Moottorit ja voimansiirto

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Diesel
    Keskustelua Opelin dieselmoottoreista.
    3837 Aiheet
    35349 Viestit
    Uusin viesti Re: Vikakoodi P261B
    Kirjoittaja Juho M-P
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Freoneja vuotaa?
    Kirjoittaja Piraja »
    10 Vastaukset
    494 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jpisteh
  • B-Omegan sulakerasia+ mittaristo pimeänä?
    Kirjoittaja Rammstein »
    12 Vastaukset
    1116 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • Letku vuotaa omega b2..
    Kirjoittaja -JMV- »
    4 Vastaukset
    407 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -JMV-
  • Vectra B ongelma
    Kirjoittaja -Jo0nas- »
    5 Vastaukset
    513 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -Jo0nas-
  • Jakohihnan vaihto B Omega
    Kirjoittaja -pete- »
    1 Vastaukset
    448 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TimppaS
  • A Vectra GT 2.0 -91 Paisuntasäiliön korkista paineet pihalle
    Kirjoittaja Omena7 »
    14 Vastaukset
    574 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • omega B simpukka
    Kirjoittaja runtti »
    0 Vastaukset
    240 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja runtti
  • Kadett sammu, ei käynnisty.
    Kirjoittaja rautasydän »
    19 Vastaukset
    692 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja rautasydän
  • Moottorin alle vuotaa vettä? Astra 1.8i -00
    Kirjoittaja Goldie »
    5 Vastaukset
    674 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • Omega jakopäähihnan vaihtoväli
    Kirjoittaja obama »
    4 Vastaukset
    356 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JNN
  • Jäähdytysnesteen vaihto opel astra-f vm -94
    Kirjoittaja Ruubens »
    5 Vastaukset
    2077 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja lmb-58
  • x20xev outo imuääni
    Kirjoittaja Kessu »
    5 Vastaukset
    560 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jarksi
  • Apua! Astra 2.0 8v GSI -92 jakopää
    Kirjoittaja bauwau »
    3 Vastaukset
    395 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja (F)ast_tra
  • Vectra B X20XEV nykii... ei silti ehkä EGR
    Kirjoittaja KJL »
    10 Vastaukset
    1243 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja SomeOne
  • Mielenkiintoinen prokkis: Corsa 1.4i Man -->> Corsa 1.4i Aut
    Kirjoittaja Mixu_N »
    0 Vastaukset
    238 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mixu_N
  • Moottorin vaihto vinkkejä...
    Kirjoittaja rambler »
    12 Vastaukset
    839 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja rambler
  • -94 Astra F 1.6 8v jakohihnan vaihtoväli?
    Kirjoittaja villep »
    9 Vastaukset
    1830 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Sean1
  • Mita oljya Z20LER moottoriin...
    Kirjoittaja AussiVectra »
    3 Vastaukset
    372 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MikkoV6
  • Mitä öljyä käytät autossasi?
    Kirjoittaja Topah76 »
    78 Vastaukset
    11245 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Realsanta
  • Apua Opel Omega B 96 2.0 ilamassa-anturin(?) kanssa...
    Kirjoittaja kondiz »
    2 Vastaukset
    369 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja teusak
  • Turbon jaahdyttaminen
    Kirjoittaja AussiVectra »
    2 Vastaukset
    264 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja AussiVectra
  • corsa 1.2ohc 1989 sytytys järj.polvillaan??
    Kirjoittaja steinel »
    4 Vastaukset
    338 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja steinel
  • X20XEV omega b vuotaa nesteitä???
    Kirjoittaja Hawe90 »
    5 Vastaukset
    626 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Hawe90
  • Polttoaine valo palaa jatkuvasti
    Kirjoittaja Damage Inc. »
    6 Vastaukset
    430 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kadett90
  • X18XE1 ja moottorin merkkivalo
    Kirjoittaja ats.savolainen »
    2 Vastaukset
    451 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ats.savolainen
  • Vectra C vaihteisto "pärisee"
    Kirjoittaja mikaz »
    1 Vastaukset
    475 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mikaz
  • Voi poistaa
    Kirjoittaja ^baxxter^ »
    0 Vastaukset
    224 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ^baxxter^
  • Ohjaustehostin vuotaa...
    Kirjoittaja veera4x4t »
    12 Vastaukset
    4696 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Calibra Project
  • Corsan öljyt
    Kirjoittaja Toni_H »
    4 Vastaukset
    374 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • Sihinä
    Kirjoittaja raeper »
    4 Vastaukset
    382 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Obelixii
  • astra f 1.6 16v sähköt hävii!!
    Kirjoittaja saija »
    22 Vastaukset
    930 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • VECTRA GT 16V -93, CR VAI WR??
    Kirjoittaja htn76 »
    2 Vastaukset
    260 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja htn76
  • Pikaista apua tarvitaan, ecotec jakohihnan kiristys.
    Kirjoittaja JH79 »
    0 Vastaukset
    348 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JH79
  • kaasuläpän asentoanturin säätö
    Kirjoittaja arvo »
    4 Vastaukset
    859 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Realsanta
  • CRC Air Sensor Cleaner
    Kirjoittaja Aabelix »
    5 Vastaukset
    1206 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Realsanta
  • Astra F
    Kirjoittaja jartsa63 »
    2 Vastaukset
    335 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jartsa63
  • Astra-H Turbo Sports nappi
    Kirjoittaja AussiVectra »
    2 Vastaukset
    508 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • ajotietokone???
    Kirjoittaja cb600 »
    2 Vastaukset
    336 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja lmb-58
  • Nokkahihna katkesi ajossa 12t km jälkeen !
    Kirjoittaja -Ooppeli- »
    15 Vastaukset
    2144 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Leppis
  • 2.2 Astran käyntiääni
    Kirjoittaja Makelo »
    24 Vastaukset
    930 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • YKK anturi
    Kirjoittaja inexx »
    3 Vastaukset
    617 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja teg
  • jakoremmin vaihto 3.2 gts v6 Vm04
    Kirjoittaja opel99 »
    1 Vastaukset
    305 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Boah
  • opel omega b:ssä vikaa
    Kirjoittaja Hawe90 »
    24 Vastaukset
    1171 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Hawe90
  • Astra 1.6 40tkm vm08 ei käynnisty
    Kirjoittaja soulsake »
    11 Vastaukset
    541 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kadett90
  • x16xel tyhjäkäynti
    Kirjoittaja juueikunn »
    1 Vastaukset
    289 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja juueikunn
  • jakohihna vaihtohintoja b-vectra
    Kirjoittaja vekkulisti »
    12 Vastaukset
    1220 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Agiperi
  • V6, 2.6L termostaatin hinta
    Kirjoittaja AussiVectra »
    2 Vastaukset
    272 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja AussiVectra
  • B-CORSA LAMBDAN PAIKKA...(C14SE)..PAIKKA TÄRKEÄ....
    Kirjoittaja jame59 »
    4 Vastaukset
    404 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • b-vectran ns. paras bensakone?
    Kirjoittaja :J:J »
    54 Vastaukset
    2457 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • omega 2.5V6 kampiakselin asentotunnistin
    Kirjoittaja vectoori »
    12 Vastaukset
    1822 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sakari^^

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja