V6 koneiden viritys
- motorsport
- 'Diplomat'
- Viestit: 1527
- Liittynyt: 18 Tammi 2007, 09:31
- Paikkakunta: Etelä-Suomi
Re: V6 koneiden viritys
Hurjan näköinen masiina! En hoksaa missä korissa tämä asuu.
-
- 'Admiral'
- Viestit: 129
- Liittynyt: 17 Heinä 2014, 00:24
Re: V6 koneiden viritys
Kiitoksia pikkuhiljaa jotain tässä ehkä oppii, ainakin että pää tulee kipiäks kun sitä hakkaa seinään.
Klassikon ajattelin parantaa viel paremmaks pakkoliitolla.
Klassikon ajattelin parantaa viel paremmaks pakkoliitolla.
-
- 'Admiral'
- Viestit: 129
- Liittynyt: 17 Heinä 2014, 00:24
Re: V6 koneiden viritys
Eli 242 volvo vm 82
-
- 'Admiral'
- Viestit: 129
- Liittynyt: 17 Heinä 2014, 00:24
Re: V6 koneiden viritys
Hei onko kellään tietoa x30xe koneen nokan ja kampiakselin asentotunnistimen spekseistä. Hall mutta 5 vai 12 v?
- motorsport
- 'Diplomat'
- Viestit: 1527
- Liittynyt: 18 Tammi 2007, 09:31
- Paikkakunta: Etelä-Suomi
Re: V6 koneiden viritys
Opel tai oikeastaan GM tässä tapauksessa on kyllä käyttänyt enimmäkseen induktiivisia antureita ja 60-2 kiekkoa kammenkulman mittaamiseen tämän ikäkauden autoissa. Itselläni ei ole nyt yhtään orkkisosaa, että pääsisi mittailemaan/tutkimaan.
Re: V6 koneiden viritys
Nokka-akseli on hall 12v ja kampuralla induktiivinen eli VR anturiJärkiliitto? kirjoitti: ↑15 Marras 2023, 12:34 Hei onko kellään tietoa x30xe koneen nokan ja kampiakselin asentotunnistimen spekseistä. Hall mutta 5 vai 12 v?
Re: V6 koneiden viritys
Onko jollain calibran imusarjan alaosaa (reiät keskellä rivissä)?
Tarve on kanavien sisäänmenon suuaukon mitoille ja tiedolle onko yhtään varaa poistaa materiaalia.
Tarve on kanavien sisäänmenon suuaukon mitoille ja tiedolle onko yhtään varaa poistaa materiaalia.
E-type 1971
Mgb GT 1966
Mgb GT 1966
- motorsport
- 'Diplomat'
- Viestit: 1527
- Liittynyt: 18 Tammi 2007, 09:31
- Paikkakunta: Etelä-Suomi
Re: V6 koneiden viritys
Huonosti on tullut vastauksia, mutta voiko tätä prokkista seurata jossain somessa?
Re: V6 koneiden viritys
Jos tämä liittyy minun kysymykseeni, niin koneaihioksi valittiinkin läpitylsä Ford/mazda 2.5 duratecnelonen helppouden takia.motorsport kirjoitti: ↑27 Tammi 2024, 16:32 Huonosti on tullut vastauksia, mutta voiko tätä prokkista seurata jossain somessa?
Opelin 3.0 V6 tehdään mahdollisesti myöhemmin eri autoon. Koneen kokoonpano aika hyvin hahmotettu pl imupuoli.
Ei ole somea tarjolla kun ollaan analogisen ikäpolven ukkoja, toki tänne päivitetään jos/kun joskus tulee V6 tekoon.
E-type 1971
Mgb GT 1966
Mgb GT 1966
- motorsport
- 'Diplomat'
- Viestit: 1527
- Liittynyt: 18 Tammi 2007, 09:31
- Paikkakunta: Etelä-Suomi
Re: V6 koneiden viritys
Juu otaksun että olet btcf-aktiiveja. Jenveyn läppärunkosarja on yksi vaihtoehto. Jotkut on viritelleet Triumph prätkän (3cyl) läppiksiä. Oem imusarjat on vakiokoneeseen ok.
-
- 'Admiral'
- Viestit: 129
- Liittynyt: 17 Heinä 2014, 00:24
Re: V6 koneiden viritys
No niin 9 vuoden kauneus unet on ohi. Torstaina se käynnisty pienien haasteiden jälkeen. Ja haasteet jatkui vuotavan kampiakselin stefan muodossa.
Laitan videon tulee kunhan saan sen.
Laitan videon tulee kunhan saan sen.