Sivu 2/4

Lähetetty: 29 Maalis 2008, 23:45
Kirjoittaja Boah
Onko rattinappiadapteri ihan Pioneerin tekele ja mistä hommasit? Omassa Vectrassa myös Pioneerin mankka (P5900MP) ja ratissa säätönapit. Himottaisi saada toimimaan ratin napit kun ovat oikeen valaistutkin.

Lähetetty: 30 Maalis 2008, 01:11
Kirjoittaja ZuGu
Boah kirjoitti:Onko rattinappiadapteri ihan Pioneerin tekele ja mistä hommasit? Omassa Vectrassa myös Pioneerin mankka (P5900MP) ja ratissa säätönapit. Himottaisi saada toimimaan ratin napit kun ovat oikeen valaistutkin.
Autostudiolta hommasin, ei ole nettisivuilla noista mainintaa mut soitin ja kysyin niin parissa päivässä saivat hommattua. Hinta aika suolanen (100€) mut ku kerta ratissa on napit niin halusin et tomiikin. Ja kyllä se ihan pioneerin tekele oli. Ainoa tuossa et noi valaistukset ei toimi, pitäis kattoa mihin niistä navoista pitää laittaa virta et toimis. Sit se vielä tuosta et tuo adapteri kääntää sen virran ja herätteen oikeinpäin ja jos on vaihtanu jo napojen paikkaa pitää ne taas kääntää alkuperäiseksi.

Lähetetty: 30 Maalis 2008, 12:20
Kirjoittaja Boah
Kiitos tiedosta. Nuo rattinappien valot palaa itellä kyllä vaikkei nappeja ole kytketty.

Lähetetty: 09 Huhti 2008, 20:30
Kirjoittaja ZuGu
Saksan kaupoista hyvät kokemukset jatkuu... Eli nyt saapui Angel Eyesit JOM:lta ja tilauksesta ole kuin viikko. Ledien tulemiseen saksasta ei kans menny kuin viikko. Kaikki nuo vielä tulleet ihan kotiovelle asti. Plasmamittarit pitäis olla pe perillä. Taidan vaan kumminki asennella nuo enkelit vasta kuhan saan H1 xenonit hommattua ku illat/yöt pimeitä ja xenoneitten jälkeen ei ole lankahehkuihin paluuta vaikka oliskin projektio umpiot kyseessä.

Lähetetty: 09 Huhti 2008, 22:15
Kirjoittaja Jartsa
joonaspaa kirjoitti:
Eli nyt kaipailisinkin tietoa/kommenttia onko JOM:in tekemät coiloverit mistään kotoisin? Hinta ainakin olisi kohillaan...
Itsellä ollut jo jonkin aikaa käytössä nuo jomin coiloverit. Ainakaan tähän mennessä ei ole mitään haukkumisen aihetta tullut paitsi lähettivät aluksi kaksi samanpuolen etuiskaria. Sopivat paikoilleenkin ilman turhaa säätämistä.
Eikös näissä ole vaan se paha vika että mitä alemmas viet sen löysemmäksi menee.....
kuten esim; FK highsport,todella syvältä.

Lähetetty: 29 Huhti 2008, 19:53
Kirjoittaja ZuGu
Auto lähempänä tavoitetta.. Elikkäs nuo vanteet joista mainitsin edellisellä sivuilla tuli ja sujahti alle samantien. Kumeiksi valitsin Good Yearit 225/40ZR18. Kuvia vois laittaa kohtapuolin kuhan saan käytyä ottamassa. Lisävalot lähti myös pois tuossa jokin aika sitten ja loput osat olisi tarkoitus laittaa viikonloppuna paikoilleen. Myös tuli tilattua lisää ledejä ja SunGardin Endurance kalvoa jolla olis tarkoitus vetää kaikki paitsi tuulilasi. Niin ja kerhon logotarrat (sori pojat mut tällä kertaa Opel Sport Clubin tarrat) ikkunoihin.

E: Lisätty kuvia ekaan postaukseen... Ja kuten huomaa kuvista ei coil overit ole vielä tulleet joten melkoinen rattori. Ja tottakai likainen auto ku kuvia pitäis ottaa..

Lähetetty: 30 Huhti 2008, 00:47
Kirjoittaja Boah
Hieno peli noilla vanteilla kunhan saat vielä sen alustan paikalleen tulevaisuudessa. Takaluukusta voisi siivota nuo mallimerkinnät pois. Tuulilasista voisi ehkä tuon tarran jättää pos, mutta tietysti kuskin oma asia.

Lähetetty: 13 Touko 2008, 13:28
Kirjoittaja ZuGu
Tänään toi UPS:n mies 3 laatikollista tavaraa saksasta ja yhdessä niistä kaivattu coil over-setti. Lisäksi tuli kaiken näköistä muuta kuten esimerkiksi tummat vilkut ja kynnyslistat.. Enkelithän sujahti paikoilleen jo tuossa viikko sitten ja loppuja tavaroita pitäis saaha alettua laittaan jo paikoilleen jos vaan joskus malttais tehä lyhyempää päivää entä vois töissä asennella sitten..

Lähetetty: 13 Touko 2008, 16:37
Kirjoittaja Farkku_Kadett
Tuliko mullekki ne jouset?

Lähetetty: 13 Touko 2008, 17:36
Kirjoittaja ZuGu
Farkku_Kadett kirjoitti:Tuliko mullekki ne jouset?
Käyppäs kattoon omaa esittelyäs.. :wink:

Lähetetty: 14 Touko 2008, 22:31
Kirjoittaja ZuGu
Coil overit sujahti alle ja pari säätökertaa kun meinas loppua kaarista tila. Eli ei ihan niin alas saanu kun olisin toivonu mutta homma korjataan mankeloimalla kaaret. Niin ja tieten tuloillaan olevat puskurien jatkeet tuo keulaa ja perää hieman alemmas.. Laatu noissa oli yllättävän hyvä ainakin sen verta mitä tuli pyöriteltyä käsissä ja ajeltua nyt autolla siis ainakin hintaan verrattuna. Kunnon käsityksen saanee kuhan tulee lähettyä käymään suomessa ja tuolla välillä paljon routavaurioita ja epätasaisuuksia sekä paaaljon mutkia. Samalla tuli myös laitettua tummat sivuvilkut paikoilleen.

Lähetetty: 14 Touko 2008, 23:39
Kirjoittaja Farkku_Kadett
Ja sit niitä kuvia??

Lähetetty: 14 Touko 2008, 23:45
Kirjoittaja ZuGu
Farkku_Kadett kirjoitti:Ja sit niitä kuvia??
ei ole eikä tulekkaan vähään aikaan ku tuo puoliso lähtiessä suomeen vei kamerankin mukanaan.. että vasta parin viikon päästä mahdollista ellei nyt jostain löydy lainaan..

Lähetetty: 15 Touko 2008, 19:47
Kirjoittaja ZuGu
Tänään jatkui säätö.. Edestä sisälokareita piti kuumailmapuhaltimella vähän muotoilla kun otti kiinni toisinaan.. Prkl ku jollaki tutulla olis toi kaarimankeli niin sais enemmän madallusta.. Vaikka tänään sai todetakkin että ajosillalle ei asiaa kun ottaa pohjasta kiinni ja jää lepään runkopalkkien varaan. Ja tallojen laitto oli työlästä eli kaveri nostaa kaarista autoa ja toinen sujauttaa tallan alle. Mut jos vielä vähän alemmas... :wink:

Lähetetty: 25 Touko 2008, 23:49
Kirjoittaja ZuGu
ja päivitystä mutta vain tuon alustan suhteen.. elikkäs tuli käytyä reissu suomessa ja matkalle tais jäähä puolet etusisälokasuojista sillä tie oli helvetin routavaurioinen ja heittelehtemistä riitti. No se on vain muovia niin menkööt, rengasta ei ollu kuluttanu sentään. Nelipyöräsuuntauksessa tuli käytyä ja etupään camberithan oli buenot vaikka nyt vaan näppituntumalla säädin.. Haritusta vaan oli ja ne säädettiin. Takapäästähän puuttui camberin säätö joten auraukset kuntoon takaa ja nostettiin hieman kun oli tiedossa että tavaraa tulee kyytiin. No tavaraa tuli ja lähtö takas ruotsiin. Matkalla tuolla jossain tuli vastaan jumalaton routavaurio (jota kumminkaan ei huomannu kun oli jo myöhäistä elikkäs sellainen laakea monttu) ja vauhtia tarpeeksi ja touchdown! Rengas vänkärin takakaareen ja kaari mutkalle... :evil: Äkillinen pysäytys kun se kaari vastas kumiin ja katsoon tilannetta. Kaaren pokkaus taittunut ja osuu kumiin. Pari vittuperkelettä manattua ja tupakkaa kiskoessa mietin et mitäs nyt, ei työkaluja mukana. Mutta hei tien laidassa puutavaran lastausta ollu joten on kapulaa ja risua jne. Sieltä sopiva kapula renkaan ja kaaren väliin ja eiku mankeloimaan. Eihän se ihan priima ole ja maalipinta tieten rikki mutta vaurioalue vaan pokkauksessa eli ei pintapellissä. Joten tulee sitten tuo pokkausten taittokin tehtyä nopeammin kun suunnittelin. Eli huomenna vasara ja vastin kouraan töitten jälkeen ja taittaa pokkaukset. Maaliakin on jo sopivasti varastossa. Silti vituttaa... :evil: