainikki 10 »
    1 Vastaukset
    332 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja lmb-58
  • Astra -95, "uusi" auto, vanhat viat?
    Kirjoittaja wbod »
    19 Vastaukset
    2397 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Nalen
  • opel astra 1.6 vm93 tyhjäkäynti
    Kirjoittaja makbear »
    1 Vastaukset
    277 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja makbear
  • Automaattiloota vaihtaa nykäsevästi
    Kirjoittaja opel is best »
    2 Vastaukset
    501 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja opel is best
  • vikaa b omegassa mv6 3,0
    Kirjoittaja Passe »
    3 Vastaukset
    392 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jpisteh
  • CIH:in jakopään merkit hukassa
    Kirjoittaja ama »
    2 Vastaukset
    660 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ama
  • takaa kuuluu "rusahtelua" Omega b
    Kirjoittaja lepo99 »
    4 Vastaukset
    409 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja lepo99
  • Omega-b ei lähe käyntiin???
    Kirjoittaja jama78 »
    41 Vastaukset
    1814 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jama78
  • Irmeli Kadetti sammahti kesken ajon. Bensaa ja virtaa on.
    Kirjoittaja D`Artagnan »
    28 Vastaukset
    2536 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja osmoskosmos
  • v6:sen venakopista
    Kirjoittaja Leepu »
    2 Vastaukset
    378 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Latuu
  • 1.3 OHC C-Kadettiin
    Kirjoittaja SR »
    5 Vastaukset
    520 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja SR
  • Vectra B X16XEL -97 2-vaihde menee huonosti päälle...
    Kirjoittaja hape86 »
    4 Vastaukset
    523 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja hape86
  • öljynpaine/määrä kumpi kyseessä?
    Kirjoittaja nappi86 »
    5 Vastaukset
    440 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja nappi86
  • VECTRA B 2,0 98 AIRBAG VIKAVALO PALAA?
    Kirjoittaja kitara »
    1 Vastaukset
    315 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja FullMetal
  • Vectra 90 2.0i Ei kierrä/käy huonosti TOIMII!
    Kirjoittaja samara87/88 »
    42 Vastaukset
    4361 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Päälykäinen
  • Cih 2.4
    Kirjoittaja jezze rs »
    3 Vastaukset
    455 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juho M-P
  • motronic boxsi,mitä eroa?????????
    Kirjoittaja Juho M-P »
    2 Vastaukset
    365 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juho M-P
  • Astra F 2.0 gsi tyhjäkäynti?
    Kirjoittaja pepa »
    2 Vastaukset
    326 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja pepa
  • Vectra C 2.0T dynottaminen
    Kirjoittaja Juho85 »
    14 Vastaukset
    922 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja k3kvuori
  • Omega B 2.5v6 naputus ongelma
    Kirjoittaja omenav »
    7 Vastaukset
    563 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja omenav
  • X20XEV Vectra B2 sport ei käynnisty!
    Kirjoittaja ClassicGreen »
    17 Vastaukset
    991 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ClassicGreen
  • omega 3,0
    Kirjoittaja jobelix1 »
    3 Vastaukset
    392 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja omppu2k
  • B Omegan 2.0 16 v -95 vetoakseli tietoa
    Kirjoittaja luumu »
    3 Vastaukset
    335 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja luumu
  • Kadett 1.3s, Kipinä vuotaa?
    Kirjoittaja touna85 »
    9 Vastaukset
    576 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja D`Artagnan
  • Motronicin kytkentä vanhempiin opeleihin
    Kirjoittaja omega16T »
    0 Vastaukset
    1093 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja omega16T
  • Astra 1.8 16 -97 purkaa akun
    Kirjoittaja Tomi.T »
    2 Vastaukset
    252 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tomi.T
  • Vectra B x18xe keulan ääni
    Kirjoittaja Mike_E »
    9 Vastaukset
    394 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja FullMetal
  • Venttiilikopan momentti
    Kirjoittaja SaaMa »
    3 Vastaukset
    550 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jpisteh
  • c20xe tyhjäkäynti
    Kirjoittaja kulkuri »
    12 Vastaukset
    1217 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Saintiel
  • 20XE imusarjanlaipan vesikierto
    Kirjoittaja Keme »
    7 Vastaukset
    352 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jpisteh
  • Pakokaasunpuhdistus merkkivalo sytty Astraan startatessa.
    Kirjoittaja -T-P- »
    0 Vastaukset
    299 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -T-P-
  • omega mv6 tulpanjohtojen vaihto
    Kirjoittaja Passe »
    1 Vastaukset
    446 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sloxa
  • Calibra "automaattiöljyt"
    Kirjoittaja arppa504 »
    3 Vastaukset
    379 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja arppa504
  • C-vectran pyörreläpät
    Kirjoittaja ladarace »
    0 Vastaukset
    291 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ladarace
  • astra f tk. säädin
    Kirjoittaja jo_le »
    4 Vastaukset
    340 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jo_le
  • A Omega kahisee
    Kirjoittaja tähtimoottori »
    2 Vastaukset
    338 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tähtimoottori
  • Vectra B X20XEV+F18 pakki ei mene päälle
    Kirjoittaja ChiEf »
    1 Vastaukset
    743 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ChiEf
  • Corsa B -99 X12XE nakuttaa?
    Kirjoittaja Tomppa B -99 »
    0 Vastaukset
    277 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tomppa B -99
  • Kadett 1.3s termostaatti?
    Kirjoittaja touna85 »
    7 Vastaukset
    310 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja touna85
  • Vectra -90 c16nz käyntihäiriö
    Kirjoittaja Vinkkari »
    0 Vastaukset
    262 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Vinkkari
  • opel astran 1992 eka startti aamulla
    Kirjoittaja cadi74 »
    1 Vastaukset
    257 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja lmb-58
  • b-vectran nopeusmittariston pieni ongelma
    Kirjoittaja lmb-58 »
    0 Vastaukset
    232 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja lmb-58
  • Kaasuläppäkoteloista
    Kirjoittaja Mopohiiri »
    1 Vastaukset
    398 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JukeN

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja